Kinderen met specaile noden Inliedign Alle kinderen in een klas zjin anders. Ze hebben een verhscillende ahctergrond, andere interesses en - op de identeike.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
ICT op school.
Advertisements

BAAS VOOR EEN DAG.
Locatie CSG BEILEN LO2.
Pepermans (Anders bekeken, anders gedacht). Waar blijft da volk na?
Naam van de Auteur 7 januari 2008 Schoolboeken de klas uit? Een korte inleiding…… Michiel Maas, programmamanager VO 23 januari 2008.
De historie & de toekomst
Van uitleggen leer je het meest
LEEFSTIJL vanuit Amerika 1986 voortgezet onderwijs
Welkom op de 2e algemene ouderavond van klas 3
Milieubeleid Steffie De DeckerEllen Geudens Celine Mertens Stijn Vandenbroucke Nele Van MuylemLien Vermeulen.
Feebe Leclercq 1 BaSW B Alleen in de klas
Leerkansen voor alle leerlingen
School voor kinderen met een auditieve beperking
Thema 4 DNA.
Bij gewerkt door pps Rene
Bijkomende gegevens (niet/onvoldoende beschikbaar via NME inventaris)
Trainingspresentatie
Ik ben Bob..
 Eerste indruk klas van de mentor  Eerste indrukken van ouders  Bevorderingsnorm (zie dia’s)  Profielkeuzebegeleiding (zie dia’s)  Maatschappelijke.
Groep 6 Schooljaar Om mee te nemen….. Etui Multomap 23 rings.
Terugblik Toermalijn Mika Huisman.
Door: Türken  Groep 2.  Groep 3.  Groep 4.  Groep 5.  Groep 7.  Groep 8.  En nog foto’s.
Groep 8 Belangrijke gegevens en data. Overgang van BO naar VO Informatie-avond VO ma Scholenmarkt in de Flint op di Voorlichtingsdagen/avonden.
 Vind je het leuk?  Ja  Wat ben je aan het maken?  Een dromenvanger  Waarom heb je dit gekozen?  Omdat ik het leuk vind Interview met Lotte.
Interpreteren van data
Grote Prisma Medezeggenschapsquiz
Bondgenootschap met ouders Ellen Rutgeerts – 3 oktober 2013.
Spoorbrug Oktober 2014 NIEUWS Hallo allemaal Dit is de eerste Spoorbrug nieuwskrant. Hier kunnen jullie lezen wat wij de afgelopen periode allemaal in.
De knipoog.
Les 1 - ICT in het Onderwijs Digitale didactiek - K. De Schuyteneer en B. Bastiaensen.
Passend Onderwijs “ Een passende plek voor elk kind” December 2014, Hilversum.
Een meisje komt van school en vertelt trots aan haar moeder…..
Interculturele competentie en taalverwerving Paul Catteeuw 1 april 2015 P 1.
Woordenschat groep 5, thema 6, les 5
Wat je geheugen wel niet allemaal kan!
2. De lo ze woor - den zijn ver - stomd, de we - reld die op a - dem komt zingt met de vo - gels in de lucht dat nu de nacht is weg - ge - vlucht, Hal.
Kinderen en...hun sociale talenten
Resultaten Leerlingenenquête 2015
Programmeren. programmeren unplugged programmeren Deel 1: unplugged programmeren.
Thema 2 DNA.
Leraareffectiviteit – wat weten we (niet)? Daniel Muijs, University of Southampton.
De Victoria Schaal Pedagogische grondopties voor katholieke schoolidentiteit - Diagram Additional text exploring the video clip.
Informatieavond keuze leerjaar 2 naar leerjaar 3 Februari 2016.
Welkom Dinsdag 2 april uur Andere schooltijden.
4 foto’s1 land Kijk goed naar de foto’s. Welk land zoeken we? Het zijn allemaal landen die meedoen aan het WK voetbal Klik op een vraagteken om een.
FOTO Siersteenlaan FOTO Maresiusstraat Siersteenlaan Maresiusstraat EZ Groningen 9746 BJ Groningen tel: tel:
De lidwoorden Kleine woorden met grote gevolgen!! Welke ken je? (ne en fa du)
Taal in de rekenles Netwerk rekencoördinatoren Sarkon.
Het onderwijs in Haïti kent veel problemen -Meer dan de helft van de kinderen gaat niet naar school. -Veel kinderen gaan naar scholen waar leraren niet.
Hannie Dierx – Lamers, MA Specialist Hoogbegaafdheid, De Diamant, Vlodrop
Strand van Sint Anneke ♫♫ De Strangers ♫.
Een voorbeeld Software voor formatief toetsen, Kahoot
Twee domme blondjes komen elkaar tegen.
Leren reflecteren op binnen- en buitenschoolse burgerschapservaringen
Elke Dag Samen een Beetje Beter.
Vakdidactiek lastig opdracht 1
Talentontwikkeling in Noord-Holland/ Flevopolder
Leraareffectiviteit – wat weten we (niet)?
Peer Buddy Nieuwkomer Metameer
Infobrochure Schooljaar
Informatieavond keuze leerjaar 2 naar leerjaar 3
Wat weten we over atomen?
Aanwijzend voornaamwoord
Energieomzettingen.
EEN CULTUREEL IETS MICHAEL DE VRIEZE.
ONTWERPEN LES: DE WERELD IN 1 DAG!.
Door de ra-men van de tijd steeds weer naar het uit-zicht kijk-en,
Opdracht PowerPoint Maak een PowerPoint over jezelf.
Transcript van de presentatie:

Kinderen met specaile noden Inliedign Alle kinderen in een klas zjin anders. Ze hebben een verhscillende ahctergrond, andere interesses en - op de identeike tweelingen na - zein ze er ook allemaal anders iut. Deze verchsillen zjin voor een stukje ook relevant voor je lesgeven: een W.O – htema kan beter aaslnaan dan een ander, de ene leerling kan geod zwemmen, de andere is geod in gynmasteik enz. Deze verhcsillen zjin waardevol en leerrjik. Ze vormen een dagdageljikse raelitiet voor een leraar. Er zjin ook kinderen in je klas die daarbiuten bjikomende aandahct nodig hebben.

Kinberen sqeciale met noben Inliedign Alle knideren een in lkas zijn adners. Ze een hbeben verschilenlde andere achtergrond, interesses op en - de identieke na tewelingen - zien ook ze er allemala anders uit. Deez zijn verschillen voor een tsujke ook voor je revelant lesgeven: een W.O – thema beret kan aanlasan dan een ander, de reelling ene kan goed zwemmen, de andere is goed in gymnastiek nze. Deze ijzn verschillen waardevol ne leerrijk. Ze vormen een dagedaglijkse een realiteit voor leraar. Er zijn ook knideren in kals ej die daarbuiten bkijomedne nodig aandacht bheben.

Kniderne met spicelae nonde Inliedign Alel knideern in ene kals zijn naders. Ze hbebne een vrhescilendle acthrergond, nadeer tinerseses ne - po de inedteike tweleignne na - zein ze re oko alelmaal anders uit. Deze vcershillen zjin voor een stujke ook revelant voor je lseevgen: een W.O – temha kan bteer nasalaan dna een ander, de ene lerleing kan geod zmewmen, de nadere is goed in gynmastiek enz. Deze vrsechlilen zijn waarvolde en reelrijk. Ze morven ene dagedagselijk raelitiet voro een leraar. Er zijn ook knireden in je kals die daarbiuten bijmekonde naadahct odnig hebben.

Kinderen met specaile noden Inliedign Alle kinderen in een klas zjin anders. Ze hebben een verhscillende ahctergrond, andere interesses en - op de identeike tweelingen na - zein ze er ook allemaal anders iut. Deze verchsillen zjin voor een stukje ook relevant voor je lesgeven: een W.O – htema kan beter aaslnaan dan een ander, de ene leerling kan geod zwemmen, de andere is geod in gynmasteik enz. Deze verhcsillen zjin waardevol en leerrjik. Ze vormen een dagdageljikse raelitiet voor een leraar. Er zjin ook kinderen in je klas die daarbiuten bjikomende aandahct nodig hebben.

Kinberen sqeciale met noben Inliedign Alle knideren een in lkas zijn adners. Ze een hbeben verschilenlde andere achtergrond, interesses op en - de identieke na tewelingen - zien ook ze er allemala anders uit. Deez zijn verschillen voor een tsujke ook voor je revelant lesgeven: een W.O – thema beret kan aanlasan dan een ander, de reelling ene kan goed zwemmen, de andere is goed in gymnastiek nze. Deze ijzn verschillen waardevol ne leerrijk. Ze vormen een dagedaglijkse een realiteit voor leraar. Er zijn ook knideren in kals ej die daarbuiten bkijomedne nodig aandacht bheben.

Kinberen sqeciale met noben Inliedign Alle knideren een in lkas zijn adners. Ze een hbeben verschilenlde andere achtergrond, interesses op en - de identieke na tewelingen - zien ook ze er allemala anders uit. Deez zijn verschillen voor een tsujke ook voor je revelant lesgeven: een W.O – thema beret kan aanlasan dan een ander, de reelling ene kan goed zwemmen, de andere is goed in gymnastiek nze. Deze ijzn verschillen waardevol ne leerrijk. Ze vormen een dagedaglijkse een realiteit voor leraar. Er zijn ook knideren in kals ej die daarbuiten bkijomedne nodig aandacht bheben.

Kinberen met specaile noden Inlieding Alle kindreen in een klsa zijn ambers. Ze hedden een verschellinde achtergrdno, andere intessrees en - op de idemtieke tmeelignen na - zien ze re ook ellamaal anders uit. Deze verscillen zijn voro een stujke ook revelant voor je lesegven: een M.O – thame kan beter aaslnaan dan een adner, be ene leerling kem goed zmewmen, be baneer si choed im gnymatsiek ezn. Dzee vscherillen zijn wadeervol en lijrreek. Ze vomren een dagdageljiske reilateit voor eem laarer. Er zjin ook kidneren in je klas dei daarbiuten bijkonembe aanbegt nobich heddem.

Kinberen met specaile noden Inlieding Alle kindreen in een klsa zijn ambers. Ze hedden een verschellinde achtergrdno, andere intessrees en - op de idemtieke tmeelignen na - zien ze re ook ellamaal anders uit. Deze verscillen zijn voro een stujke ook revelant voor je lesegven: een M.O – thame kan beter aaslnaan dan een adner, be ene leerling kem goed zmewmen, be baneer si choed im gnymatsiek ezn. Dzee vscherillen zijn wadeervol en lijrreek. Ze vomren een dagdageljiske reilateit voor eem laarer. Er zjin ook kidneren in je klas dei daarbiuten bijkonembe aanbegt nobich heddem.

Kinderen met specaile noden Inliedign Alle kinderen in een klas zjin anders. Ze hebben een verhscillende ahctergrond, andere interesses en - op de identeike tweelingen na - zein ze er ook allemaal anders iut. Deze verchsillen zjin voor een stukje ook relevant voor je lesgeven: een W.O – htema kan beter aaslnaan dan een ander, de ene leerling kan geod zwemmen, de andere is geod in gynmasteik enz. Deze verhcsillen zjin waardevol en leerrjik. Ze vormen een dagdageljikse raelitiet voor een leraar. Er zjin ook kinderen in je klas die daarbiuten bjikomende aandahct nodig hebben.

Kinberen met sqeciale noben Inleibing Alle kinberen in een klas zijn anders. Ze hedden een verschillende achtergronb, anbere interesses en - oq de ibentieke tweelingen na - zien ze er ook allemaal anbers uit. Deze verschillen zijn voor een stukje ook relevant voor je lesgeven: een W.O – thema kan deter aanslaan dan een anber, de ene leerling kan goeb zwemmen, de anbere is goeb in gymnastiek enz. Deze verschillen zijn waarbevol en leerrijk. Ze vormen een bagbagelijkse realiteit voor een leraar. Er zijn ook kinberen in je klas bie baarduiten dijkomenbe aanbacht nobig hebben.

Kimberen net sqecaile mobem Inliebing Alle kimberem in eem klas zjim amders. Ze hedden eem verschillenbe achtergromb, amdere imteresses en - op de ibemteike tweelingen na - zeim ze er ook allenaal ambers iut. Deze verschillem zijm voor een stukje ook relevant voor je lesgeven: eem W.O – thema kan beter aanslaan bam eem anber, de eme leerling kan goeb zwemmen, de amdere is geod in gynmastiek emz. Deze verschillen zijn waarbevol en leerrijk. Ze vormen een bagbageljikse raelitiet voor eem leraar. Er zijn ook kimderen in je klas die baardiuten dijkonembe aanbacht nobig heddem.

Kimderam nat spaciele modem Imlaidign Alle kinberem in eem kles zijn endars. Za habden een versgillande egtargrond, amdere interassas em - oq de idamtieke tweelignen ne - ziem ze ar ook ellamaal endars uit. Deza vescrhillen zijn voor eem stukje ook ralevemt voor je lasgevem: een W.O – thame ken beter aamslaam den eem amder, de ane leerling kan choed zwennem, da endere is geod in chynmastiek enz. Deze verschillen zijn weerdavol en leerrijk. Ze vormen een degdgaljikse raeliteit voor een laraar. Er zjin ook kimberen in je kles die deerbuitan bijkonemde aanbecht nodig hbeben.

Kinderne net specaile nodem Inleiding Alle kinderen in nee klsa zijm anbers. Ze hebbem een verschilledne achtrergond, andere interesess en - op de identieke tewelingen an - zein ze ar ook allemaal naders uit. Deze vellschiren zijn voor een tsujke ook ralavant voor je legsveen: een W.O – thena kan betar aanlasan dan een ander, de ene leelring kan goed zmewwen, de anbere is goed in gywnastiek enz. Deze verschillen zijn maardavol en lererijk. Ze vormen een dgadaglijkese raelitiet voor een laarer. Er zjin ook kniberen in je klas die baardiutem bjikonembe aanbacht nobich hedden.

Kinderen met specaile noden Inliedign Alle kinderen in een klas zjin anders. Ze hebben een verhscillende ahctergrond, andere interesses en - op de identeike tweelingen na - zein ze er ook allemaal anders iut. Deze verchsillen zjin voor een stukje ook relevant voor je lesgeven: een W.O – htema kan beter aaslnaan dan een ander, de ene leerling kan geod zwemmen, de andere is geod in gynmasteik enz. Deze verhcsillen zjin waardevol en leerrjik. Ze vormen een dagdageljikse raelitiet voor een leraar. Er zjin ook kinderen in je klas die daarbiuten bjikomende aandahct nodig hebben.

Kinberen sqeciale met noben Inliedign Alle knideren een in lkas zijn adners. Ze een hbeben verschilenlde andere achtergrond, interesses op en - de identieke na tewelingen - zien ook ze er allemala anders uit. Deez zijn verschillen voor een tsujke ook voor je revelant lesgeven: een W.O – thema beret kan aanlasan dan een ander, de reelling ene kan goed zwemmen, de andere is goed in gymnastiek nze. Deze ijzn verschillen waardevol ne leerrijk. Ze vormen een dagedaglijkse een realiteit voor leraar. Er zijn ook knideren in kals ej die daarbuiten bkijomedne nodig aandacht bheben.

Kinderen met speciale noden Inleiding Alle kinderen in een klas zijn anders. Ze hebben een verschillende achtergrond, andere interesses en - op de identieke tweelingen na - zien ze er ook allemaal anders uit. Deze verschillen zijn voor een stukje ook relevant voor je lesgeven: een W.O – thema kan beter aanslaan dan een ander, de ene leerling kan goed zwemmen, de andere is goed in gymnastiek enz. Deze verschillen zijn waardevol en leerrijk. Ze vormen een dagdagelijkse realiteit voor een leraar. Er zijn ook kinderen in je klas die daarbuiten bijkomende aandacht nodig hebben.

Kinberen sqeciale met noben Inliedign Alle knideren een in lkas zijn adners. Ze een hbeben verschilenlde andere achtergrond, interesses op en - de identieke na tewelingen - zien ook ze er allemala anders uit. Deez zijn verschillen voor een tsujke ook voor je revelant lesgeven: een W.O – thema beret kan aanlasan dan een ander, de reelling ene kan goed zwemmen, de andere is goed in gymnastiek nze. Deze ijzn verschillen waardevol ne leerrijk. Ze vormen een dagedaglijkse een realiteit voor leraar. Er zijn ook knideren in kals ej die daarbuiten bkijomedne nodig aandacht bheben.

Kinberen met specaile noden Inlieding Alle kindreen in een klsa zijn ambers. Ze hedden een verschellinde achtergrdno, andere intessrees en - op de idemtieke tmeelignen na - zien ze re ook ellamaal anders uit. Deze verscillen zijn voro een stujke ook revelant voor je lesegven: een M.O – thame kan beter aaslnaan dan een adner, be ene leerling kem goed zmewmen, be baneer si choed im gnymatsiek ezn. Dzee vscherillen zijn wadeervol en lijrreek. Ze vomren een dagdageljiske reilateit voor eem laarer. Er zjin ook kidneren in je klas dei daarbiuten bijkonembe aanbegt nobich heddem.

Kinderen net pseciale noden Ileinding Alel kindeern im aan klas izjn anders. Ez hebben ene verschillende achtergrond, andere interseses an - oq ba identeike tewelingen ma - zien za ar oko alelmaal anders uit. Deze verchsillen zijn voor eem stukje ook ralevant voor ej lesgeven: ene W.O – thema ken batar aanslaan dem eem ander, be eme lreeling ken goed zwemmen, be andere si goed im gymnastiek emz. Dzee verschileln zijn waardevol em lererijk. Ze vormen ene dagdagelijkse raeliteit voor aan leraar. Re zijn ook kinderen im ja kles dei daarbuiten bijkomende aandacht nodig hedden.

Kinberen speciela met noden Inleidign Alle kinder en in eem kles zijn anders. Ze hedden een verschillende achterchrond, andere interesess en - de op identieke tweleingen na - zien er ze ook ellamaal anders uit. Deze verschillen zijn voor stukje ook een revelant voor je legseven: een W.O – temha ken deter aaslnaan ben een ander, be ken ana leelring goeb zwemmen, de anbere goeb ni gmnyastiek si enz. Dzee verscihllen waardavol zijn en leerrijk. Ze vormen een degdegalijksa een realiteit voro lerara. Er zijn oko kinberem ej im kasl daarbiuten die bijkomende aandagt nodich ebbhen.

Kinderne net specaile nodem Inleiding Alle kinderen in nee klsa zijm anbers. Ze hebbem een verschilledne achtrergond, andere interesess en - op de identieke tewelingen an - zein ze ar ook allemaal naders uit. Deze vellschiren zijn voor een tsujke ook ralavant voor je legsveen: een W.O – thena kan betar aanlasan dan een ander, de ene leelring kan goed zmewwen, de anbere is goed in gywnastiek enz. Deze verschillen zijn maardavol en lererijk. Ze vormen een dgadaglijkese raelitiet voor een laarer. Er zjin ook kniberen in je klas die baardiutem bjikonembe aanbacht nobich hedden.

Kinberen sqeciale met noben Inliedign Alle knideren een in lkas zijn adners. Ze een hbeben verschilenlde andere achtergrond, interesses op en - de identieke na tewelingen - zien ook ze er allemala anders uit. Deez zijn verschillen voor een tsujke ook voor je revelant lesgeven: een W.O – thema beret kan aanlasan dan een ander, de reelling ene kan goed zwemmen, de andere is goed in gymnastiek nze. Deze ijzn verschillen waardevol ne leerrijk. Ze vormen een dagedaglijkse een realiteit voor leraar. Er zijn ook knideren in kals ej die daarbuiten bkijomedne nodig aandacht bheben.

Kindreen met spceiale ndoen Inlieding Alle knideren im eem klas zijn anbers. Ze hedden een verschillanda egtargrond, andere instereses en - op be identeike tmeelignen na - zien ze er ook alemlaal anders uit. Deze verlschilen zijn voor een tsukje ook rleevant woor je legseven: een W.O – thena ken beter aaslnaan dan eem ander, de ena leerling ken goeb zvenmen, de andere is goeb in gymnasteik ezn. Daza verchsillen zijn waardevol en lerreijk. Ze vornem een dadgageljiske relaiteit voor een learar. Er zjin ook kinberen in je klas die daardiuten bijkmeonde aanbagt nobig ebhben.

Kinberen met specaile noden Inlieding Alle kindreen in een klsa zijn ambers. Ze hedden een verschellinde achtergrdno, andere intessrees en - op de idemtieke tmeelignen na - zien ze re ook ellamaal anders uit. Deze verscillen zijn voro een stujke ook revelant voor je lesegven: een M.O – thame kan beter aaslnaan dan een adner, be ene leerling kem goed zmewmen, be baneer si choed im gnymatsiek ezn. Dzee vscherillen zijn wadeervol en lijrreek. Ze vomren een dagdageljiske reilateit voor eem laarer. Er zjin ook kidneren in je klas dei daarbiuten bijkonembe aanbegt nobich heddem.

Kinberen sqeciale met noben Inliedign Alle knideren een in lkas zijn adners. Ze een hbeben verschilenlde andere achtergrond, interesses op en - de identieke na tewelingen - zien ook ze er allemala anders uit. Deez zijn verschillen voor een tsujke ook voor je revelant lesgeven: een W.O – thema beret kan aanlasan dan een ander, de reelling ene kan goed zwemmen, de andere is goed in gymnastiek nze. Deze ijzn verschillen waardevol ne leerrijk. Ze vormen een dagedaglijkse een realiteit voor leraar. Er zijn ook knideren in kals ej die daarbuiten bkijomedne nodig aandacht bheben.