Serving The Planet?.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
H20:Voorraadwaardering
Advertisements

Campagne ‘Roken kan echt niet meer’ Roy Meerburg, projectleider RookvrijNL NCVGZ 4 april 2013.
Fietsverlichtingscampagne 2011
Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Inleiding Presentatie waarover?
Ran Ray Keep the sun out of your eyes. Ideeën • Oude piloten bril gemoderniseerd • Het product voelt zeer stijlvol, jong, elegant en modern aan • Keep.
Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
Oefenopgaven bij ABC toets
Uw reclame … uw investering? … uw rendement? Weet u dat zeker? kennis
BUREAU VOOR i-COMMERCE
H 29: Kostprijs bij heterogene producten
28 juni 2009 Paëllanamiddag 1 Paëllanamiddag 28 juni 2009 Voorbereiding vrijdagavond (Loopt automatisch - 7 seconden)
Copyright © Kristof Deferm
De morning-after pil zonder recept Resultaten internet enquête Stichting Anticonceptie Nederland.
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
Alfred Hamelink, Diana Verschuren, Pensioenconsulenten.
De verschillende fasen in de elektronische noterings- procedure.
H 27: Kostprijs bij homogene productie.
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Overheidsinterventie 2
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
HOOFDSTUK 12 Media.
Kulturhus De Bijenkorf Borne
Dat kan smaken De voerbollen worden klaar gemaakt Alles nog eens nazien voor de start.
Verbinden, stimuleren & ontwikkelen 1 ESF informatiebijeenkomst 24 november 2010 Arie Visser Projectleider ESF.
© 2011 Graydon Nederland.
De toets data 2kb juni 2kc juni 2kd 20 juni 2ke 17 juni   2ma 19 juni
Aan de slag met Evernote Documenteer je leven, overal en altijd 1.
Wereldwijde bekendheid Interessant merk sportiviteit
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
H 22: Brutowinstopslagmethode
MEDIALANDSCHAP We onderscheiden: Visuele media Auditieve media
II. Rekenen tot 1000.
Cross Media.
Goedemiddag H3b.
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Inkomen Begrippen + 6 t/m 10 Werkboek 6. 2 Begrippen Arbeidsverdeling Verdeling van het werk in een land.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Vrouwen zijn veel meer waard !!! Sorry mannen, maar het is nu echt bewezen…
Afschrijving aanschafprijs : levensduur kapitaalgoedlevensduuraanschafprijsjaarlijkse afschrijvingen oven8 jaar € 8000 A ijskast6 jaar B € 300 frituur.
Cijfers Zorg en Gezondheid
Oefening 5 (Balansverrichtingen)
Games bij werving Campagne AA-worden 27 november 2008.
Canal Digitaal Digitale Televisie via de satellietschotel De meeste kanalen met de beste kwaliteit voor de laagste prijs. Kees Färber Directeur Operations.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
Jaarverslag 2011 KERNCIJFERS Vanuit V.O Pensioenfonds.
HOSTA 2010, Vastgoedcongres 29 september september Horwath HTL.
In de strijd tegen armoede en sociaal isolement onder kinderen.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Ondertekening van overeenkomsten KS 2014/2015. Algemene voorwaarden studiefinancieringsregeling Nederland en Plaatselijk 2014/2015 Artikel 1.1 t/m Artikel.
(Naam bedrijf & logo) Lost het product/dienst een bestaand probleem op? 1.1 Zo ja, welke? 1.2 Zo, nee wie gaat dit product/dienst kopen? 2. Waaruit maak.
Algemene Ondernemersvaardigheden
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Zo zit dat met uw pensioen!
Video opdracht Video maken met de smartphone
Zo zit dat met uw pensioen!
ZijActief Koningslust
Budget Challenge Workshop 2015
Startmoment Master Politieke Communicatie 24 september 2007.
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
Wat is FB? FB staat voor FlashBack FB gaat programma’s van vroeger uitzenden FB is commercieel FB is een B.V.
Hocus Pocus met Alfons Alfrink Regisseur Torill Kove Land Noorwegen Jaartal 2013 Tijd 72 minuten Taal Nederlands gesproken Groep 3/4.
 Drie soorten opgaven: ◦ vanuit de prijs exclusief btw ◦ vanuit een btw-bedrag ◦ vanuit de prijs inclusief btw.
Doelgroepen: STER & LINDA
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Transcript van de presentatie:

Serving The Planet?

Reclamebureau TBWA Neboko Klanten Heineken squad

Reclame

Heineken E-Squad Kritiek

Mijn Doelgroep Nederlandse mannen 20-40 (4.267.063 = 26% van totaal) Mannen die van bier houden Mannen die image belangrijk vinden

Creative concept: Altijd Heineken Heineken is overal Actie weggeven van I-phones Gratis downloaden Heineken Locator Duur: Twee Maanden Continurooster

Campagne onderdelen: Abri’s priming TV Website Youtube Radio Abri’s

Moodboard

Abri’s priming : Pakket: Supérieur Aantal Abri’s: 2.823 Kosten: € 216.750 per week exclusief 19% BTW Waar: Nationaal 216.750 x 2 weken = 433.500 Euro.

Abri’s Main: Pakket: Supérieur Aantal Abri’s: 2.823 Kosten: € 216.750 per week exclusief 19% BTW Waar: Nationaal 216.750 x 6 weken = 1.300.500 Euro

Bereik Abri’s: Pakket: Supérieur Aantal Abri’s: 2.823 Netto bereik: 6.579.286 personen GCF: 27,1 Kosten/1000 contacten: 1,21 Euro 216.750 x 6 weken = 1.300.500 Euro

Commercial productie Commercial Platinum: Vanaf € 19.985 Inhoud Commercial Platinum-pakket: - Intake- en brainstormgesprekken - Conceptvorming, scriptvorming, voice-over tekst - Preproductie-voorbereidingen - 1 opnamedag op locatie binnen Nederland - Producent - Regisseur - Cameraman of –vrouw - Geluids-/lichtman - Runner - Productieassistent - TV-camera (bijv. XD Cam) - Editor (montage) - Montageset - 4 dagen montage - Oplevering op 1 master DVD en als internetbestand - Muziek (geen Buma Stemra gerechtigde muziek) - Animaties - 1 band aanleveren aan tv-station 2 dagen filmen: 19.985 x 2 = 39.970 Euro

Kosten TV: Roadblocking schema Nederland 1: Twee keer per dag = ongeveer 15.000 Euro. 15.000 x 18 dagen = 270.000 Euro. Nederland 3: Twee keer per dag = ongeveer 7.500 Euro. 7.500 x 18 dagen = 135.000 Euro. Totaal publieke omroep: 405.000 Euro RTL 5 Veronica Totaal commercieel 1.012.500 Euro (totaal publiek x 2.5) Totaal Televisie budget: 1.417.500 Euro

Bereik TV: Veronica: 462.000 RTL5: 1.114.000 Ned 1: 1.814.000 Totaal: 4.857.000

Website Inclusief mobile app: Opzetten website: 4.000 euro Maken Mobile app: 10.000 euro Totaal 14.000 Euro

Productie Radio: Duur: 30 seconden Kosten 1.650 euro

Kosten Radio: 30 sec op 538: 4.800 Euro Aantal x per dag 4 Aantal dagen: 18 Totaal 538: 345.600 Euro 30 sec op Q-music: 180 Euro Totaal Q-music 12.960 Euro Totale kosten radio: 358.560 Euro

Bereik Radio: Marktaandelen: 538: 11.6% Q: 7.4 % Totaal: 19% Totaal luisteraars 19% van 12.8 miljoen = 2.432.000 luisteraars weekelijks

Kosten I-phone actie: Elke dag een I-phone 2 maanden = 62 dagen Kosten I-phone: 700 Euro Totale kosten: 43.400 Euro

Totale kosten: Abri’s priming: 433.000 Abri’s main: 1.300.500 TV productie: 39.970 TV zendtijd: 1.417.500 Website: 4.000 Radio 358.650 Mobile App: 10.000 I-phone’s: 43.400 Totaal: 3.607863

Bronnen: CBS.nl http://www.q-music.nl/data/media/db_download/542.pdf www.radio.nl http://www.wall.nl/