Onze Concepten Met doelgroepanalyse. Inhoud Doelgroeponderzoek en conclusies Uitgekozen concepten Argumenten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Vrijwilligers vóór ouderen, tegen sociaal onrecht
Advertisements

23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Onderwerp BLOK 1: Zelfreflectie
ROC Mondriaan Domein Zakelijke Dienstverlening Haverkamp 250
STELT VOOR. Praktisch: •Zaterdag 9 mei om 18u, stadscampus • •Later wordt draaiboek van avond zelf gecommuniceerd. TEW-HI Alumni Barbecue.
LinkedIn, KennisCafe en Twitter Rens de Graaff. Inhoud LinkedIn  Algemene Info  Demo Video  Print Screen  Voordelen binnen de IC KennisCafe  Algemene.
Vitamine G1 Effecten van een groene omgeving op gezondheid, welzijn en sociale veiligheid J. Maas.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Conceptpresentatie Project Emerging Media. In week 9 leveren wij een uitgewerkt concept op rond het thema Dating&Kunst. Promise.
Conceptpresentatie Rolf Thijssen Robert Dines Peter Robbemond Valerie Kreukniet Wesley van Duffelen.
NS biedt “Slimme Tijd”! Conceptpresentatie: Willeke van Wijk.
Mensen maken de wijk Herijking wijkgericht werken Wim Kemp Wethouder voor welzijn, onderwijs, cultuur en wijkontwikkeling 10 december 2010.
De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep
Persoonlijk Re-integratie Profiel © PRP Scan ► ‘prima startpositie voor re-integratie’
Briefing Rotterdam als uitgaansstad op de kaart zetten
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
STELT VOOR. Praktisch: Maandag 29 juni om 18u, stadscampus Later wordt draaiboek van avond zelf gecommuniceerd. TEW-HI AFSTUDEERBBQ.
Timeless Vibes.
1 Minor Digital World. Social networking en lectoraat Digital World Social Networking: de digitale communicatiemiddelen via internet, met elkaar, met.
De woonbuurt als domein van bedrijfshulpnetwerken? Bart Sleutjes Urban and Regional research centre Utrecht (URU) Faculteit Geowetenschappen, Universiteit.
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Commercieel Manager totaljobs.nl
Sociaal-economische gezondheidsverschillen:
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
Lehouck Florine  Abstract  Inleiding  Het onderzoek  Methode  Resultaten  Discussie.
Social Media Reputation.
Keuze van de VMBO leerling
Ouderen reizen 202e Seger Abels Maartje van Randwijk
Van AWBZ naar Wmo Individuele Begeleiding Dagbesteding Vervoer
Fir m F loyd van Joost I ngeborg de Landmeter R obin Sinke M ark de Kruijf M ark Moniz.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
Echtscheiding en sociaal kapitaal in Vlaanderen Belinda Wijckmans, Maaike Jappens & Jan Van Bavel Interface Demography Vlaanderen Gepeild 2009 Brussel,
Concept Team 05 Tim Blaak Samentha van der WeidenStefan Roest Michelle van SetersRick van der Heiden.
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
Definitief concept GG. Doelgroep 1 Singles Mannen en vrouwen Opzoek naar een serieuze relatie Tussen de 25 en de 35 jaar oud Weten wat ze willen Staan.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Presentatie Buutvrij Nikki van Outheusden Ruud Leuverink Kaz Paul.
Olivier van Duijn Directeur totaljobs.nl. Agenda 1.Trends 2.Totaljobs.nl opties 3.Clickbeurs.nl.
College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens WEBCOMMUNICATIE Minor Media.
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
Problematiek en zorgbehoefte van gedetineerden met een ISD maatregel IVO Dr. Tim Schoenmakers, drs. Soenita Ganpat, ir. Elske Wits NK Dr. Peter Greeven.
Julie Tieberghien 20 e Forum Alcohol en Drugs Onderzoek (FADO), 17 november 2010 Antwerpse Monitor Jongeren, Alcohol en Drugs (AMJAD) Jongeren en middelengebruik.
Inleiding AAN DE SLAG MET HET INTRANET Aan de slag met het intranet 1.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
SPH voltijd Onderzoeksvaardigheden voltijd jaar 1 Werkcollege 2 kwartaal 2.
ERVARINGEN VAN VROUWEN EN MANNEN MET PSYCHOLOGISCH, FYSIEK EN SEKSUEEL GEWELD: HOOFDSTUK 3 Pieters J., Italiano P., Offermans A. en Hellemans S., (2010)
Hét communicatiemiddel van de 21 e eeuw. Wat is facebook? Communicatiemiddel  info delen Foto’s delen Video’s delen Mogelijkheid tot chatten Eigen profiel.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Leefbaarheid Uitvoeringsprogramma Leefbaarheid ‘Samen voor Het Groene Woud’ Anja Verweij, Bart van Nuland.
Kees Toering, Zendermanager Radio 2 en Radio 5 Datum: februari Muziek als succesformule.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
1 Veiligheidshuis en het Arrondissementaal Platform Jeugdcriminaliteit.
‘Boost je Business met LinkedIn’
3L week 27: ‘Wandelen: jong geleerd, oud gedaan.’ © JL
De pracht van jonge mensen is hun kracht
Jong geleerd, oud gedaan?
Geweld ervaren kan leiden tot geweld plegen
Monitor Freelancers en Media 2017
ADRA Nederland al 25 jaar actief!
VECON BUSINESS SCHOOL in het profiel E&O
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Leefbaarheid Uitvoeringsprogramma Leefbaarheid
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Minor Digital World 1.
Transcript van de presentatie:

Onze Concepten Met doelgroepanalyse

Inhoud Doelgroeponderzoek en conclusies Uitgekozen concepten Argumenten

Doelgroep Analyse Bron: CCV Monitor ex gedetineerden Leeftijd Detentieduur Aantal delicten

Conclusies Werk / inkomen Leefomgeving Liefde / partner Vrijwilligers

Moodboard Doelgroep

Concepten Ondernemers platform Social network Dating

Ondernemers platform Profielen site Werkervaring, vacatures, interesses (Jonge-) ondernemers Zakelijke uitgaansgelegenheid Vinden van werk

Social network Profielen site Interesses, hobby’s, muzieksmaak, etc.. Huiselijke sfeer Opbouwen vriendenkring

Dating Profielen site Interesses, hobby’s, etc. Huiselijke/romantische sfeer Vinden van een partner

Conceptkeuze Onze keuze: Social network Oude (vrienden) patroon doorbreken Lagere drempel

Vragen?