Fir m F loyd van Joost I ngeborg de Landmeter R obin Sinke M ark de Kruijf M ark Moniz.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Viktor Wieme, Kimberly Camus, Kelsey Vermeulen
Advertisements

23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Onderwerp BLOK 1: Zelfreflectie
VERVOERSAFHANKELIJKHEID IN DE GEMEENTE MEDEMBLIK LISANNE KRAAKMAN | UNIVERSITEIT VAN AMSTERDAM | 11 MEI 2012.
Robin Sinke Dick Moelker Cyrille Rentier Kees Kooiman Puck Peijnenburg
Veranderingen binnen communicatie door de komst van internet.
Gewoon by Treadwheel. Dé mobiele applicatie van Albert Heijn.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Conceptpresentatie Rolf Thijssen Robert Dines Peter Robbemond Valerie Kreukniet Wesley van Duffelen.
Achterbancommunicatie2.0
Kwestie van Kreativiteit
Redactioneel schrijven Les 1
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Concept Presentatie Rozanne Verhoeven Patrick Noordermeer
Interculturele communicatie
Timeless Vibes.
Bloggen in Leiden Patrick Klaassen LEU
Social Media. Vormen:  Fotosites: Fickr, Picasa, PhotobucketFickrPicasaPhotobucket  Microblogs: TwitterTwitter  Social Bookmarking: deliciousdelicious.
IENS Kookclub “Want de liefde gaat door de maag”.
Het project en de site beogen huidige en toekomstige generaties kunstdocenten op te leiden in het ontwikkelen en geven van kunstlessen op het snijvlak.
concept Interactieve game waarbij de gebruiker in de huid van een prostituee kruipt. Doel van het spel is om zo efficiënt mogelijk geld te verdienen.
Hangjongeren in Limburg: Wie zijn ze? Wat doen ze? En vooral, wat drijft hen? Een kwantitatieve studie naar het (anti)sociaal karakter van rondhangen als.
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Onze Concepten Met doelgroepanalyse. Inhoud Doelgroeponderzoek en conclusies Uitgekozen concepten Argumenten.
Mijn ideale manier van actief en samenwerkend leren Geraldine van Herk
(De rest van de tijd besteden we aan het KiVa-spel)
Ouderen reizen 202e Seger Abels Maartje van Randwijk
13/02/2014 Onderzoek Happy Aging 1 : De context. Wie zijn die ouderen (verschillende profielen: leeftijd, opleiding, voormalig beroep, locatie, interessen,
Muziek: op zoek naar emotie
Museum De Buitenplaats. Missie Museum De Buitenplaats is er voor iedereen: van bezoekers met liefde voor kunst, tuinen, muziek, theater en literatuur.
GPO CULTUUR EN MEDIA DOOR TAYSON HICKS, ASMARA PAPA EN NOËLLE DOODEMAN.
 Onderzoek  Facts & Figures  Doelgroep  Concept  Inspiratie  Locatie.
Theorie Podiumkunsten 1
Community 55+ CMD 1B - Team 2: Jordy, Esther, Tim, Kris & Anouck.
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
Een praktijkvoorbeeld: ontwerppracticum cultuuronderwijs Fianne Konings Docent Kunst en Educatie Master Kunsteducatie ArtEZ.
Kwaliteit van Leven bij Personen met Verstandelijke Beperkingen
Presentatie Buutvrij Nikki van Outheusden Ruud Leuverink Kaz Paul.
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
Kunstautobiografie Megan ten Teije.
© A.M.J Alberts.  Noud Alberts  Arnoldus Martinus Joseph  17 jaar  Hockey & Zeilen  Familie  Mogelijke dokter  Misschien een beetje cultureel mislukt.
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
We laten die mensen wel eens zien wat onze kunst is. ~Hendrick Henrichs Tashina Vandenbussche 1BaSWb IV.
Informatievaardigheden Lien Devos. Inhousopgave Achtergrondinfo social media Geen hype Nieuwe manier communiceren Cliënt in controle Meer regie bij medewerkers.
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
Cultureel en kunstzinnige vorming
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Meer verbinding, sociale cohesie en eigen/samen regie in de buurt Met het Buurtteam als stimulator, facilitator en begeleider van een samenleving die niemand.
Het Grote Participatie Debat Vrijdag 2 september deSingel.
Deze les: Uitleggen rechtsstaat Maken opdrachten.
Commercie-architectuur
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Blok 2 Vrijheid in Nederland
Cultureel en kunstzinnige vorming
H2 Soorten media.
Marketing Week 3 les 1.
Omgaan met vertrouwelijke informatie, waar we ons in ieder geval aan houden Wees kritisch als je gegevens van leden opslaat en streef naar het minimum.
Les 8 Behoeften Auteur zelfstudiepakket: Joke Knockaert.
Oorcheck op het mbo 4 Over Gehoor & gehoorschade
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
De schrijver mee op reis
Omgaan met vertrouwelijke informatie, waar we ons in ieder geval aan houden Wees kritisch als je gegevens van leden opslaat en streef naar het minimum.
Transcript van de presentatie:

Fir m F loyd van Joost I ngeborg de Landmeter R obin Sinke M ark de Kruijf M ark Moniz

Te behandelen Doelgroepanalyse Concept Moodboard

Doelgroep Protestgeneratie (55 jaar t/m 65 jaar) -Op gegroeit in overvol onderwijssysteem - Culturele Revolutie - Autonoom en onafhankelijk - Kritisch Alleenstaand Veel vrije tijd Goed inkomen

Needs & Wants Needs: - sociale contacten uit dezelfde groep - entertainment - vrijetijdsbesteding Wants: - Gebruiksvriendelijk online meetingpoint (community). -Community sluit perfect aan op karakter/interesses.

Concept 1 Community Site waarbij kunst de hoofdrol speelt. De doelgroep is vaak in musea te vinden. Medium om mensen dichter bij elkaar te krijgen. (bewust/onbewust) Kunst combineren met seniorenstad (Kunstexposities) Soort kunst bepaald publiek. (Andere of dezelfde interessen)

Concept 2 Community Site waarbij muziek de hoofdrol speelt. Medium om mensen dichter bij elkaar te krijgen. (bewust/onbewust) Muziek combineren met seniorenstad (Concerten, Musical of bijv. Opera) Soort muziek bepaald publiek. (Andere of dezelfde opvattingen) Iedereen houdt van muziek.

Gekozen Concept Muziek Waarom? Iedereen houd van muziek. Muziek brengt bewust/onbewust mensen bij elkaar. Niet iedereen binnen de doelgroep houd van kunst.

Moodboard