Streetlab Campagne Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Doelstelling Meer naamsbekendheid te genereren in de fashion scene zowel offline als online. Het samen laten komen van creatieve talenten die bezig zijn met mode, fashion en trends. Aanmoedig om creatief talent te bundelen Actieve deelname aan Streetlab campagnes te stimuleren.
Doelgroep Mannen en vrouwen in de leeftijd van 18 t/m 35 jaar. Kenmerkend: Trendsetters die mensen stimuleren in hun eigen omgeving. Heeft veel invloed in de ‘scene’. Passie voor Lifestyle, muziek & fashion.
De Doelgroep
De Campagne Streetmakers.
Concept ideeën Streetmaker Campagne (Outdoor) –Streetbattle –Fashion outdoor Catwalk (Catfight) –Sneaker Art –Outdoor Art (2 Walls 1 leaves) Graffiti battle. –Graffiti logo spuiten (Guerilla) Streetlab.nl (Online)Mobile Online posting - Mobile hotspots Showroom- Photo street contest Online Hotspots
Media Inzet –Street marketing (Guerrilla) – Catwalk battle, Graffiti fight –Youtube video’s –Printed media > exposure voor winnaars in magazines –Micro site > Streetlab/Streetmaker takeover –Mobiele functionaliteit (uit zetten van streetlab-hotspots) – Googlemaps
Online Media StreetMaker Takeover (Hijack) Youtube Online publicity (magazines) Social Media (MySpace, Hyves)
Online Media StreetMaker Takeover!
Offline Media Streetlabels (Guirella) Grafiti spuiten Street events (Urban catwalk, 2 Walls 1 leave) Streetmaker Show (Muziek, design, competities) Free Publicity magazines (winnaar van…)