Merkbaar inzicht onderzoek voor. een korte vakantie of dagtrip Overwegen Oriëntatie & inspiratie Beslissing & invulling Ervaring dagtrip/ korte vakantie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Veel boeren werken door na 65e
Advertisements

Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
Improving Mental Health by Sharing Knowledge Opvang landelijk toegankelijk? Onderzoek regiobinding 29 oktober 2013 Vicky Gijs Christien Muusse.
Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
Interactum Lectoraat Kantelende kennis
Evaluatie van mentorprojecten
‘SMS’ Studeren met Succes deel 1
Herkenning? Rot voelen? Leegte opvullen?
“Ik kan dit niet oplossen...”
De nieuwste uitspraken
Sociaal emotionele ontwikkeling en groepsgedrag
“ff Anders”.  Het thema van dit jaar is “ff Anders” 2.
ZIEHIER 36 REDENEN WAAROM BIER
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
1 Trip Amsterdam Trip Amsterdam D e A r a b i e r D e A r a b i e r.
Dag 13. Dag 13 Dit keer wil ik… Sinterklaas… het dagboek van dit jaar afsluiten. Dag 13 van het dagboek Hallo lieve kinderen, Dit is dan alweer de.
7 april 2013 Zoetermeer 1. 1Korinthe Maar, zal iemand zeggen, hoe worden de doden opgewekt? En met wat voor lichaam komen zij? 2.
1 Enquête: Hoe 'social' ben jij online? MSN, Juni 2010.
Voorstelling van mijn werk. Als verantwoordelijke van Fondation Baska.
Burgerschap in de openbare ruimte: resultaten TNS/NIPO onderzoek november 2011.
de genezing te Bethesda
Waarom is Jezus aan het kruis gestorven?!
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Mijn toekomst/droom. Door Natasja van Dijk.
Keuzeondersteunend model voor inbouwpakketten bij herbestemmingsprojecten Eindcolloquium Wiebrand Bunt.
WoW EMEG-LIJST.  Vrienden  Nieuwsgierig  Enthousiast broertje WAAROM?
Aftersales/Onderhoud Onderzoek | februari 2005 | ©TNS NIPO | 1 Automotive Door Vincent Groen, Steven Boekee De Nederlandse automobilist en zijn werkplaats.
1 Trip Amsterdam Trip Amsterdam D e A r a b i e r D e A r a b i e r.
Mijn kind, Ik ben de Roos van Saron Hooglied 2,1 Zang : Betty Middler
9 januari 2013 Bodegraven 1. 1Korinthe 11 1 Wordt mijn navolgers, gelijk ook ik Christus navolg. 2.
ENQUETE A.E.L Hoe is het stagelopen je bevallen? Goed:94% (96% in 2010) Goed:94% (96% in 2010) Matig:6% ( 3% in 2010) Matig:6% ( 3% in 2010) Slecht:0%
Workshop contentstrategie
“Ik kan dit niet oplossen...” “Ik zal de weg voor jou banen”
Passie - Verrijzenis Arcabas
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki) Altijd bij vragen de slides van de vorige.
Voorstellingsbrief Naam; Maaike Reimerink ben 16 Zit op praktijkschol de Wheemergaarden in klas 4a .Ik ga jullie nu wat vertellen over mijn stage .Ik ben.
Onderwijsconferentie
Pasen & Pinksteren op één dag!
1 19 dec Rijnsburg 19 dec Rijnsburg. 2 Hebreeën 8 1 De hoofdzaak VAN ONS ONDERWERP is, dat wij zulk een hogepriester hebben, die gezeten is.
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Breuken-Vereenvoudigen
 Matt 15:21 En weer vertrok Jezus; hij week uit naar het gebied van Tyrus en Sidon. 22 Plotseling klonk de roep van een Kanaänitische vrouw die uit die.
Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap Afdeling HRM BUE Middenkader 2005 Een eerste verkenning van de resultaten.
Marketing vandaag en morgen
1. Levensbeschouwing en communicatie

‘De Klomp Draait Door’ Rosalie Blok Klas CE2C.
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
Een Concert van het Nederlands Philharmonisch Orkest LES 1 1.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
Niet klikken, de voorstelling is volledig automatisch
Arboteam 13 oktober 2009 Karen de Groot Agis en stressmanagement.
De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek
Klik om verder te gaan.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Kirti Zeijlmans MSc Rijksuniversiteit Groningen Voor meer informatie:
1 Amsterdam, april 2005 Drs. Frits Spangenberg Rotary Extern imago.
22/11/ DE ADVIEZEN VAN BEURSMAKELAAR BERNARD BUSSCHAERT Week
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Strijd tegen de zonde?.
1 Week /03/ is gestart in mineur De voorspellingen van alle groten der aarden dat de beurzen zouden stijgen is omgekeerd uitgedraaid.
Stage bij “Het Licht”. Mijn stage bij “Het Licht” begon een beetje rommelig want ik kreeg op het laatste moment te horen dat ik mijn stage bij een ander.
Goedendag computerbezitter!
Iedereen gebruikt social media.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Omgaan met verandering Elke verandering is een vernieuwing…
Uitkomsten van de enquête van ouders Maart 2014 De stelling was: Oudergesprekken vind ik belangrijk, ik ga daar naar toe. Gemiddelde score t.o.v. het.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Transcript van de presentatie:

Merkbaar inzicht onderzoek voor

een korte vakantie of dagtrip Overwegen Oriëntatie & inspiratie Beslissing & invulling Ervaring dagtrip/ korte vakantie Delen van de ervaring Imago

behulpzaam klantgericht toegankelijk -11% -7% -8% -10% -5% -8%

rust vakantie dagjes weg geluk vrolijkheid variatie en plezier Als ik aan VVV denk, denk ik voornamelijk aan dagjes weg, de natuur hoort daar ook bij. Daarnaast is het een frisse foto en heb ik ervaring dat VVV medewerkers altijd fris en sociaal zijn. Ruim advies en producten verbind de VVV met de klanten net als deze regenboog twee bergen verbind. Vrolijk, iets nieuws.

Overwegen Oriëntatie & inspiratie oriëntatie proces

toerisme en recreatie

oriëntatie bronnen 13%

95% online oriëntatie

online zichtbaarheid

Door hun enthousiaste verhalen, wordt je geïnteresseerd om het te bezichtigen, en heb je een betrouwbare bron Heel waardevolle informatie omdat deze personen al eens geweest zijn. Familie was zeer enthousiast over de trip dus leek het mij leuk om het ook te gaan doen. belangrijkste bron van informatie

76% van de gespreken is positief

Beslissing & invulling Ervaring dagtrip of korte vakantie triggers keuzeproces

(dag) trips 5 (dag)trips per jaar

beslissing en invulling 74% wens van de medereiziger 72% kortingsacties 35% maakt altijd of regelmatig gebruik van

oriëntatie ter plaatse Dagtrip Korte vakantie Ben al goed genoeg ingelezen 39% Boekje over bestemming28%47% Advies medewerkers accommodatie 28%40% Plan niets30%28% VVV vestiging28%27% Websites op telefoon24%23% Sociale media18%22% Vraag willekeurige personen/bewoners 18%16% Apps op telefoon17%16%

ter plaatse

merkenhuis

werk aan een sterk merk! online zichtbaarheid voordeelter plaatse