TRENDY GEUREN VOOR SPANNENDE MOMENTEN

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samenvatting H5+H6 Maak de opgaven (ook bouwstenen)
Advertisements

H 22: Kosten van een duurzaam produktiemiddel (dpm)
(heeft niet als doel om winst te maken = overheid)
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
14 februari 2014 Ondernemersplan - Financieel plan.
11 SENSES TRENDY GEUREN VOOR SPANNENDE MOMENTEN. 22 ONS ASSORTIMENT •HEREN PARFUMS •DAMES PARFUMS •EAU DE TOILET •VERZORGENDE DEO’S.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Planning Budgetten Break-even analyse
H 27: Kostprijs bij homogene productie.
EMZ2 H1 De functionele indeling
Ondernemershuis Landgraaf
Hoofdstuk 5: Werken voor de winst
Wat moet je leren: Heel hoofdstuk 3, behalve paragraaf 5
Verkoopresultaat Niveau 3 Kerntaak 5 Blz. 63.
VSV Goalmaster Clinics 2012
6.1 Wat wordt de prijs? Winkeliers mogen zelf weten voor welke prijs ze hun producten verkopen. Hoe berekenen ze die prijs? Wat hebben vraag en aanbod.
BTW berekeningen verkoopprijs exclusief BTW = 100%
Kb.1 Ik leer op een goede manier optellen en aftrekken
H 22: Brutowinstopslagmethode
Brutowinstopslagmethode
Agenda  Les 15  wkn 14 2e  hs 2.6 winst & verlies
TOTALE KOSTEN: Totale Constante Kosten = € 1000 Variabele kosten per eenheid = (1200 – 1000)/100 = € 2  TK = q.
Seminarie 1: Pythagoreïsche drietallen
Referentiekader GRIP Reikwijdte incident Grip 0 Meerdere gemeenten
Een verandering = -Een afname -Een toename (nieuwe bedrag – oudste bedrag) : oudste bedrag X 100 =...%
Lesplanning 3.2 blz Binnenkomst Intro Nakijken 3.1, klaar? Dan alvast 3.2 maken Uitleg 3.2 Gezamenlijk lezen blz Zelfstandig werken,
W. De Geest - Analoge meettechniek 11 De decibel in de elektronische meettechniek Laat toe signalen met een groter dynamisch bereik voor te stellen. Vermenigvuldiging.
6.2 Maak je winst? Wat is het verschil tussen omzet en afzet?
Aktie Krant Caravanbedrijf Spijkenisse. Trelgo Aanhangwagens PE 400 Vanaf 495,00 GR 610.
Beheer van de restfractie
1 Ondernemershuis Brunssum. Prins Bernardstraat 2-b (aan Vijverpark) 2.
Evaluatie en voortzetting. 2 2 Opbouw van de presentatie Wat is KulturA? Wat is er bereikt de afgelopen twee jaar? Wat willen de cultuurfondsen bereiken?
Algemene Ondernemersvaardigheden
Agenda  Les  wkn  hs 2 1 omzet en afzet  bestuderen tb 32 tm 36 maken 2.1 tm 2.5 (wb tm 60)
1 Tips Begroting Maken voor andere Gemeentes Door Tamas Erkelens Gemeente Amsterdam voor vragen: mail naar Algemene presentatie.
Algemene Ondernemersvaardigheden
Gelijkmatige toename en afname
Gemeente Culemborg > Keurmerk Veilig Ondernemen Pavijen Huub van Oorschot Wethouder Economische Zaken.
Algemene Ondernemersvaardigheden
5.1 Hoeveel kost dat? Afzet is het aantal producten dat een bedrijf verkoopt. Vermenigvuldig je de afzet met de verkoopprijs (excl. btw) dan weet je wat.
Economie H1 Omzet en winst Manager Handel.
Bedrijfseconomie H3 Omzet en marge Junior accountmanager.
Informatieve stick Demo presentatie 28 januari. Inhoud Concept Distributie prijsplan Ontwerp Demo.
NIEUW van TeleComFactory 1.0 Online Bewaken Overal via internet uw bewakingsbeelden bekijken: op uw computer, smartphone of tablet-pc.
Verkoopcijfers H1 Omzet en winst Eerste verkoper.
Budgetteren H4 Liquiditeitsbudget Ondernemer detailhandel.
Hoe komt de verkoopprijs van een ijsje tot stand?
 Drie soorten opgaven: ◦ vanuit de prijs exclusief btw ◦ vanuit een btw-bedrag ◦ vanuit de prijs inclusief btw.
11.1 Aanschaf vrachtauto a. Aanschaf 030 Vervoermiddelen Te verrekenen BTW Aan 140 Crediteuren b. Machinekosten worden pas opgevoerd.
Organisatie
Hoofdstuk 2 De winstmarge
Hoofdstuk 6 Productie.
Verkoopcijfers Hoofdstuk 1 Handel. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Kosten ► Omzet ► Verkoopprijs ► Afzet ► Exploitatiekosten.
Hoofdstuk 6 Productie en markt.
Hoofdstuk 2 De winstmarge VWO 3
BTW = Belasting toegevoegde waarde
Winstcoëfficiënt.
Hoofdstuk 2 Van inkoop naar verkoop
PRODUCEREN OMZET, AFZET, WINST.
Bedrijfseconomie H3 Break-even Junior accountmanager.
Hoofdstuk Omzet in kengetallen
Verkoopcijfers Hoofdstuk 1 Handel.
Hoofdstuk 3 Inkoopwaarde van de omzet
BASISREKENVAARDIGHEDEN
BASISREKENVAARDIGHEDEN
Hoofdstuk 6 Winkelresultaat
duurzame productiemiddelen
Transcript van de presentatie:

TRENDY GEUREN VOOR SPANNENDE MOMENTEN SENSES TRENDY GEUREN VOOR SPANNENDE MOMENTEN 1

ONS ASSORTIMENT HEREN PARFUMS DAMES PARFUMS EAU DE TOILET VERZORGENDE DEO’S 2

ONZE FORMULE BEPERKTE INVESTERING ELKE DRIE JAAR EEN NIEUWE VITRINE SHOWVOORRAAD OP BASIS VAN CONSIGNATIE FACTURERING MAANDELIJKS ACHTERAF GERINGE BIJKOMENDE KOSTEN GOEDE VERKOOPPROGNOSES 3

ONZE VITRINE AANSCHAFWAARDE € 5.474,-(INCL 19% BTW) INRUILWAARDE NA DRIE JAAR: € 700,- INCLUSIEF SHOWVOORRAAD VERPLICHTE VERZEKERING € 85,- PER JAAR MINIMALE LOOPTIJD DRIE JAAR 4

VERKOOPPROGNOSE 180 EENHEDEN PER JAAR GEMIDDELDE VERKOOPPRIJS € 27,75 (EX. BTW) EEN GEGARANDEERDE BRUTOWINST VAN 35% 5

ONZE SERVICE MAANDELIJKSE VOORRAAD AANVULLING EXTRA AANVULLINGEN MOGELIJK PRODUCTKENNIS EN SCHOLING MOGELIJK ELK SEIZOEN NIEUWE PRODUCTEN GRATIS TESTERS PER GEURLIJN JAARLIJKSE OMZETBONUS 6

HAALBAARHEIDS BEREKENING PLAATS OP DEZE DIA JE BEREKENING DIE AANGEEFT OF DE INVESTERING UIT KAN 7

TYP HIER JE NAAM WELKE BESLISSING NEEM JE ALS AANKOMEND FILIAALLEIDER? ZET HET OP DEZE DIA. BEWAAR DE PRESENTATIE IN JE MAP. 8