Www.vlaamsbrabant.be Bevraging toeristische kaart 2012 Online bevraging.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Cliëntwaarderingsonderzoek september - oktober 2011.
Advertisements

KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK PM BELASTINGADVISEURS
KWALITEITSZORG november 2012
Aanbieding Nacsport Video Analyse. Aanbieding Nacsport Video Analyse Nacsport Basic Plus : Dit is een nieuwe versie met o.a. als extra.
Serious gaming Lisette Vlassak, CO1C.
Masterproef door Karl Destoop Academiejaar David Schroyens (Agentschap voor onderwijscommunicatie) Leen Neirynck (Vrij CLB Roeselare)
Departement Recreatie, Sport en Toerisme
Stilstaan bij parkeren Dat houdt ons in beweging
Amsterdam Open Air Festival Aantallen bezoekers Vergunning: 2 x Bezoekers zaterdag: Bezoekers zondag:
Presentatie voor de Provinciale Ontmoetingen van de POD MI - Herfst 2013 eBox Burger 1.
Vasten 2014Stellingenspel: Vasten is voor mij...1.
De Sociale Barometer De compacte, snelle en doeltreffende personeelsenquête; echte verbeteringen, hogere waardering, groter draagvlak.
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
Totaljobs.nl Olivier van Duijn. Totaljobs Group Snelste groei • 5 miljoen bezoeken van 3.2m kandidaten per maand • Iedere 2 seconden een sollicitatie.
JLC BVBA Uw partner op de Informatiesnelweg. JLC BVBA Voorne ZOERSEL Tel : +32 (0) Fax : +32 (0)
SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide
Global e-Society Complex België - Regio Vlaanderen e-Regio Provincie Limburg Stad Hasselt Percelen.
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Internet een link met uw doelpubliek Website als centrale toegangspoort.
ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders.
Preekbespreking 15 februari 2012
Taalbeleid aan de UGent : Effect en evaluatie Sibo Kanobana Cel Diversiteit & Gender, UGent.
Olympische sport, leverage & legacy. Doelstelling Welke activiteiten (leverage) kunnen aanpalend aan een sportevenement georganiseerd worden om de legacy.
Chemisch rekenen Bij scheikunde wordt gebruikt gemaakt van het aantal
Evaluatie time-outprojecten Bijzondere Jeugdbijstand: voornaamste bevindingen en aanbevelingen Prof. Dr. Vanderfaeillie Johan.
Onderzoekersforum CQ-index
Resultaten enquête tuchtwet
Verhoging mimimumuitkeringen vanaf 1 april 2003 Frank Vandenbroucke Minister van Sociale Zaken en Pensioenen.
Bedrijfsopvolging en vennootschapsbelasting
Analist. directeur pH? 6,87 6,79 6,87 6,79 6,82 6,84 6,87.
Lineaire functies y is een lineaire functie van x betekent y = ax + b
Marathonlopen … M. Becker, Opbouw Zou je het wel gaan doen? Persoonlijke loopgeschiedenis Het eigenaardige van de marathon.
GIS in het lokale bestuur -enkele cijfers-
Kwartaalpublicatie POD Maatschappelijke Integratie Persconferentie 31 januari 2014.
Het verdelen van hele graden in minuten.
Meten is weten bij de stad Antwerpen
Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap Afdeling HRM BUE Middenkader 2005 Een eerste verkenning van de resultaten.
Microdatamiddag, 8 november 2007 Representativiteit Fannie Cobben Afdeling Methodologie Voorburg.
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken 2006 Derde jaargang variant Burgerzaken ‘G3’ Eerste kringbijeenkomst Rotterdam 7 juni 2006.
Help! ‘Niet vorderende ontsluiting’
CQ-index Huisartsenzorg: pilot schriftelijke vs. electronische dataverzameling CQI-onderzoekersforum 18 september 2008.
Hoe gaat dit spel te werk?! Klik op het antwoord dat juist is. Klik op de pijl om door te gaan!
Eerst even wat uitleg. Klik op het juiste antwoord als je het weet.
Standaardmail voor downloads Project Voorstelling –
De eerste pagina (home) toont een overzicht van de laatste nieuwtjes. Zoals de voorpagina van een krant.
Chemisch rekenen Bij scheikunde wordt gebruikt gemaakt van het aantal
Verslag Fondsenwerving 2012 Map van der Wilden Communicatiemedewerker CBF.
Locatie van Schendelstraat
Vasten 2013Stellingenspel: Vasten is voor mij...1.
De vakantieganger in plattelandslogies in Vlaanderen april 2011.
Belgacom Bizmail ONEway voor Leveranciers
STIMULANS KWALITEITSZORG juni 2014.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Door Marieke van Daal Projectcoördinator Nationale Brandpreventieweken Gedragsverandering via online ervarings test Wat doe JIJ bij brand? Door: Marieke.
Uw VVT - instellingen voor uw nieuwsbrieven online veranderen.
STATISTISCH RAPPORT Laatste ontwikkelingen – Juli 2014.
Gemeente Culemborg > Keurmerk Veilig Ondernemen Pavijen Huub van Oorschot Wethouder Economische Zaken.
De Remo-website Resultaten van de enquête naar omvang, type en aspecten van beheer en wensen voor ontwikkeling.
1 WG Europass Certificaatsupplement 23/03/2012, Networking the networks Anneke Vanden Bulcke.
Belastingen Homcom Belastingen Papier of on-line? – Papier tot 26 juni – Online tot 16 juli On-line – Eid – Token – Wie voor online koos krijgt.
1 BUE Middenkader 2004 Een eerste verkenning van de resultaten.
Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap Afdeling HRM Beleving van het werk en de sociale relaties op het werk Onderzoek van de KUL - februari 2005 Screening.
Onderzoek levenslang leren Klankbordgroep 1 december 2009 Onderzoek in opdracht van:
Marketing Noorderzon Performing Arts Festival Groningen Mark Hospers Presentatie 25 maart Assen.
Louise Derre & Julie Verlinden o.l.v. Prof. Dr. J. Bryon en Prof. Dr. P. Cabus Antwerpen, 19 februari 2008 Gebruik van toeristische statistieken voor lokale.
SPAANS Alles op een rijtje. Wat hebben we inmiddels gedaan? Woordenlijst gemaakt van min. 35 ‘dingen’( bioscoop, ziekenhuis etc) Eerst oefenen met willekeurige.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
De resultaten van de projecten die in deze presentatie worden getoond, zijn enkel ter info en mogen niet verder worden gedeeld.
Transcript van de presentatie:

Bevraging toeristische kaart 2012 Online bevraging

Methodologie  Online bevraging via verzonden naar:  81 toeristische infokantoren  121 fietscafé’s  272 logiesuitbatingen  25 attracties

Overzicht respons  Verstuurd: 499  Ontvangen: 491 (98%)  Gelezen: 311 (66%)  Bezocht: 223 (44%)  Voltooid: 178 (35%)  Gemiddelde invultijd: 04:28 minuten

Herkomst respondenten N=178

Bekendheid toeristische kaart N=178

Gebruik van de toeristische kaart door de uitbaters/ondernemers N=116 1/3 gebruikt ze intensief

Het gebruik van publicaties door de uitbater/ondernemer N=116

Gebruik van de toeristische kaart N=116

Gebruik van de toeristische kaart N=116

Het gebruik van publicaties door de gasten/bezoekers N=116

Enkele stellingen N=116