SOCIALMEDIA X. TOPIC 1 SOCIALMEDIA X SocialMedia Mening ? X.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Er zijn 3 methodes om slimmer te zoeken. 1.Door toetscombinaties te gebruiken. Bij windows: Alt + Tab = schakelen tussen programma’s. Windows + D = bureaublad.
Advertisements

Het reisburo van de toekomst? 10 SEPTEMBER 2013 Via Actuele signalen naar mogelijkheden voor retailing in de reiswereld….
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan populariteit Fundering.
Doelpubliek • Bedrijven • Verenigingen • Iedereen die reclame voor zijn bedrijf of product wenst te maken Fictieve tekst op de indexpagina.
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Scoren met eHerkenning. - Waarom wij aansluiten op eHerkenning? - Zoetermeerse aanpak aansluiting eHerkenning? - Hoe geïmplementeerd? - Stand van vandaag.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Het grootste wereldwijde sociale netwerk Marleen, Jens, Anouk, Steven Suzanne, Leo, Nathan.
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
Project SOCIALE MEDIA Samen uitzoeken op welke wijze de sociale media werkt, geregeld is, wordt gebruikt…..
- - - Social Media.
Presentatie nieuwe media
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
Arteveldehogeschool Office management
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Hoe kan het jou veranderen?
Social media Door Niels Verheyden en Aaron Saam (V4C)
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
1 realtime and social: blogs & tweets, FB & G+ Jeroen Bosman VOGIN, 17 november 2011 Wageningen.
Societale Voorstellen Vergelijkingen Standpunten België e-Regio Vlaanderen Global e-Society Complex
Crowdsourcing Tim Versluijs. Inhoud Motivatie Wat is crowdsourcing? De acht stappen De vormen van crowdsourcing Voorbeelden Voordelen en gevaren Rol van.
Social Media.
Social media.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Social Media Door Dyonne en Yanthe
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Communicatie en Digitale media, Hogeschool Rotterdam.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Kennismanagement & Sociale media
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Made by: BadBoysBroekhin
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
OMAR EZZAT SHALAAN & SALAHEddine aithakki
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Iedereen gebruikt social media.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
TwitterKliniek “Anesthesie en toepassing van
Social media.
SOCIAL MEDIA De rol van social media in marketing & internetstrategie
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Jongeren en de digitale wereld. Halt Halt levert een bijdrage aan het voorkomen en bestrijden van jeugdcriminaliteit door middel van: De Halt-straf. Voorlichtingen.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
ARMOEDE ALS EEN APARTE WERKELIJKHEID Armoede is …?
Created by BM|DESIGN|ER Esther van Bentum default.
SoMeRe.nl Een uitnodiging Sjoerd de Vries & Efthymios Constantinides.
Salesforce Partner van Ordina Flexibel 3 Schaalbaar van 1 tot gebruikers Gebruik naar behoefte Eenvoudig aan te passen.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Presentatie ZMC Door Daniël Seton – 1D. Doelstelling Met deze presentatie wil ik het publiek de kracht van het social media laten zien.
Willem van Oranje Margaretha van Parma Filips II Hertog van Alva Willem van Oranje Margaretha van Parma.
Klanttevredenheidsonderzoek
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
Opdracht communicatie week 3
Onderzoek in Apps.
Projectvoorstelling ….
Presenteren van gegevens
Presentatie ZMC Door Daniël Seton – 1D.
Internetmarketing en oefentoets
Viral Marketing Groep A.
Staan voor u klaar in 109 gemeenten
Transcript van de presentatie:

SOCIALMEDIA X

TOPIC 1

SOCIALMEDIA X

SocialMedia Mening ? X

Bekendste Social Media: 17 Milljoen 41 Milljoen 62 Milljoen 100 Milljoen 490 Milljoen 800 Milljoen

Marketing internetstrategie X & - Bedrijven zijn uit op reclame plaasten op social media -zoekmachines staan in contact met vele reclamebureau’s

Sterke kanten X - Actuele gebeurtenissen worden snel verspreid -makkelijke communicatie -Snel & eenvoudig te verspreiden -Het makkelijker vinden van een baan -’Wisdom of the Crowds’, social media zijn makkelijk te doorzoeken en zijn relatief objectief

Zwakke kanten X -Partijen kunnen door de verschillende meningen op social media makkelijker weten wat er gaande is -Mensen kunnen makkelijk kritieken geven -social media zijn niet altijd zo betrouwbaar

Bedankt X