“Breng Daniel naar de top” 9 man organiseren (belangeloos) het “nationaal kampioenschap TRAPRACEN” voor de aanschaf van een Cell Sorter door de Daniel den Hoed (EUR )
Daniel den Hoed o Wereldberoemd Kanker Onderzoek Centrum in Rotterdam doet baanbrekend werk op gebied van stamcelonderzoek o Onder supervisie van prof. dr. Wolter Oosterhuis zijn reeds vele doorbraken gemaakt o Het onderzoekscentrum is grotendeels afhankelijk van donaties o Onderdeel van Universitair Medisch Centrum Rotterdam
Doel EUR voor de aanschaf van een cell sorter kankerstamcellen isoleren cell sorter Oktober 2010 einde campagne
Breng Daniel naar de Top Team 1.Martijn vd MeulenThis is Golf 2.Hubert BraatAccenture 3.Fernand MolenschotStarcuisine 4.Jeroen HalfweegSmit 5.Menno BaxShell 6.Frederik MolenschotStudio Molenschot 7.Paul van KatwijkMaverick V.C. 8.Jaco de Kempenaer De Kempenaer Interim Management 9.Bas van VugtHeineken
Traprace o Hoge gebouwen in NL o Minimaal 5 x corporate event o Juni/juli/Augustus/September/Oktober o Opbrengst 5 x EUR juniLoyens&Loeff R’dam ?Conclusion, Utrecht ?Rotterdam Business School, R’dam ?Primagaz (SHV), Zutphen ?Achmea, Groningen ?Carat, Amsterdam ? Linklaters, Amsterdam ? Ministerie OCW, Den Haag
Traprace o 200 deelnemers (40 teams) o Elke deelnemer doneert minimaal EUR 25 of.. o Elk team doneert EUR 100 o Bedrijfsleven staat garant voor een minimale opbrengst van EUR o 5 competities: o Combinatie (tijd icm donaties) o Snelste tijd o Hoogste donatie o Support een collega o Leukste outfit o Social event, na de traprace…. o Ppkl;/Pl.;.,m;l,0p[]- …,µ~≥bv.hkmn≥bnhbh o Na afloop social event
Support Climb for Life o Evenementenvergunning o Verzekering (ongevallen/schade) o EHBO o Startnummers o Aandenken (diploma met tijdregistratie) o Website o tijdregistratiechip o start finish o tijdregistratiebord o energy drinks o Vrijwilligers o fotograaf filmploeg o Banners Climb for Life o Posters o Trapstickers o Ppkl;/Pl.;.,m;l,0p[]- …,µ~≥bv.hkmn≥bnhbh o Na afloop social event
Waarom een event met CfL? o Promotie van een goede gezondheid o Voor jezelf en anderen: Giving back! o Een activiteit met inhoud o Samen trainen, beleven & presteren o Stimuleert: Verbondenheid & maatschappelijke betrokkenheid Gezondheid & Besef o ‘Exposure’ beperkt door ANBI verklaring Climb for Life brengt Gemak en Authentieke Publiciteit door het faciliteren van de gehele organisatie (vergunning, veiligheid, EHBO, inschrijvingen, tijdregistratie, communicatie)