7 januari 2009 Enquête resultaten Door Paul Koole.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

ICTO Update 2006 Een kort overzicht van ontwikkelingen.
CAO • IPA – Al twee weken onderhandelen • CAO – Enquête starten.
Het inzetten van social media voor het vak Duits in de tweedeklassen havo/vwo op het Candea College. M.T Roggenthien.
De campagne....
JCI Vlaanderen Toon je passie 2.Projecten 3.Groei 4.PR & Communicatie 5.Online Tools TOON JE PASSIE JCI Vlaanderen.
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
One Form Hildia Schreuder Susanne Hafkamp
GGZ instellingen & Milieu 31 januari Programma uur •Korte inleiding MPZ, Adriaan van Engelen •GGZ Enquete resultaten, Kornelis Jorna.
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
Wat is interactieve marketing?
Project VOCATIO Camille Delbecque Communicatie en contact laureaten
Branche-analyse Boekenbranche
Ferry Jainathsingh Jelitza Naarden Gregory Plet
Het klaslokaal 2.0.
NVPMT Werkveldgroep Revalidatie Bijeenkomst vrijdag 24 mei.
Bibliotheek Hogeschool Zuyd & Social Media Judith van Hooijdonk 25 november 2010.
Uitwerking tentamen Functioneel Programmeren 29 januari 2009.
Welk geld zie je hier? Klik op de goede antwoorden!
Presentatie nieuwe media
Ouder-enquête 2011 Oostvaarderscollege thema-avond 18 april 2012.
Inleiding Social Software Pierre Gorissen Fontys Hogescholen
Dag en Nacht van Weert Dag en nacht van Weert Zaalvoetbal toernooi.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1998 Celmar Music 1/7 HEER, U BENT ALTIJD BIJ MIJ (Tekst & muziek: Marcel Zimmer) 1.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1998 Celmar Music 1/5 Heer, U bent altijd bij mij (Marcel Zimmer) 1. Heer, U doorgrondt.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 3.
Mediacentrum Windesheim na 23 dingen. Hoe nu verder?
27 januari 2011.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
© 2007 McAfee, Inc. Computerbeveiliging Welke gevaren liggen er op de loer?
Bevraging huisartsen /09/2005 Wat werd bevraagd? Enquête 1: verslaggeving (op naam)  Tevredenheid m.b.t de wijze van verslaggeving  De wijze.
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
Onderwijs 2.0. Even voorstellen Walter Vos Tweedejaars IDM/Media & informatiemanagement Digitaal samenwerken Google:
Introductie Social Software Pierre Gorissen SURF SiX / Fontys Hogescholen 15 november 2005.
Resultaten WMO Enquête Uitgevoerd door de Trotse Tijgers John F. Kennedy.
Overdenking 17 januari 2010 Vissen met Jezus n.a.v. Lukas 5:1-11.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
FHI branches Trendonderzoek & Recessie-enquête.
Samenwerkingsverband eerstelijns praktijkhoudende fysiotherapeuten
Sociale veiligheid in scholen 05/10/2010 Omkadering traject nulmeting
Digitaal Vrouwenplein Drenthe
MR Vlinderbos jaarverslag 2009 – Wij zijn de MR! Oudergeleding: Carel Albertscontactpersoon Ouderraad Hans Waldercontactpersoon Directie Jeroen.
De oudere stagiaire.
Djarna, Rosa, Iris, Perry en Sil
Programmering voor het hele dorp? Neem het heft in eigen hand! Kennisnetwerkdag L&G 20 juni 2014 Anja Slendebroek Gerrit Kapteijns.
Communicatie en Digitale media, Hogeschool Rotterdam.
- De Uitdaging – Sturen op cijfers en trends
Welkom bij de automatische Salarisbepaler
Zondag 7 HC Franeker 21 februari 2010
DJA-activiteit Generatie Wat zochten we? nieuwe doelgroep jong-academische uitstraling verbindend binnen DJA zinvol buiten DJA.
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
S OCIAL N ETWORK- I T Stefan, Inge, Fatemeh, Chris & Mark.
Social media presentatie
Opzet presentatie nieuwe communicatiemiddelen.
10 tulpen op een rij, tel ze maar.
Enquête Hunzerunners 26 januari 2009 Enquête Hunzerunners 26 januari 2009.
Talent 1 Ik heb talent, ik heb talent Ja dat is algemeen bekend
Experiment 2: Museumbezoek in schoolverband. Vooraf Dit receptenboek is bedoeld voor musea die de resultaten van de experimenten willen toepassen in de.
Codetuts Academy Les 2 Module 2a Php Fundamentals 1.
Een toegankelijke stad is een vitale stad Marianne Dijkshoorn 21 januari 2016 ZOETERMEERVITAAL.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Ik wens u veel personeel Personeel in de Praktijk Tips en Tools Melanie Andriessen, Auto Voskuilen Marleen van Reeden, BOVAG.
WonenBreburg Energie Januari I.Achtergrond & het telt! Panel II.Profiel panelleden III.Resultaten onderzoek Inhoud rapport 2.
Monitoring De Nieuwe Band Resultaten monitoringsonderzoeken 2010.
Woonservice gebieden Resultaten Enquête Door Mark Paalman.
Zoom in.
Zoom in.
Dit is de vraag Hier komen allerlei antwoorden!!! antwoord 1
Transcript van de presentatie:

7 januari 2009 Enquête resultaten Door Paul Koole

Algemeen  De enquête bestaat uit 53 vragen.  Er zijn 110 antwoord mogelijkheden.  37 resultaten tot nu toe.  50 procent response.  Enquête staat 15 dagen online.  Volgende week een reminder.

Opvallende resultaten

 Verschil binnen en buitendienst.  Voorbeeld: Communicatie tussen deze partijen.

Opvallende resultaten

 Welke nieuwe media wordt niet gebruikt? (binnen de organisatie)  RSS  Podcast  Vodcast  Hier liggen kansen!

Opvallende resultaten Met welke media toepassingen bent u bekend?

Opvallende resultaten  Personeel zal deze toepassingen niet gebruiken  RSS  Communicator (instant messenger)  Vodcast  Podcast Hierover zal de workshop op locatie o.a. over gaan.

Honger naar meer?  Wil je meer gegeven inzien?  Wil je alle resultaten op een rij zien?  Vraag aan een van onze team members!  VRAGEN?