WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoe blijf ik gemotiveerd
Advertisements

Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
“Hoe kom ik aan klanten?”
Wat kan een multifunctioneel agrarisch bedrijf met marketing? Adriaan Polderman RM LTO-Noord 31 oktober 2013 Swifterbant.
Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
Netwerken werkt! woensdag 17 maart 2010
1 Workshop voor maatschappelijke organisaties ter voorbereiding op de Beursvloer.
Wat is interactieve marketing?
Jobmarketing 2.0 Langenberg Advies in Verandering Vacaturepodium Match4U 13 februari 2014.
Het genereren van LEADS!
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
LEEFSTIJL vanuit Amerika 1986 voortgezet onderwijs
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Vrouwelijk ondernemen leer je zo Women inc.
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Je verleiding vertellen beste bloemist!
NOORDOOST FRIESLAND. Schoon genoeg van uw WWW frustratie??
Ondernemen na je studie!
Ondernemer worden? Hans van den Vlekkert
WELKOM! GroenDichterbij InterLimburgse NME-dag 21 november 2013 Wim Ruis, IVN Brabant.
Definitie van marketing
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
De Marketingroute In vijf stappen naar succes. Thema marketing leeft bij veel ondernemers Project De ToekomstBedrijven: 1281 termen COMMERCIEEL bij 774.
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
Workshop stakeholdermanagement & Netwerkborrel 19 september 2013 Bereik de 18 e hole en vier het succes op de 19 e !
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Ken je kracht…Deel je kracht…
Workshop 2: Plezier in je werk: daar word ik blij van!
Het nieuwe solliciteren:
Verandering is de enige constante
Cijfers & Trends Ondernemen In de Kappersbranche 1 april 2015.
Training voorbeeld voor
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Fase 2 Het product.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Les 1 Harrie Manders (sidekick Erne Thuys)
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
LOB Motieven Wat wil ik?.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Deel 1 Oriëntatie op het starten van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 1 Wat voor ondernemer ben ik?
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Marketing voor Starters GRONINGEN, 9 NOVEMBER 2011 Welkom! 1.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
MOOC : HYPE OF NOODZAAK? Eva Boswinkel ROC van Twente.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
OPMERKING: To change the image on this slide, select the picture and delete it. Klik vervolgens in de tijdelijke aanduiding op het pictogram Afbeeldingen.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
LET’s get Social.
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Wie ben ik?  .
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
Workshop ‘netwerken, samenwerken, delen en verbinden in de praktijk’
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Integrale Arbeidscoach
Transcript van de presentatie:

WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS

Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE BEDRIJF 3. MARKETING 4. AAN DE SLAG! 5. START MET DE BASIS!

FREEK HOGEBOOM 26 JAAR SMALL BUSINESS & RETAILMANAGEMENT HELPT ONDERNEMERS SUCCESVOL TE ZIJN

GEBRUIK VAN SOCIAL MEDIA? GRAAG!!

WAT IS MARKETING EIGENLIJK? "Marketing is het verkrijgen van de markt door in te spelen op de behoeftes van de (potentiële) afnemers en komt van de Amerikaanse begrippen: Market en getting"

DE BASIS VAN JOUW BEDRIJF

WANNEER BEN JIJ SUCCESVOL?

WIE WIL ER BETALEN VOOR JOUW OPLOSSING?

DOELGROEP SEGMENTEREN

WAT LEVERT JOUW OPLOSSING OP?

WAT BETEKENT KLANT EIGENLIJK?

WEK INTERESSE BIJ DE KLANT: MARKETINGTOOL

KLEINE STAPPEN: CREËER EEN KLEINE OMZET

JOUW OPLOSSING: DE GROTE OMZET

DE KLANT BLIJ BLIJVEN MAKEN: AFTER SALES

Interesse wekken Kleine omzet genereren Grote omzet genereren After sales Kanalen

GRATIS MARKETING: JE EIGEN NETWERK

1. VRIENDEN FAMILIE 2. POTENTIËLE KLANTEN 3. SAMENWERKINGSPARTNERS 4. PERSONEN MET EEN INTERESSANT NETWERK 5. OUD COLLEGA’S

NETWERKGESPREK VOEREN

DOEL: NIET VERKOPEN, MAAR HELPEN

FORMULEER EEN GOEDE HULPVRAAG KUN JIJ MIJ VOORSTELLEN AAN JAN KLAASSEN? KEN JIJ DIRECTEUREN BINNEN BOUWBEDRIJVEN?

ONDERHOUD JE NETWERK

EN NU, NU JIJ!

MARKETING BEGINT BIJ DE BASIS AANBIEDING! VIP CURSUS 6 lessen met bijbehorende werkboeken; 40 + videolessen; Advies via mail, skype & telefoon VAN € 499,- voor € 199,-! MAXIMAAL 2 PERSONEN (GELDIG TOT 21 NOVEMBER) BASIS CURSUS 6 lessen met bijbehorende werkboeken; 40 + videolessen; € 49,-!