WELKOM publiek in control, draai de rollen om Anneke van der Vaart Account manager CJP Thijs Sprangers CEO Live on Demand CJP Cultuurkaart.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
©tv. Cultureel Jongeren Paspoort Cultureel Jongeren Paspoort
Advertisements

Activatie Platformen LED Screens buiten het stadion
Social Media marketing
Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
Op zoek naar de ware Over de zoektocht naar een christelijke partner
ontwerp - beheer - analyseer
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Op zoek naar de ware This material is freely provided to help you build your own Power Point presentation to meet the needs of your group. 1 Based on eBook:
De nieuwe werkelijkheid
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Welkom bij de World Vision Quiz.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Welkom.
Net(Anders)Werken in theaters Congres Cultuur in Beeld.
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
Duurzaamheid binnen het MBO: een kans voor de facility manager MBO Raad Hengelo, 5 november 2009 Johan Wempe.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Stimular, de werkplaats voor Duurzaam Ondernemen Themabijeenkomst klimaatneutrale bedrijfsvoering overheidsorganisaties Utrecht, 23 september 2013 Stefan.
 QI&feature=related QI&feature=related.
Gebruikersdag Gelukskunde 6 oktober 2009 VAN HARTE WELKOM! Gebruikersdag Gelukskunde.
HoekscheWaardDuurzaam
Een participatieproject voor personen met een verstandelijke handicap VIBEG vzw en Compagnie Tartaren.
Mede mogelijk gemaakt door schoolbieb.nl voor het primair onderwijs Naam datum.
Themabijeenkomst multimedia 22 juni Programma TijdOnderdeel 10.00Welkom en mededelingen 10.10Leren in Onlinecursus video 11.25pauze 11.40Workshop.
Hoe bereik je jongeren Hoe bereikt CJP jongeren?
Cultuurpassen in Vlaanderen 1 december 2003 Joris Rossie.
Ontwikkelen werkt. Projectdirectie Leren & Werken Samenwerking ministeries van OCW, SZW, LNV en EZ Doel:Implementatie Leven Lang Leren Doelgroepen: werkenden.
Crossmediale Communicatie
Uw merkcommunicatie in de juiste context Hoe zet u het vernieuwde Livios.be optimaal in binnen uw content- en conversatiestrategie? Erwin Vanherle Algemeen.
Pleased to meet you… in Stadsbibliotheek Zottegem.
13/02/2014 Onderzoek Happy Aging 1 : De context. Wie zijn die ouderen (verschillende profielen: leeftijd, opleiding, voormalig beroep, locatie, interessen,
Presentatie Cubiss Jaap Koster Senior Accountmanager Centric Software Engineering.
Learning by sleep.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
Deltion College Engels A1 Spreken/Presentaties[Edu/002] thema: Welcome… can-do : kan een korte, vooraf geoefende mededeling doen aan een groep © Anne Beeker.
Het Maastrichts Uitburo Een initiatief van het Theater aan het Vrijthof en de VVV Maastricht.
Kennismanagement & Sociale media
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
Meer interactie tussen de OCMW’s en de POD MI Social media Provinciale Ontmoetingsdagen Lente 2015.
Wetenschap voor iedereen Wetenschap toegankelijk maken voor een breed publiek Amito Haarhuis Adjunct-directeur Science Center NEMO 9 december 2015.
Hoofdkleuren: R: 0 G: 75 B: 149 R: 189 G: 0 B: 103 R: 245 G: 234 B: 207 R: 223 G: 224 B: 225 R: 248 G: 186 B: 136 R: 190 G: 227 B: 238 R: 193 G: 215 B:
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
OV Cafe Pedro Peters CEO RET. De OV-chipkaart is ingeburgerd.
Historie 1e festival 12 april 2002Boogie Bar1100 bezoekers (uitverkocht) 2e festival 26 april 2003De Muzeval1350 bezoekers (uitverkocht) 3e festival.
Onderwijs met Rap: Hip-Hop Headlines. ‘We starten de Week in Rap september vorig jaar te helpen studenten krijgen aangesloten op actuele gebeurtenissen’
CULTUURKAART SCHOOLJAAR Walter Groenen, directeur CJP BIJEENKOMST CULTUURKAART Dinsdag 20 november
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Marketing Noorderzon Performing Arts Festival Groningen Mark Hospers Presentatie 25 maart Assen.
Social Intranet: een ‘ver van mijn bed’-show Intranet Congres Sonja de Vries - ilionx.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Claire van Emmerik. Hoe zet je een stad op de kaart door middel van citymarketing? Deel 1  Het gebruik van citymarketing Deel 2  Dordrecht: Het citymarketingbeleid.
Gids door Doccle Doccle. De Cloud 2 1.Wat is de Cloud? 2.Voordelen van de Cloud 3.Nadelen van de Cloud 4.Doccle is geen cloudapplicatie.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
MAAK HET ONDERNEMERS MAKKELIJK! MET EEN REGELHULP IN 7 STAPPEN.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Short film city.
Tentoonstellingscatalogus of digital exhibition report?
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Onderzoekend leren Hoe ondersteunen we onderzoekend leren?
Informatiebijeenkomst
Case: Nieuwe website Anne Heining (M&C
Consumenten-gedrag Online consument
Social media voor statenleden/politici
DE TOEKOMST VAN ONLINE FONDSENWERVING
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

WELKOM publiek in control, draai de rollen om Anneke van der Vaart Account manager CJP Thijs Sprangers CEO Live on Demand CJP Cultuurkaart

WAT IS CJP?

CJP brengt jongeren tot dertig jaar in contact met cultuur in de breedste zin van het woord en geeft daarbij voordeel en voorrang. CJP geeft verschillende kortingspassen uit: Voor scholieren, studenten, werkende jongeren en docenten. Wat is CJP?

700 leerlingen een CJP kortingspas CJP Cultuurkaart 11 miljoen beschikbaar voor cultuureducatie

CJP is de toegang naar jongeren tot 30 jaar. Door onze ervaring weten we veel van jongerenmarketing. En die kennis delen we graag. Wat is CJP?

CJP-KORTING GEVEN HEEFT ZIN! Wat is CJP? BEZOEKERS SAMENWERKEN MET CJP Je bent interessant voor een jonge doelgroep Door de (financiele) drempel weg te nemen nodig je jongeren uit om te experimenteren. Zonder de kater. Je sluit je aan bij een landelijk marketingconcept.

WAT DOEN WE? Wat is CJP? We tippen interessant aanbod Wekken interesse door winacties Selecteren binnen festivals of jaarprogramma’s en helpen bij het ontwikkelen van gepast aanbod Koppelen partijen aan elkaar Maken eigen programmering

HOERA, HET WERKT! Wat is CJP?

Bekijk je kortingsprijzen Bekijk je kortingsprijzen Kies het goede aanbod BETREK JONGEREN BIJ JE AANBOD! Geef geen algemene jongerenkorting Geef geen algemene jongerenkorting Zijn kaarten online te koop? Deel je data: gebruik onze slimme verificatietool scan aan de kassa Deel je data: gebruik onze slimme verificatietool scan aan de kassa Communiceer samen en duidelijk Wat is CJP?

BETREK JONGEREN BIJ JE AANBOD! Wat is CJP?

CJP & LIVE ON DEMAND Wat is CJP?

Live on Demand in het kort Power to the people Waarom Het crowdfunding platform voor live performance Wat Virale marketing door consumenten, events met positieve energie, tevreden artiesten, sprekers en bijzondere content USP Waarde Voor alle partijen in de keten: fans, artiesten, promotors, media, locaties Het grootste platform voor crowdfunding van live performance ter wereld worden Doel Live on Demand in het kort

Hoe ziet dat er uit?

Hoe werkt het? Starter Seeding Eerste 20% (vraag test) Golden Tickets + privileges Option Volgende 50% naar break even Optie op artiest en locatie Regular tickets Booked Laatste 30% tot uitverkocht Definitieve booking Regular tickets Marge LoD Content creatie Extra sessie

Propositie Fan propositie (direct)Partner propositie (indirect of embedded)

Powered by Live on Demand Media partners Proposities nu… …in de toekomst Fans Locaties Media Partners Media Partners Congress en & Festivals Congress en & Festivals Bedrijven Artiesten & Promotor s Artiesten & Promotor s

Case Alfie Kohn (Rode Hoed)

Hoe heeft Anne dat gedaan?

Case SOS Band (Escape) Video SOS Band

Case Steely Dan