Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 6 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Advertisements

Media en creativiteit module 8 Engagement
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Elske Revelman de Vries
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 6.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 5.
Media & Creativiteit Jaar 1 les 8 Het creatieve proces.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Welkom! Media & Creativiteit Les 7. Wat is er in het nieuws?
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 7.
Medmec04 les 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 6.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 5.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 8.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 4.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 3 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 2 Elske Revelman de Vries
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Media en creativiteit Identiteit les 2
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 3 Week 4.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 6 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Identiteit MedMec03 en 04 les 2(1) Mail: Wiki:
Identiteit MedMec0304 les 1 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Identiteit CMDMEC01-2 les 6 (7) Mail: Startpagina – vakgroep media en creativiteit- docentenpagina Pia Terstroet.
Media en creativiteit Identiteit les 1
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Medmec04 les 4 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Media en creativiteit Identiteit
Les 6 een goed 2010 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap ik en startformulering HKI > bedenk.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Welkom! Media & Creativiteit Les 3
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 4.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 3.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media en creativiteit Identiteit les 7
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
Project: Oriëntatie op het beroep Marie-Joze van Raak - Docent SPH - jaar 1 coördinator
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Transcript van de presentatie:

Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2

Agenda Wat is er in het nieuws? Modulewijzer Weekoverzicht Aan de slag Huiswerk

Wat is er in het nieuws?

Waar gaan we het de komende 8 weken over hebben? IDENTITEIT

Identiteit identiteit de; v 1 gelijkheid: zijn ~ bewijzen bewijzen dat men de persoon is voor wie men zich uitgeeft 2 eigen karakter vandale.nl 1. het zich bewust zijn van de eigen persoonlijkheid, in zoverre deze zich van een andere onderscheidt 2. in juridische zin: iemand is de persoon voor wie hij zich uitgeeft ….

In groepjes uitzoeken: Modulewijzer leerdoelen Opdrachten Beoordeling Opdracht volgende week Toelichting

Leerdoelen 1. inzicht in het begrip Identiteit 2. inzicht in de factoren die een identiteit kenbaar maken 3. inzicht/ervaring in het herkennen van de factoren die de identiteit kenbaar maakt 4. inzicht in de effecten van die identiteit met nadruk op privacy en ethiek 5. inzicht in de manier waarop men zich manifesteert in groepen

Opdrachten Kruip in de huid van - Kan de student het verschil tussen identiteit en imago aangeven? - Heeft de student aan alle aspecten van de identiteit gedacht? - Is het schaalmodel passend, beeldend en overtuigend? Challenge - Komt de identiteit goed uitgedacht over? - Heeft de student aan alle aspecten van de identiteit gedacht? - Onderbouwd de student het effect van de nieuwe identiteit? - Is de tijdlijn helder en compleet? - Is duidelijk welke aspecten van de identiteit invloed hebben op het effect? - Gaat het manifest over je identiteit (en niet je imago)?

Beoordeling 2/4/6 + Bonus!

Huiswerk Opdracht 1b  Inventariseer alle aspecten van het imago van de opleidingen aan de hand van categorieën  +/- twee A4 Opdracht 1c  Verdiep je in Identiteit van de opleiding  Wat zijn overeenkomsten? Verschillen?  +/- twee A4

Toelichting Verschil identiteit en imago Manifest

1.Inleiding In de klas verschillende opleidingen zoeken en verdelen over duo’s Bestuderen modulewijzer Voorbereiden volgende les Maken opdracht 1b en 1c 2.Presenteren in duo’s opdracht 1b en 1cVoorbereiden volgende les Maken opdrachten 1d 3.FeedbacklesVoorbereiden volgende les Afronden opdracht 1 4.Inleveren opdracht 1 Uitleg challenge In de les, 2a, 2b, 2c Voorbereiden volgende les Start met challenge 5Aan de slag Feedback Hoe maak ik een tijdlijn? Verder met de challenge, 2c 6.Aan de slag Uitleg manifest Verder met de challenge, 2d en 2e 7.Aan de slag Feedback manifest Verder met de challenge, 2e 8Laatse les Presenteren manifest Inleveren opdracht 2 9Beoordelingsweek 10Chaosweek Weekoverzicht

Aan de slag! Onderzoek welke opleidingen in de rest van Nederland het meest overeenkomen met je huidige opleiding. Verdeel in de klas de opleidingen over duo’s.

Huiswerk Opdracht 1b  Inventariseer alle aspecten van het imago van de opleidingen aan de hand van categorieën  +/- twee A4 Opdracht 1c  Verdiep je in Identiteit van de opleiding  Wat zijn overeenkomsten? Verschillen?  +/- twee A4

Choi Seang Rak en zijn avatar Uroo Ahs: Choi is in het echte leven docent economie, maar in de digitale wereld is hij een meisje dat spullen verkoopt op de markt. De fototentoonstelling ëAlter Ego - mijn avatar en ikí laat vijftien treffende portretten zien van gamers en hun digitale alter egoís. Fotograaf Robbie Cooper (Londen, 1969) legde opvallende gelijkenissen en tegenstellingen vast van online gamers en hun avatars.