Concept 1: SafeEnergy Game Doelgroep: Kinderen tot +/- 12 jaar Omgeving: de woning van het kind Probleem: het energie verbruik binnenshuis van het kind.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Peter de Bie CEO IPSUM Energy INNOVATIE & INSPIRATIE.
Advertisements

Neus-, keelamandelen en trommelvliesbuisjes
4. Verhip!. Energie Punten Kids Connect Speel je liever met een eendje of met een pop?
Gemaakt door Julie, Aliza, Betso, Wout En Thomas V.
Droge voeten en schoon water Help, er loopt een dijk door mijn tuin! 08 November 2012 Marco Maréchal (Hoofd communicatie HHSK)
3T Nask1 Hoofdstuk 1 Elektriciteit
Into the jungle Zaterdag 18 mei 2013 Gallerie Café CHV-Noordkade Veghel 19:30 – 00:30.
Oefenen PW.
Presentatie InfraTrends 13 juni Bert Klerk Werkzaam in wereld publiek-privaat Uit de trein, in de auto.
“kiezen voor gezond leven”
SOAP SHOP Soapshop helpt: Veel kinderen houden niet van in bad gaan en zich te moeten wassen. De soapshop is vooral ontwikkeld om kinderen over hun.
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
Situatie vanuit het kind en een apparaat dat aan blijft staan:
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Medmec04 Engagement Les 3.
Team Quatsj Drakeneiland. Te verwachten Wie zijn wij? Wat willen wij maken? Drakeneiland Weg naar concepten Concepten Weg naar stijl Summary.
Vele kinderen zijn te dik. Kinderdag verbijven hebben invloed op wat de kinderen eten. De begeleiders sporen dan ook aan de ouders te stimuleren voor.
Lisanne van marrewijk Annop Catsman Devron hasselnook Robin heester
concept Interactieve game waarbij de gebruiker in de huid van een prostituee kruipt. Doel van het spel is om zo efficiënt mogelijk geld te verdienen.
SLC periode 2 Week 1 Evaluatie
BELEIDSPLAN KINDVRIENDELIJK ZIEKENHUIS AZ St-Rembert Torhout.
‘Darfur is dying’‘Darfur is dying’ Serious game. Wat is een serious game?Wat is een serious game?  Niet alleen voor vermaak  Vaak communiceren en onderwijzen.
Mijn computer is leuk! ©pharos Bij voorleesboekje + handleiding van ‘Mijn computer is leuk’
De knipoog.
Taak (in 6 groepjes, per 2 of per 3)
Energie op school Docententraining. Agenda Energie op school De projectdag, de doorloop Zelf aan de slag Checklist Vragen.
GROEP 7 Leon, Dayzer & Soraya. De opdrachtgever Het ministerie van volksgezondheid, welzijn en sport Zij richten zich op: volksgezondheid, overgewicht,
Vraag 1: Wat is het thema van de kinderboekenweek?
Ouderbijeenkomst Positief opvoeden
Team #1 presents: Move-It. Ons team bestaat uit: Dean Schoemaker Pieter Sneep Tim Poot Justin Dijkshoorn Erik Smulders.
App voor rijschool.
Wat gebeurt er onder onze voeten? Transport Water & energie Constructies & opslag Integrale benadering van de ruimte is noodzakelijk om overlappende.
INDUSTRIE EN MILIEU + -. Groepswerk Groep 1 (4 lln) Groep 6 (3 lln) Groep 5 (4 lln) Groep 4 (4 lln) Groep 3 (4 lln) Groep 2 (4 lln) Opdracht 3: Atlas.
Agenda Informatie over pesten Wat doen kinderen online?
Energie: Grootheden en eenheden
TEAM OTAKU おたく, オタク Adem Ak Micon Roest Timo van Tilburg.
Presentatie Nick Visser, Steve Zonneveld, Jeffrey Beckers, Desirée van den Berk & Christel Wortman.
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
les 7 visie,concept,product
Met energie kun je dingen doen.
Psychologieles 2 Conceptie, baby, peuter Informatie  bronnenbundel.
Op weg naar een duurzaam zelfvoorzienend Someren.
Energiebewuste huurders: Hoe doe je dat? Communicatie en participatie rond energiebesparing en gedrag door woningbouwcorporaties.
Vele wegen leiden naar Rome Over differentiëren in het Primair Onderwijs EDR Studiedag 22 november 2012 Onderwijs op maat Jantine Kuijpers
Stichting School & Veiligheid ondersteunt scholen bij het bevorderen van een sociaal veilig klimaat.
Experiment 3: Stimulering museumbezoek via social media en games.
KERNgezond. “Kinderen kunnen gezond eten leren afkijken” (Telegraaf, 7 nov 2013) “15 Procent van de leerlingen op de basisschool ontbijt niet of niet.
Presentatie Project Pameijer Robbert, Mark, Tarik en Matthijs.
Hoe maak je een goede educatieve game??? Van een educatieve game leer je iets!!!! Gebruik gamemaker.
Handige apparaten Stap 1 Apparaten zie je overal.
Wat gaan we doen in 2012? We zoeken nieuwe oplossingen. En we vertellen er over.
Energiebesparing zonder grote moeite.
Energie van eigen dak Van kampvuur tot zonnepaneel
Vluchtelingeneditie Bijeenkomst 2
Luister naar de zin en het woord.
HOOFDSTUK 6 Goed voor het milieu?
Hoofdstuk 2 - Elektriciteit
Blok 4 Het milieu en ik Deelvraag:
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Puntentelling Teams Geschat
Het 24 spel.
TIMER STARTEN DE TIJD IS OM! TIJDSLIMIET: 30 seconden
Energie van eigen dak 1.0 Van kampvuur tot zonnepaneel
NETWERKWEEK De opdracht voor de NWW is om materiaal te maken rondom een concept van een game, applicatie, artbook of een ander productie dat in *lijn.
Energie van eigen dak 1.0 Van kampvuur tot zonnepaneel
Blok 4 Het milieu en ik Deelvraag:
“Knuffels” woordenschat
Dartspel klik op de blauwe pijlen op het bord er verschijnen dan 3 dartpijlen. Tel met de kinderen samen de punten bij elkaar en klik dan op het goede.
Hulpverleningszondag Christelijke Gereformeerde Kerken
“Knuffels” hoeveelheden
Transcript van de presentatie:

Concept 1: SafeEnergy Game Doelgroep: Kinderen tot +/- 12 jaar Omgeving: de woning van het kind Probleem: het energie verbruik binnenshuis van het kind

Benadering: Kinderen en computers Timen van gebruik elektrische apparaten Het safeEnergy Spel. Thema: milieu De timer bepaalt het aantal strafpunten Aantal behaalde punten spel – strafpunten = eindscore

Doelgroep: Kinderen tot +/- 12 jaar Omgeving: de woning van het kind Probleem: het energie verbruik binnenshuis van het kind Concept 2: BuddyAlarm

Kindvriendelijk alarm Product: een knuffel of een pop Bij het vergeten van uitzetten van apparaten gaat de knuffel of pop huilen Kind schrikt van het huilen en doet apparaat uit Benadering:

Vragen of suggesties?