Afronding van het project: ‘GGZ-clienten kiezen met wijsheid’ ERVARINGSWIJZER EVENT.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Vertrouwen als voorwaarde voor “partner in business”
Een nieuw instrument op gebied van Oplossingsgericht Werken?
CREATIVE MARKETING Kickoff, jaar 1, Winter november 2009
“Een reis naar Licht”.
Wat is wijsheid Terugblikje Weten dat je niets weet: en toch een goede keuze maken Pauze Gesprek: Beslissen zonder dé Waarheid Afsluiting We hoeven niet.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Samen bouwen aan zelfvertrouwen
How to avoid being a code monkey ? Peter Vantieghem 18/6/2013.
Sportiviteit & Respect HC Twente 26 maart 2014
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Een samenzijn met : ELWOOD & JAKE & MICKEY.
Carnaval Wat is de succes factor van carnaval?
Motivational Interviewing ‘Praten in beweging’
Geloven en nu….
Personal branding jongeren Recrutering 2.0
Social Media.
Leven in vrijheid Vrijheid heeft te maken met: in je element zijn… Als mens ben je vrij als je leeft in het ‘element’ waar jij voor gemaakt en bedoeld.
Herfst Kleuren-& Vruchten
Over Lemtech Wie zijn we? Voor welke stoffen? Lasrook Slijpstof Kwarts stof Vluchtige stoffen Hout stof Cementstof Epoxi stoffen Dampen inktstof En vele.
KPA - Wilde Ganzendag Vergroot je succes, evalueer je project Den Haag 1 november 2008 Context, international cooperation Utrecht.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Lied: één en één is twee Tekst en muziek: Lee Ann Vermeulen en Christian Grotenberg Uitgebracht op: Kinderen voor kinderen 28 Uitgevoerd door: Kinderen.
Samenwerkingsverband Regio IJssel-Vecht
Het nieuwe solliciteren:
Samenwerkingsverband Regio IJssel-Vecht xxxxx Terug in de tijd ………
DE CREATIE SPIRAAL WENSEN ONTSPANNEN VERBEELDEN WAARDEREN GELOVEN
Ouderavond Social Media Basisschool De Meerhoef
Hoi ....
VOORBEREIDING LERENDE ORGANISATIE
 Wie heeft er hyves?  Hoe vaak zit je er op?  Schelden op Hyves hoort er nu eenmaal bij, iedereen doet dat, ik ook.
Veranderen, Haal er uit wat er in zit!. Programma: Voorstellen Wat verandert er bij jullie? Veranderen. Welke processen spelen er? Model. Hoe kijk je.
Bij mijn Presentatie Richard Postema Welk om. Hoe ik hier ben gekomen? 4 jaar op gezeten, had het er erg na me zin.
Wie ben ik?. Hoe goed ken jij je unieke zelf? Wie ben ik? Wat is hieraan af te lezen?
Les 1 Harrie Manders (sidekick Erne Thuys)
Alle lijntje bij elkaar…?
Word man/vrouw van de wereld 6 tips voor een geslaagde jongerencampagne.
Welkom op onze ouderochtend
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst
Week 6 Docent: COMMUNICATIE. Huiswerk Opdracht 3 Hoe is het gegaan? Wat viel je op? Vragen over de theorie.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
REKENEN T.E.M. 5. IK BEN TIP! TEL MET ME MEE... MET 1 DRUK OP DE KNOP WEET JE OF JOUW ANTWOORD JUIST IS! VEEL SUCCES...
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort.
Bijeenkomst 2. Terugblik  Wat is er tijdens de eerste bijeenkomst besproken?  Wat is ondernemerschap?  Wat hebben jullie geleerd?  Is het gelukt met.
Verruim je blik Beweeg de ander. Wat is jouw positie?
Welkom op onze thema-avond
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
Medezeggenschap Nu & Toekomst Landelijke Cliënten Raad 6 september 2014.
Het effect van de kernset op de triagist Wat te doen om de triagist verder te helpen? Hoe wordt het triagegesprek weer van de triagist? Rita Nieuwenhuis.
Tienerschool Heilige Familie Site Gallaitstraat/Schaarbeek.
Wat gaan we doen in 2012? We zoeken nieuwe oplossingen. En we vertellen er over.
De kracht van het netwerken Waar? Wanneer? Hoe?. De eerste indruk Overleven Vriend of vijand? Positief realistisch.
Samenwerkingsverband Regio IJssel-Vecht
Wie ben ik?  .
Waar moet je op letten? Om een goede stageplaats te hebben moet je er zeker van zijn dat het bedrijf waar je naar toe wil ook onze school een beetje kent.
Samenwerkingsverband Regio IJssel-Vecht
Wie ben ik?  .
ZORGEN en KANSEN De toekomst van het beschermd wonen
Het 24 spel.
Nee Zeggen!.
Een blondje doet mee aan "Wie wordt millionair"
Stage zoeken bij Entree-opleiding
Workshop Verander en blijf trouw aan jezelf !
Waar moet je op letten? Om een goede stageplaats te hebben moet je er zeker van zijn dat het bedrijf waar je naar toe wil ook onze school een beetje kent.
Social media voor statenleden/politici
Donkere dagen en depressiviteit
Een briefje uit de hemel? Nevendienst voor jongeren
Transcript van de presentatie:

Afronding van het project: ‘GGZ-clienten kiezen met wijsheid’ ERVARINGSWIJZER EVENT

Mary-Ann wilde dat ik wat vertelde over: 1.Hoe ik met het project ‘GGZ- clienten kiezen met wijsheid in aanraking ben gekomen, 2.Mijn 3.Mijn toekomst 4.………

Grover Camera

Ik

DON’T MESS WITH THIS LADY

TEAM ZEELAND WINT GGZ-AANMOEDIINGSPRIJS

TIM TRAAS

TWITTEREN

Personal ‘Branding’

GGZ HAAGSTREEK

5 TIPS 1.Ken jezelf. Speel geen rol! 2.Apart – durf anders te zijn, maar overdrijf het niet en blijf jezelf 3.Betrouwbaar, jij als constante factor. In je persoonlijke merk moet een herkenbare, constante factor zitten. Zelfs een negatieve eigenschap positief verpakken. 4.Congruent – alles past, alles wat je doet draagt bij aan het beeld dat je wilt uitdragen. 5.Het alziende internetoog

Druk op de knop ‘volgen’ en volg de aanwijzingen

VOLGEN!!

BEDANKT VOOR HET LUISTEREN Irene van de ERVARINGSWIJZER VEEL SUCCES IN DE TOEKOMST!