Fir m F loyd van Joost I ngeborg de Landmeter R obin Sinke M ark de Kruijf M ark Moniz
Te behandelen Doelgroepanalyse Concept Moodboard
Doelgroep Protestgeneratie (55 jaar t/m 65 jaar) -Op gegroeit in overvol onderwijssysteem - Culturele Revolutie - Autonoom en onafhankelijk - Kritisch Alleenstaand Veel vrije tijd Goed inkomen
Needs & Wants Needs: - sociale contacten uit dezelfde groep - entertainment - vrijetijdsbesteding Wants: - Gebruiksvriendelijk online meetingpoint (community). -Community sluit perfect aan op karakter/interesses.
Concept 1 Community Site waarbij kunst de hoofdrol speelt. De doelgroep is vaak in musea te vinden. Medium om mensen dichter bij elkaar te krijgen. (bewust/onbewust) Kunst combineren met seniorenstad (Kunstexposities) Soort kunst bepaald publiek. (Andere of dezelfde interessen)
Concept 2 Community Site waarbij muziek de hoofdrol speelt. Medium om mensen dichter bij elkaar te krijgen. (bewust/onbewust) Muziek combineren met seniorenstad (Concerten, Musical of bijv. Opera) Soort muziek bepaald publiek. (Andere of dezelfde opvattingen) Iedereen houdt van muziek.
Gekozen Concept Muziek Waarom? Iedereen houd van muziek. Muziek brengt bewust/onbewust mensen bij elkaar. Niet iedereen binnen de doelgroep houd van kunst.
Moodboard