Ouderavond (datum) uitgevoerd door: in opdracht van: (logo school)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Jongeren blijken vaak wel te weten wat gezond is, maar het ook uitvoeren is een volgende stap. We maken namelijk de hele dag door keuzes en worden continue.
Advertisements

Citadel College Lent. 29 mei – uur
Gedigitaliseerde leerlijn rekenen De Paschalisschool en de 17 april 2013.
Verschuiving van de werelddelen
Eigen reactie Door het uitvoeren van deze p-taak heb ik meer inzicht in de leef- en belevingswereld van jongeren gekregen. Je doet onderzoek naar een gebied.
De schooltuin Vaardig in het VMBO 16 mei De schooltuin  Korte geschiedenis  Waarom een schooltuin.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
EXPRESSIE in STW = zich uitdrukken.
Loopbaan Oriëntatie en Begeleiding
Theo Burghout Week van de techniek We hebben bij.
Rego,stijn,flore Stop pesten !!!.
Het Nibud Geldexamen voor alle basisscholen in Amsterdam
Edukans Going Global Ghana
Kies KLEUR in groen.
Zoek van het standbeeld “de verwoeste stad” foto’s die vanuit een hoog, een laag een dichtbij en een ver standpunt gemaakt zijn. Waar staat het beeld?
Moeten kritisch leren omgaan met media en informatie. Er komt een massa aan informatie op hen af. Jongeren hebben steun nodig van leraren en ouders om.
©Lex Bergers, Lexpertise Business Coaching in Communicatie Training/Coaching/Advies/Presentaties Presentatie De wereld “on the move” (eerste kenismakings-versie)
Russische Kunst en Ideologie
Nature / Nurture: Aangeboren ? Aangeleerd ?
Sociale media in de mix Wat zijn sociale media en hoe neem je ze mee in je marketing- communicatiemix Serge van Rooij Marieke Karssen
Wedstrijd : sterren en planeten
Coca cola De geschiedenis van coca cola De coca cola-fles
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 5.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit Identiteit les 2
Mayte Lesley kinderarbeid Raiko Noah Nina.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Godsdienst.
Godsdienst.
Godsdienst. Er zijn twee ‘middelen’ om God te leren kennen De bijbel De Schepping.
Godsdienst.
Landelijke Dag BWI voor iedereen? Wat vraagt het bedrijfsleven? Handige werknemer Creatieve werknemer Betrokken werknemer Ambitieuze werknemer Sociale.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Vakantiehotel De valkenberg Rheden De gouden leeuw groep
Tussen techniek en gedrag. Wie zijn wij Pioniers van het autodelen Nu al in 100 Nederlandse en Duitse steden Rotterdams bedrijf dat tot de top-3 wereldwijd.
Wat begon als een paradijselijk sprookje, eindigde in een flop
Voorstelling Inhoudstafel Foto Identificatiefiche Woonplaats Hobby’s – Filmpje Motivatie studiekeuze.
“Healthy Ageing through Serious Gaming”
Informatiemiddag 14 februari 2012 uitgevoerd door: in opdracht van:
Invalshoek: Niet-Europese invloeden
Identiteitsleren in Lifelab
Leren in nieuwe contexten
Wat is symbaloo
Projecten bij de.
Voorlichting brugklassen donderdag 22 mei 2014
Rekenen in het mbo het YouTube kanaal.
Learning by sleep.
Het avontuur om je lichamelijke en Geestelijke gezondheid te verbeteren! Ontstaan vanuit GOF 2010 Ontwikkeld vanuit de Unie Gebaseerd op Bijbelse waarden.
Hoe help ik mijn kind bij de studiekeuze?
Kijk op leerlingen en leren Presentatie Wikispace
Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.
International Business College Iets voor uw zoon/dochter?
Godsdienst. Ben jij een christen? Wat is een christen?
Z I U E K M.
Media en creativiteit Identiteit les 7
Geschiedenis van de Film Mistic Swing (22 sec)
Ouderavond maandag 31 augustus 2015 Oriëntatie momenten 2015/ 2016 Hallo MBO Kick off oktober 2015 Voorlichtingsavond V.M.B.O.7 januari 2016.
International Business College Iets voor jou! Voorlichting VMBO 3/4 Januari 2015.
Evaluatie Orientatieweek opleiding verpleegkunde Schooljaar
Raad voor Cultuur Mediawijsheid- de ontwikkeling van nieuw burgerschap Project Media- Educatie Zeeland
Communicatie 7e les.
De toekomst van internationalisering: een afstemming tussen visies
Altijd in ontwikkeling Altijd in verbinding
JUIST GYM.
Als je er graag toe doet en wat wil dóen!
Sportplatform De ontwikkeling van HARDERWIJK ACTIEF
Landelijke Dag 2013.
Transcript van de presentatie:

Ouderavond (datum) uitgevoerd door: in opdracht van: (logo school)

1.Filmpje 2.Aanleiding 3.Hoe krijgen we jongeren in beweging? 4.Doel en doelgroep 5.Opzet CU! Dance Inhoud

Filmpje CU! Dance zLb9Dc&feature=player_embedded

Feit 1: “Twee op de drie jongeren beweegt te weinig” “Jongeren nemen steeds minder deel aan gevestigde vormen van kunst en cultuur ” Feit 2:

Aansluiten bij hun eigen voorkeuren en aansprekende docenten uitnodigen Inspelen op sociale aspecten (het is gezellig, zorgt voor cohesie, je kunt je ermee onderscheiden, etc.) Inspelen op het verbeteren van conditie, prestatie en zichtbaarheid Dans presenteren als een uiting van je identiteit en je culturele wortels Hoe krijgen we de jongeren in beweging?

Doel Het opzetten en inbedden van dansactiviteiten in het reguliere lesprogramma, zodat vmbo leerlingen via dans gestimuleerd worden tot een actieve leefstijl en daarnaast kennismaken met dans als cultuurvorm. Doelgroep Vmbo leerlingen uit de brugklassen Bij eventuele selectie wekelijkse lessen voorkeur: leerlingen die te weinig bewegen; leerlingen die nauwelijks met dans, kunst en cultuur in aanraking zijn.

Opzet (voorbeeld profiel 3 ) Kick off Wekelijkse danslessen door dansdocent Dansactiviteiten Presentaties