Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
1.larmoire. 2. lescalier 3. La grand-mere 4. Le canapé
Advertisements

De gemiddelde leerling
KWALITEITSZORG november 2012
Maak een scan van uw organisatie met de Toolkit Duurzame Inzetbaarheid
Doublet deel 1 – de basis.
‘SMS’ Studeren met Succes deel 1
Welke eis stel je aan de ondergrond als je aan uitwendige hartmassage begint Dat deze hard is.
Paulus' eerste brief aan Korinthe (20) 23 januari 2013 Bodegraven.
KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK
Presentatie cliëntenonderzoek. Algemeen Gehouden in december 2013 (doorlopend tot eind januari) DoelgroepVerzondenOntvangen% LG wonen en dagbesteding.
Downloaden: Ad-aware. Downloaden bestaat uit 3 delen: •1. Zoeken naar de plek waar je het bestand kan vinden op het internet •2. Het nemen van een kopie.
BRIDGE Vervolgcursus Vervolg op starterscursus Bridgeclub Schiedam ‘59 info: Maandagavond: 19: – of
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
Global e-Society Complex België - Regio Vlaanderen e-Regio Provincie Limburg Stad Hasselt Percelen.
1 Wat is microfinanciering ? 2 1. De financiële behoefte.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
HOOFDSTUK 12 Media.
Aftersales/Onderhoud Onderzoek | februari 2005 | ©TNS NIPO | 1 Automotive Door Vincent Groen, Steven Boekee De Nederlandse automobilist en zijn werkplaats.
Mode1. Cijfers  Onvoldoende 5  Matig 6  Voldoende 7  Goed 8  Uitstekend 9  Excellent 10.
Presenteren voor starters
Diagnosticeer uw schouder Dit is een interactieve gids om u te helpen vinden relevante patiënten informatie over uw schouderprobleem. Het is bedoeld als.
Kb.1 Ik leer op een goede manier optellen en aftrekken
Tevredenheids- enquête 2012 P. Grouwels Inleiding Mogelijke antwoorden: Zeer goed: 4 sterren ****: volledig tevreden; Goed: 3 sterren ***:
Beleving van kwaliteit en service in de fotovakhandel In opdracht van SNF/HBD Door Renske Wolfs.
9 januari 2013 Bodegraven 1. 1Korinthe 11 1 Wordt mijn navolgers, gelijk ook ik Christus navolg. 2.
Nooit meer onnodig groen? Luuk Misdom, IT&T
MEDIALANDSCHAP We onderscheiden: Visuele media Auditieve media
Passie - Verrijzenis Arcabas
Oefeningen F-toetsen ANOVA.
Deze les wordt verzorgd door de Kansrekening en statistiekgroep Faculteit W&I TU/e.
Wat levert de tweede pensioenpijler op voor het personeelslid? 1 Enkele simulaties op basis van de weddeschaal B1-B3.
In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen. Uit de volgende drie vakjes kan je dan kiezen. Er is er telkens maar eentje juist. Ken je het juiste antwoord,
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Inkomen les 14 Begrippen & 65 t/m Begrippen Primaire sector Bedrijven die zaken aan de natuur onttrekken (landbouw, jacht, bosbouw, visserij)
Inkomen les 7 27 t/m 37.
2009 Tevredenheidsenquête Resultaten Opleidingsinstellingen.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken 2006 Derde jaargang variant Burgerzaken ‘G3’ Eerste kringbijeenkomst Rotterdam 7 juni 2006.
Les 20 Sterke openingen: de 2SA-opening
DEEL 2 LES 16 De verdieping Les 16 Slembiedingen versie
Verder met Bridge Hoofdstuk 13 Het Volgbod versie DEEL 3
 Doel  Doelgroep  Aanloop  Userstudy  Resultaten  Ervaringen van de gebruiker  Besluit 1.
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
Maatschappelijke stages Een onderzoek over maatschappelijke stages onder leerlingen, kunstencentra, amateurkunstverenigingen en stagemakelaars.
Hartelijk welkom bij de Nederlandse Bridge Academie Hoofdstuk 9 Het eerste bijbod 1Contract 1, hoofdstuk 9.
17/08/2014 | pag. 1 Fractale en Wavelet Beeldcompressie Les 5.
17/08/2014 | pag. 1 Fractale en Wavelet Beeldcompressie Les 3.
Fractale en Wavelet Beeldcompressie
De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek
STIMULANS KWALITEITSZORG juni 2014.
1 29 juni 2014 Zoetermeer. Filippi 4 4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u!... DANKT te allen tijde in de naam van.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
1 Amsterdam, april 2005 Drs. Frits Spangenberg Rotary Extern imago.
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
De steen van Rosetta Jean-François Champollion (1822) Hiëroglyfen – Demotisch – Grieks.
Resultaten Crowdsourcing Grote Boel 7 april 2014.
Een organisatie van stad Kortrijk, Directie Cultuur, Team Jeugd i.s.m. Hogeschool West – Vlaanderen departement HIEPSO.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Strijd tegen de zonde?.
ZijActief Koningslust
Gemeente Culemborg > Keurmerk Veilig Ondernemen Pavijen Huub van Oorschot Wethouder Economische Zaken.
Vergelijking Wijkraadpleging Leidsche Rijn en Vleuten-De Meern 2014 voor Wijkraad Leidsche Rijn en Vleuten-de Meern.
Evangeliënkring Sliedrecht
Transcript van de presentatie:

Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v. de andere 3 aspecten en dat is de beschikbaarheid van de lessen (4,22).

Lessen 18 / 40 91% van de respondenten die recent een les hebben gevolgd geeft aan dat de golfpro voldoende tot ruim voldoende inspeelt op de behoeften van de klant.

Lessen 19 / 40 Bovenstaande grafiek toont de verdeling van de rapportcijfers voor de lessen. Het gemiddelde rapportcijfer komt uit op 7,49.

Lessen 20 / 40 Bij de opmerkingen/suggesties komt wederom duidelijk naar voren dat met name de beschikbaarheid van de lessen het grootste probleem vormt. Ook geeft 19,1% aan dat er meer betrokkenheid/gedrevenheid vanuit de golfpro getoond mag worden.

Golfshop 21 / 40 Ruim driekwart van de ondervraagden (75,6%) geeft aan dat alle productgroepen die men verwacht in de golfshop aanwezig zijn.

Golfshop 22 / 40 De drie zaken die met name gemist worden zijn: 1) Variatie/diepte in het aanbod (25,8%) 2) Kleding (24,7%) 3) Schoenen (16,1%)

Golfshop 23 / 40 De respondenten zijn relatief tevreden over de klantvriendelijkheid waarmee men geholpen wordt (5,7) maar zijn minder tevreden met de openingstijden (4,7), de deskundigheid van het personeel (4,71) en de prijs/kwaliteit- verhouding (4,85).

Golfshop 24 / 40 Bovenstaande grafiek toont de verdeling van de rapportcijfers voor de golfshop. Het gemiddelde rapportcijfer komt uit op 6,57.

Golfshop 25 / 40 De zwakkere punten komen ook terug bij de opmerkingen/suggesties/ Zo wenst 22% een breder assortiment en 20,7% ruimere openingstijden. Toch geeft 14,6% ook nadrukkelijk aan dat de shop bescheiden maar voldoende is.

Secretariaat 26 / 40 De aspecten van het secretariaat worden vergeleken met andere faciliteiten relatief goed beoordeelt. Vooral de vriendelijkheid/responsiviteit wordt goed beoordeeld met een score van 6,3.

Secretariaat 27 / 40 Bovenstaande grafiek toont de verdeling van de rapportcijfers voor het secretariaat. Het gemiddelde rapportcijfer komt uit op 7,74.

Secretariaat 28 / 40 Van de 48 respondenten die een opmerking/suggestie t.a.v. het secretariaat hebben geplaatst geeft het merendeel nadrukkelijk aan zeer tevreden te zijn (45,8%).