Afronding van het project: ‘GGZ-clienten kiezen met wijsheid’ ERVARINGSWIJZER EVENT
Mary-Ann wilde dat ik wat vertelde over: 1.Hoe ik met het project ‘GGZ- clienten kiezen met wijsheid in aanraking ben gekomen, 2.Mijn 3.Mijn toekomst 4.………
Grover Camera
Ik
DON’T MESS WITH THIS LADY
TEAM ZEELAND WINT GGZ-AANMOEDIINGSPRIJS
TIM TRAAS
TWITTEREN
Personal ‘Branding’
GGZ HAAGSTREEK
5 TIPS 1.Ken jezelf. Speel geen rol! 2.Apart – durf anders te zijn, maar overdrijf het niet en blijf jezelf 3.Betrouwbaar, jij als constante factor. In je persoonlijke merk moet een herkenbare, constante factor zitten. Zelfs een negatieve eigenschap positief verpakken. 4.Congruent – alles past, alles wat je doet draagt bij aan het beeld dat je wilt uitdragen. 5.Het alziende internetoog
Druk op de knop ‘volgen’ en volg de aanwijzingen
VOLGEN!!
BEDANKT VOOR HET LUISTEREN Irene van de ERVARINGSWIJZER VEEL SUCCES IN DE TOEKOMST!