The force WE GOT IT!.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Advertisements

Gyor, Joyce, Sherida, Michael & StephanCMD1C. Doelgroep Verdieping Iedereen is zeer actief op het internet Voor sommige is fotografie niet alleen een.
het succes van een organisatie het welbevinden en succes
Team 1. Colin Teamleider & Marketeer Pepijn Designer & Programmeur.
Waarom? Werk een instrument uit waarmee informele kennisdeling gestimuleerd wordt Verminderen adviesvragen die aan Coördinerende Archiefdienst worden gesteld.
Web Apps de online plek om samen te werken Gebruik Office overal Beste gebruikerservaring Werk beter samen Breng ideeën tot leven.
Digibordles Eieren Tellen Gemaakt door: Juf Marije & juf Sanne
Voorjaarscampagne eTwinning Meld u aan op het Bureaublad.
Q-KENNIS Een kennis-systeem is veelal gebaseerd op het ontsluiten van aanwezige kennis en ter faciliterering van de ontwikkeling van nieuwe kennis. Het.
Plan van aanpak Homechasers.
Digibordles Sneeuwpoppen
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Debriefing 24 januari 2012.
Cross Media. Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Samenvatting project LC6 Werkenrode school..
Wiki: Medmec04 les 4(week 6)Engagement The game called life
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
Projectplan Social Media Event
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Deze presentatie mag noch geheel, noch gedeeltelijk worden gebruikt of gekopieerd zonder de schriftelijke toestemming van Seniornet Vlaanderen VZW Een.
Digibordles de b van bos Gemaakt door: Juf Marije & Juf Sanne
Digibordles kegels tellen Gemaakt door: Juf Marije & Juf Sanne
Ons Jongerenwerk: ‘Ieder hart een woonplaats van Christus’.
Wat is WordPress en hoe installeer je het?. Wat is WordPress? WordPress is een CMS (Content Management Systeem) net als Joomla; Met een CMS kan een gebruiker.
Social return Definitie Vormen van social return Rotterdamse keuze
Don’t underestimate us
Breng dank aan de Eeuwige
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
Leasen van comfort. 3/09/2014pagina 02 I Probleemstelling Energie = emissies (CO2, fijn stof, …) Gezondheid = binnenklimaat vaak slechter dan buiten Producten.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Digibordles de ui van uil Gemaakt door: Juf Marije & Juf Sanne
Digibordles dieren categoriseren
Wees slimmer dan de machine
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
WE MAD WELKOM! Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk.
Rick, Youri, Tim, Rick, Jeroen
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
Projectmatig Werken. Te behandelen Kernonderwerpen ๏ Planning ๏ Taakverdeling ๏ Omgang.
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Vacaturebank Vrijwilliggerswerk voor 55+’ers Presentatie.
Teampresentatie en PVA Ikram, Ylva, Björn, Pieter-Jan en Joyce.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Website bouwen (project). Inhoud Hoofdstuk 1. offerte Hoofdstuk 2. Wensen opdracht gever Hoofdstuk 3. Aspecten Hoofdstuk 4. Formaten Hoofdstuk 5. Plan.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Voorlopig plan trends Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?
John, Tara, Fanisca, Johan.. Inhoud van de Pitch.. 1.Voorstelronde 2.Opdracht- formulering 3.Wie zijn wij, als bedrijf… 4.Doel 5.Productinformatie 6.Einddoel.
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
Nieuwe Ontwikkelingen To boldly go where no one has gone before…
Letterlijk door én voor patiënten uit deze doelgroep.
De Rode Knop van Viattence
Project Architectuur en Beheer BI2-DT en Inf2-DT Module CMIPRJ25DT George Pluimakers en Jacques Wetzels Studiejaar 2011/2012 Opdracht 3.
IBK3ESB01 Project ESB – Tussenstand – Hoe verder? George Pluimakers.
Niets is wat het lijkt.
Pag 12 t/m 43. Verdeling van de winst bij een VOF Wat brengt iedere vennoot in bij de VOF? 1.Arbeid (tijd) 2.Vermogen (geld) Beloning is dus hiervan afhankelijk….dus.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Passend Onderwijs: Een nieuwe werkelijkheid? STRATEGISCHE SESSIES (V)SO STRATEGISCHE SESSIES (V)SO Regio bijeenkomst April 2014.
60 tinten grijs Oh, I still can!. 60 Tinten Grijs.
Digibordles de aa van aap Gemaakt door: Juf Marije & Juf Sanne
Digibordles de v van vis Gemaakt door: Juf Marije & Juf Sanne
We help you to reach your goal!
Project ‘1e klas bol’.
juf Marije i.s.m. juf Sanne
Werken in een arbeidsorganisatie
Transcript van de presentatie:

The force WE GOT IT!

Het team Jacques Hart (ontwerper) Sanne Vermeire (ontwerper) Ivanka Schrijvershof (programmeur) Cindy Bardouille (marketeer) Niels Middelkoop (projectleider)

Debriefing Ons opdracht gever is Triple media. Het is de bedoeling dat er wat onderzoek wordt gedaan naar triple media wat betreft hun positionering. Iedereen moet een profiel pagina aanmaken. En we moeten de needs en wants van onze studiegenoten onderzoeken om een passende Platform voor de doelgroep te Blog bijhouden

Plan van aanpak Afspraken Valkuilen/risico’s Onze planning

afspraken Dit zijn enkele afspraken die we hebben gemaakt: Op tijd komen is belangrijk, anders trakteren Iedereen neemt actief deel aan het project Als er problemen zijn moet je dit op tijd melden Documenten zijn verzorgd Zorg dat je email voortdurend checkt Respect voor elkaars ideeën

Valkuilen/risico’s Doelgroep die niet matched met product. Dat we onze planning niet volgen. Rolverdeling matched niet met persoon en kwaliteiten. Verlies focus opdracht.

Onze planning

Tot slot

Zijn er nog vragen?? 