Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

Marketing voor ZZP-ers
All Media are SOCIAL Eenleven zonder media, is dat mogelijk? Media spelen een belangrijke rol in ons sociale leven en zijn een primaire levensbehoefte.
Bart Maes 2 Marketing Communicatieve vaardigheden.
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
- - - Social Media.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Hoe kan het jou veranderen?
Social media Door Niels Verheyden en Aaron Saam (V4C)
Zoeken + Vinden voor trendanalyse: Google en meer Jaroen Kuijper, informatiespecialist.
Social Media Audit.
Inleiding tot marktonderzoek
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
MULTICHANNELING CE / SPM week 5. De DIGITALE wereld in 60sec.
Social Media.
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
Social media.
SOCIALMEDIA X. TOPIC 1 SOCIALMEDIA X SocialMedia Mening ? X.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Team CorCom presenteert:
Enzymen Enzymen: Zijn biokatalysatoren Versnellen reacties
Merkbaar inzicht onderzoek voor. een korte vakantie of dagtrip Overwegen Oriëntatie & inspiratie Beslissing & invulling Ervaring dagtrip/ korte vakantie.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Kennismanagement & Sociale media
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Made by: BadBoysBroekhin
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Adviesering Case Océ Scenario’s voor pintgebruik in het onderwijs Ludo Stanziani, Gideon Swart, Petri Vis, Marley Sulpen, Marina Hoogeveen.
Accountmanagement H3 Kengetallen Commercieel medewerker buitendienst.
OMAR EZZAT SHALAAN & SALAHEddine aithakki
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Training voorbeeld voor
Iedereen gebruikt social media.
Antwoorden herhalingsopgaven
HAVO/VWO Het prijsmechanisme
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Briant College Hoofdstuk 3 Omgaan met internet. Briant College InternetVeel informatie Betrouwbaarheid is belangrijk! 16-jarige scholier op scholieren.com.
Social media.
“Google+ en Linkedin” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Sara, communicatieverantwoordelijke Sophie, arbeidsbemiddelaar.
SOCIAL MEDIA De rol van social media in marketing & internetstrategie
gespreksvaardigheden
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Het geheel van vraag en aanbod
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Art-Kadia Door: Boy, Sebastiaan, Benjamin en Thomas.
Bevraging mediawijsheid Overzicht reacties. Lager onderwijs.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
Projectvoorstelling ….
Presenteren van gegevens
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
over verbouw en nieuwbouw
WORLD INSURTECH REPORT CAPGEMINI VERSCHAFT TOEKOMSTGERICHT PERSPECTIEF
Geoffrey, Henri Pongers, Claudia Spaargaren
Transcript van de presentatie:

Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne

1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie is: De bedrijven en merken gebruiken internetstrategie, omdat de consumenten de social media vaak gebruiken. Dus door middel van internetstrategie gaat hun marketing stijgen en worden de bedrijven en merken sneller en beter vertrouwd door de consumenten, waardoor hun verkoop gaat stijgen.

2.De sterke kanten van social media De sterke kanten van social media: - De inhoud is deelbaar en gemakkelijker te verspreiden. - ze zijn zeer geschikt voor het benaderen van marketingniches. - Ze zijn snel doorzoekbaar en relatief objectief. - Ze laten de consumenten op een eenvoudigere manier voldoen aan de basisbehoeftes van Maslow. - Ze scoren goed in zoekmachines zoals Google

3.De zwakke kanten van social media De zwakke kanten van social media: - De resultaten worden vaak vertoond op basis van gemiddelden door de werking van democratie. - Consumenten en medewerkers kunnen van alles zeggen over je bedrijf op sociale media websites, wat negatief kan aflopen. - Ze zijn niet altijd zo betrouwbaar.