Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
ontwerp - beheer - analyseer
Advertisements

“Vers is van vandaag en niet van gisteren!”
Auteurs: Rinnert Deelstra Tamanna Zirak
Welkom bij de 4e workshop over:
Definitiestudie.
Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.
Marktonderzoek Wat is een marktonderzoek? Waarom een marktonderzoek?
John Vaupell Justin van der Steen
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Tuin – Timmer – Watermanagement Watermanagement Op het gebied van watertechniek zijn wij uitermate goed ontwikkeld en hebben wij u veel te bieden. Dit.
Ford cargo T.
Commercialisatie Fietsen
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Inge Bunschoten, Ronita Constantine, Benjamin Brommer en Lambert Bax
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Hoe kan Jaap Klaver IN/FO-Systeem® U helpen?. Jaap Klaver IN/FO-Systeem ® Voor: ONDERZOEK ONDERZOEK ORGANISATIEADVIES ORGANISATIEADVIES.
Timeless Vibes.
Marketing presentatie
Marketing presentatie
“Packaging Your Future”
Communicatie, enkele spelregels Marc Michils CEO Quattro Saatchi & Saatchi.
Welkom bij de workshop “kleur bekennen” 10 april 2012.
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Wat levert het op? George Witte 1.
Interieurstyling Examen.
Productdossier-Breechpocket
Identiteit en imago openbaar onderwijs
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
Wie zijn wij? Pfleiderer-glass-works bvba werd opgericht in 2010 door Serge en Nancy Pfleiderer. Familiebedrijf met als ‘drijf’veer – kwaliteit, service.
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Strategie en positionering
Franchise onderneming Mijn eigen Lijn Snel en verantwoord afvallen!
Meubelindustrie/ interieurbouw Op stap in de Welkom!
Mest.
Advies presentatie Peter Bechtold Mandy Minkels Jeroen Dusseldorp
Rabobank …… en AOC-plaatsnaam
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Ik ben naam, functie Wie zijn jullie? bedrijfsnaam Welkom bij.
Maren Oosthuizen, diëtist
Loyaliteit begint met een warm welkom
Marketing 5 havo.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Beleving en consumenten gedrag
Presentatie Gemaakt door Noa, Luc en Kevin. Noa doet: Brochure over Zaandam Mock up voor de brochure, lettertype, kleurgebruik, slogan Luc doet: USP,
J1K4 Depth of the Surface Door: Paul Basten Luke van der Palen Erwin Retel Roy van Eeuwijk Docent: Karlijn Muller.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Week van het geld Jaap van praag Gemaakt door Dilano,Nada,Daan,Lorena.
Geofoxx en WebGIS Publisher: door: Erwin Stamsnijder.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Intro Workshop Acties Elly Van Acoleyen. HET REFERENTIEKADER COLLECTIE PLEK OPENEN BEDIENEN ETALEREN UITBATEN BEGELEIDEN.
Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?.  Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland.
De Lokale digiscan referentiekader
Bruidsmode collectie Onze service bestaat o.a. uit een totaalplaatje: trouwjurk, bruidslingerie, bruidsschoenen, een mooie halsketting of armband,
De marketing van kennis
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Marjolein Brands Gerben Kroezen
Product Design & Engineering
Wat is uw kleur?.
Groei van ‘de onderneming’ …
Europcar.
Ruim Baan, de professional in een nieuw jasje:
Sellogram J. Kamphuis AOC Oost 2018
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
MOODBOARD TER INPUT tbv ontwikkeling van het PAAP® merk
Transcript van de presentatie:

Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design

Surfing isn’t a sport, it’s a lifestyle Merk Surfing isn’t a sport, it’s a lifestyle

Merk - Wie zijn wij? - Waar staat Aloha voor? - Waarom Aloha? -

Gat in de markt - Behoefte aan persoonlijke aandacht - Professioneel en eerlijk advies - Community - Kwaliteit en service

Positionering - Klant staat centraal - Meer dan alleen een product - Ware aard van het surfen ontdekken - professioneel personeel brengt je in het surfwereldje

Design - Kleur

Design - Moodboard

Design - Huisstijl

Design - Collectie

Bedankt voor jullie aandacht - Collectie Bedankt voor jullie aandacht