Streetlab Campagne Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
De campagne....
Bibliotheek.nl Mobiele App Bibliotheek.nl Jan-Pieter Laauwen 23 maart 2010.
Ervaringen van een BPOS Partner T-BENCH Danny Otten.
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
De zin en onzin van social media SNF JAARDAG 7 NOVEMBER 2011.
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
Uw persoonlijke creatieveling:
Het bereiken en vasthouden van de verzekeringsconsument Prof.dr. Ed Peelen.
Myspace and Movies. Myspace and James Bond Myspace US Vrienden! Interactie op Myspace: Wallpapers, Bonds latest mission, Dossier over Bond, Games.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Inhoud 1.Doel 2.Wetenschap versus Marketing 3.Het ABC van de menselijke motivatie 4.De campagne (6-stappenplan) 5.Cijfers.
Providing your knowledge, skills and business contacts Whitepaper Marketing 5 gouden tips uit de praktijk In 30 minuten.
Social Business MARKETINGPIONEERS Sonja Loth | Social Inc. 31 JAN.
Paul Niehuis Leon Kurvers Ewout Boers Pieter-Jan Voskamp
NS biedt “Slimme Tijd”! Conceptpresentatie: Willeke van Wijk.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Kernproject V1 College 1 9 februari 2009 Instituut voor Interactieve Media.
Cross Media.
Cross Media.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
V1 Kern Technologie & Innovatie Hoorcollege 6: Trends in technologie.
Cross Media.
Cross Media.
Fairfood International
Je Creatief Quotiënt verhogen ‘creatieve ontwikkeling van talent’
Nieuw relatiemanagement / scrm
Methods of Development. Never Google Shitpipe * with safe-search off.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Pieter Rotteveel, Manager of Studies. Vision >18+ multi-disciplinary students >Working intensively in teams >Across traditional HBO/WO competences >With.
Triple A – Total Facility Management VAN MANAGEMENT NAAR (NIEUW) LEIDERSCHAP Koos Groenewoud 10 Mei 2012.
Trends in de evenemtenbranche. Trend #1 Crowdfunding Financieren van project (evenement) Onvoldoende kapitaal Online platform Sponsoren en subsidies.
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
Computer-technologie verandert de manier waarop we communiceren en onszelf uitdrukken.
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Hoofdstuk 2 Strategy and Models for the Virtual World Jelmer Lavèn
Marketing & Entrepreneurship Karen Sikkema Arjan Terpstra.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
Nike + Vera, Martje en Gaby.
S OCIAL N ETWORK- I T Stefan, Inge, Fatemeh, Chris & Mark.
Project college: Promotie Jaap Evenhuis.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
Social media presentatie
Secret Society Sst.. Kevin Gerde & IngeLotte de Bont.
Billboard.com EMEG Music Iris Post. muziekplatform entertainment eigen magazine + website muziektrends, -nieuws, -informatie, interviews, video’s 10 miljoen.
 Interactieve mediaproducten Yoeri, Jelmer, Maarten, Stijn en Chris.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Cross Media. Vandaag Creatieve ontwikkeling Het kruisbestuivingselement – het mediumspecifiek naar elkaar verwijzen binnen een concept Hier onderscheidt.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Presentatie Buutvrij Nikki van Outheusden Ruud Leuverink Kaz Paul.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
JEUGDWERK 2016/2017 Youth Connect Youth Mission Youth Chill Next Level 16+ Open Huis & Haard (OHH) Youth Online.
Het Grote Participatie Debat Vrijdag 2 september deSingel.
Qviv Video Vormgeving Peter Sinnige | | youtube.com/Qviv01
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Social Media & Sport Deel I
Annick, Amber, Ilsa en Melanie
Viral Marketing Groep A.
Transcript van de presentatie:

Streetlab Campagne Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)

Doelstelling Meer naamsbekendheid te genereren in de fashion scene zowel offline als online. Het samen laten komen van creatieve talenten die bezig zijn met mode, fashion en trends. Aanmoedig om creatief talent te bundelen Actieve deelname aan Streetlab campagnes te stimuleren.

Doelgroep Mannen en vrouwen in de leeftijd van 18 t/m 35 jaar. Kenmerkend: Trendsetters die mensen stimuleren in hun eigen omgeving. Heeft veel invloed in de ‘scene’. Passie voor Lifestyle, muziek & fashion.

De Doelgroep

De Campagne Streetmakers.

Concept ideeën Streetmaker Campagne (Outdoor) –Streetbattle –Fashion outdoor Catwalk (Catfight) –Sneaker Art –Outdoor Art (2 Walls 1 leaves) Graffiti battle. –Graffiti logo spuiten (Guerilla) Streetlab.nl (Online)Mobile Online posting - Mobile hotspots Showroom- Photo street contest Online Hotspots

Media Inzet –Street marketing (Guerrilla) – Catwalk battle, Graffiti fight –Youtube video’s –Printed media > exposure voor winnaars in magazines –Micro site > Streetlab/Streetmaker takeover –Mobiele functionaliteit (uit zetten van streetlab-hotspots) – Googlemaps

Online Media StreetMaker Takeover (Hijack) Youtube Online publicity (magazines) Social Media (MySpace, Hyves)

Online Media StreetMaker Takeover!

Offline Media Streetlabels (Guirella) Grafiti spuiten Street events (Urban catwalk, 2 Walls 1 leave) Streetmaker Show (Muziek, design, competities) Free Publicity magazines (winnaar van…)