Klantkennis Geïndividu- Relatie- Multi

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Strategy and ICT.
Advertisements

Welkom bij. Wat doen wij? Eén volledig geïntegreerde totaaloplossing.
Agenda Blok 1 - Evolutie van Cloud Computing
BizTalk by Design Steef-Jan Wiggers.
Ervaringen van een BPOS Partner T-BENCH Danny Otten.
Atos, Atos and fish symbol, Atos Origin and fish symbol, Atos Consulting, and the fish itself are registered trademarks of Atos Origin SA. August 2006.
Checklist voor de Cloud
Service Coordination Protocols ● Noodzaak (Eddy) ● Coordination protocols (Eddy) ● Infra-structuur (Eddy) ● WS-Coordination (Eddy) ● WS-Transaction (Pepijn)
Proces tot standkoming architectuur
Customer confidential
Sex, drugs and rock n' roll 2.0: Wat kunnen we leren van evenementen? Dr. Walther Ploos van Amstel Vrije Universiteit/TNO Mobility.
Thursday, July 10, 2014 Presenter’s Name MSP Procurement tool of partnership?
Providing your knowledge, skills and business contacts Whitepaper Marketing 5 gouden tips uit de praktijk In 30 minuten.
Social Business MARKETINGPIONEERS Sonja Loth | Social Inc. 31 JAN.
Bedrijfs processen overzicht
Finance & Business Control
Open Access en de universiteit IQ healthcare Bart Staal.
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
Wat is nieuw in MS Project 2010 Wil Jansen.  Dit!!
Door G. Blezer CPS Color Business Intelligence IT voor BI Business intelligence Pyramid Ondersteuning IT bij BI stadiums Decision Support Systems Model-driven.
Gezondheidszorg Microsoft Dynamics Harco van Polen
Goed geregeld?; Het recht als ontwerpvraagstuk Prof. dr. Tom M. van Engers
Performance Intelligence!
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
80 % van ERP implementatieconsultancy verdwijnt! Ruud Ramakers 18 Januari 2011 Talk about it
Social Technology How to get the end-user involved Carl Bik Capgemini Nederland bv.
‘strategic communications: key factor for suc6’
1 HOORCOLLEGE Hoorcollege CRM en Interactieve marketing (Thema Marketing & Communicatie Sjo Smeets)
1 HOORCOLLEGE Customer Relationship Management
Copernicus Institute Sustainable Development and Transition Management - April 17, 2002 Sturing van Transities Pieter Glasbergen.
Item Solutions Niels Van der Wildt Rik Van Camp Kristof Renders
In samenwerking met het Europees Sociaal Fonds en het Hefboomkrediet The role of APEL in career coaching and competence management Competence navigation.
Specialismen Analyse en verificatie van protocollen Analyse van Petri-netten Component-specificatie Web-based information systems (Query)talen voor Web.
Software Engineering Sommerville, Ian (2001) Software Engineering, 6 th edition Ch.1-3
VOGIN 2013, Wageningen Boyd Hendriks. kosten opbrengsten.
© 2002 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied,
WinFX Overview Martin Tirion Senior Consultant Microsoft Services.
27 januari Werkplek Strategie Van Dromen naar Werkelijkheid Rob Elsinga Enterprise Strategy Business Microsoft Nederland.
Samen vissen naar Business Succes in Core Infra
Infrastructure update
Microsoft Partner Programma
Het. Het Nieuwe Werken Samenspel tussen IT en business.
Rob Elsinga Business Group Lead Information Worker Microsoft Nederland 18 maart 2009 Infrastructuur voor Het Nieuwe Werken.
CEBP Danny Burlage.
ONDERWIJS Voettekst: aanpassen via Beeld (Office 2003 of eerder) of Invoegen (Office 2007 of later), vervolgens 'Koptekst en voettekst'
Prahalad & Hamal.
Bedrijfs- of programma- management
Public relations In dit hoofdstuk zul je het volgende leren:
Advanced Business Information Solutions Het businessmodel.
Verkoper of Accountmanager: Sales Force Automation Callcenter- agent Direct: Website Fax Direct: Telefoon Direct: Kiosk Intermediair: Extranet Kantoor/outlet:
3.6 Architecture of HIS. 3.7 Integrity & Integration within HIS Suraja Padarath /10/2007.
ISA (InformatieSysteemArchitectuur) Geert-Jan Houben.
ICT & Organisatie 3: Business Applications
Pieter Rotteveel, Manager of Studies. Vision >18+ multi-disciplinary students >Working intensively in teams >Across traditional HBO/WO competences >With.
Microsoft’s Enterprise Project Management 2007 “The Next Generation” Johan Apperloo Olaf van KImmenaede.
Introductie Cloud Computing Ruud Ramakers 19 April 2012 The best way to predict the future is to create it. Peter Drucker
Een evidence-based methodologie om taalcompetenties te meten Evidence-based HRM (EB HRM) Selor event 14/11/2013.
© Copyright VIMC 2009 Telecom Expense Management A Discussion Ed Vonk
TRANSITIES & INNOVATIESYSTEMEN
WapliX CRM New generations of applications. Wat is WapliX CRM?  Contact Information Management Organisaties, contactpersonen en projecten worden beheerd.
Nieuwe Werken Sneller beslissen door beter inzicht
Minor Informatica Master HIRB maart Thema’s.
Realizing Climate Mitigation Policies Dr. Cheryl de Boer & Prof. Hans Bressers.
Ontbijtsessie 2 juli 2014 Kwaliteitsverbeteringen in Infra Projecten.
inleiding tot cloud computing
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Oracle KIS PIS Java (Cobol) VIS (.net) ERP (SAP)
IBM Software A vehicle manufacturer deploys business rules in one hour instead of a week IBM Operational Decision Manager software helps speed new business.
G Project Sponsor & Business Lead : Anna Stamp & Jane Johnston
Kotter's 8-Step Change Model Template
Transcript van de presentatie:

Klantkennis Geïndividu- Relatie- Multi Strategie (8) Organisatie (5) Marketing Klantkennis Geïndividu- Relatie- Multi (8) aliseerde strategie (6) channel-com- propositie (6) municatie (5) Analytische CRM (8) 19.1 Operationele CRM: CRM-processen (5) CRM-systemen en implementatie (5)

CRM Scan 4.0 CRM Vision and Strategy Organizational Collaboration (12) Communication 3.7 Relationship mgt. 3.6 Cust. Knowledge 3.5 12 CRM Processes (1-6) 4.5 CRM Technology 3.8 CRM Metrics 12 6.2 Scale is 1-7

Faalfacturen CRM Ontbreken business case met doelstellingen Voorbijgaan aan bepaalde randvoorwaarden (bijvoorbeeld systeemintegratie, datakwaliteit) Scope van het project was te breed Ontbreken actief sponsorship topmanagement IT gestuurd project Klanten en relaties reageren niet positief op systeem Internationale aanpak brengt te veek complexiteit Aanpak projectmanagement Niet meten!

Strategie New Business models Contact- center CRM- software Cultuur Maatwerk Commu- nicatie Internet Customer- mana- gement Accoun- tability Ful- fillment 19.2 Klant- kennis

CRM en operational excellence... Strategie New Business models Toegankelijk Contact center CRM- software Cultuur Maatwerk Commu- nicatie Self-service Kostenverlaging Cross selling Internet Customer- Mana- gement Accoun- tability Ful- fillment 19.3 Transactie Betrouwbaar Standaardisatie Retentie Klantkennis Abonnees

CRM uitbouwen Processen & IT Klantkennis en bedieningsprofielen Klantinteractie en multichannels Klantmanagement en klantstrategie

Planning SAP EU UK GE Acquisition Pilot CRM Template integration 2004 2005 FEB MAR APR MAY JUN JUL AUG SEP OCT NOV DEC JAN FEB MAR APR MAY JUN JUL AUG SEP SAP EU Standalone Implementation Requirements Reviews Re-implement template UK GE Acquisition Pilot CRM Template integration Customer Relationship Data Management Physical distribution Professional Development CRM Roadmap