Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Doelstelling Boodschap Communicatieconcept Verwachte respons mediakeuze.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
 TV media voor de kerken: een meerwaarde? Gouke v.d. Meulen  Wat is nu (technisch) mogelijk Wim van Dijk  Praktijk voorbeelden in de regio  Praktijk.
Advertisements

Drugbeleid op school: de leerlingen aan het woord
IJSSELLAND Team Dalfsen-Ommen: Update gebiedsscan Dalfsen.
Schuldpreventie Martijn Schoeman, preventiemedewerker armoedebeleid
Media en creativiteit •Mail: •Wiki: • vakgroep: Media.
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Personalisatie van de Archis website Naam: Sing Hsu Student nr: Datum: 24 Juni 2004.
Theorie hoofdstuk 7 en 8 Anne Steevensz Nathalie van Nispen
Eindpresentatie Project Verkoopuwbootsnel.nl
Welkom 1.
Eerste ervaringsuitwisseling ‘COMPETENT van kop tot teen!’ VIVO vzw Brussel Maandag 18 januari 2010 Nancy Cantens.
Pilootproject ZorgTV Ervaringen en conclusies Landsbond van de Onafhankelijke Ziekenfondsen 29 juni 2010.
Wist u dat … Meer dan 10% van de jongeren in het voortgezet onderwijs drugs gebruikt? Er meer dan 74% van de kinderen onder de 16 jaar alcohol heeft.
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Consumentengedrag bij communicatie
De geschiedenis van de deling
Uit: Verslaving Mathias Vierstraete 1BaMV
Kunstlicht door: Koert Ringelenberg
Cross Media.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
Departement Onderwijs Europees Sociaal Fonds Sociale partners Vakbonden Werkgeversorganisaties Producenten en leveranciers A C T A Ondernemingen.
Media & Creativiteit Pia Terstroet P. M.
Media en creativiteit Mail:
Determinants of older and younger workers’ job satisfaction and organisational commitment in Belgium and Sweden Claes & van de Ven (2008). Ageing & Society,
Onderzoeksvaardigheden
Partners  ACV- Antwerpen  ABVV- Antwerpen  ACLVB  VDAB  RVA/PAW  Stad Antwerpen  Provincie Antwerpen.
Corporate Communication & Design
Opdrachtgevers Jeroen Thys groep T Innovatieve en internationale georiënteerde hogeschool in Leuven Leen de Bie Pedagogische begeleidingsdienst Gent:
Inleiding Communicatiekunde Hoorcollege 5: Communicatie-onderzoek.
DENK VOORUIT de nieuwe rampencampagne
De centrale doelstelling blijft: COMMUNICEREN. kennis (weten dat) vaardigheden (weten hoe, waar, wanneer,waarom) interculturele competentie: = vaardig.
Verkeersgedrag en - veiligheid 2 Adriaan Walraad.
Public design – Concept 2 Pascal Burggraaf Pim Donkerlo Joris van Laernhoven Wakker worden!
INTERVISIE VOOR INSTRUCTEURS
Anita Meulenbroeks Mannus Menting
Hogeschool van Amsterdam Engineering, Design & Innovation Amsterdamse Hogeschool voor Techniek 31 maart 2006 Lambda presenteert Market Challenge Marketing.
Crossmediale Communicatie
Basis communicatieplan
Van Kavel tot Kasteel. Copyright Networks Unlimited 2002 Format en propositie 2006 Voor de 4e maal in successie.
The medium is the message
Als je er zin in hebt, gaan we een kleine test doen. Hoe is het gesteld met je kennis i.v.m. bekende personaliteiten ? Genoeg gezeverd………en vergeet niet.
 Mensen gooien niks in de vuilnisbakken  Gevolg, blijft hoop rotzooi liggen  Uiteindelijk gaat iedereen hier zich aan irriteren.
De Remo-website Resultaten van de enquête naar omvang, type en aspecten van beheer en wensen voor ontwikkeling.
Wie kent niet? Partners Na 2011 Focus op doelgroepen.
STUDIEDAG VERKEERS- EN MOBILITEITSEDUCATIE Workshopsessie Peer pressure 14 januari 2014 Provincie Limburg & Departement MOW Vlaanderen.
Projectgroep: Gender en onderwijs. Actieplan 2014 Organisatie van de jaarlijkse conferentie rond “Gender mainstreaming in education”  concrete en praktische.
R&D 17:10 – 18:00 GEZAMENLIJKE OPSTART 18:00 – 18:30 ETEN 18:30 – 19:20 SPLITSEN 1 E EN 2 E JAARS 19:20 GEZAMENLIJKE AFSLUITING Trainingsbijeenkomst.
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons.
Communicatie en Instumenten
Netwerken basisinformatie. geschiedenis & definitie  Verbinding tussen computers, minimaal 2  1957: Advanced Research Project Agency (ARPA) wordt opgericht.
Project ‘The medium is the message’
Taalarmoede = Kansarmoede Een inspiratiegids om taalgericht en taalontwikkelend aan de slag te gaan binnen tutoring 12 mei 2015.
Van actie naar interactie
Duodrink Christien Veelenturf. Duodrink  Bidon met twee drinktuiten  Onbreekbaar  Vaatwasserbestendig  Twee dranken tegelijk.
Tessa van Nuland & Tom Schoonbeek. Probleem  Jongeren spuiten outdoor graffiti op openbare gebouwen en eigendommen  Deze jongeren overtuigen dat het.
Veerkracht Meer dan zelfredzaamheid Marcel Matthijsse Msc Strategisch Beleidsadviseur Veiligheidsregio Zeeland.
Tot dusverre. Volgende week begint het bezoek van ouders met eigen tafel en... presentaties 15 minuten max waarin je toelicht waar jullie kdv.
Op Koers groepscursussen psycho-educatie en vaardigheidstrainingen voor chronisch zieke kinderen Emma Kinderziekenhuis AMC - Amsterdam.
EXTERNE COMMUNICATIE Een ‘force multiplier’! Bart Bams / NHC Utrecht 25 januari 2014.
Socrative 1 Wat is Socrative? 2 Ervaren van de tool als student 3 Maken van een quiz: stappenplan 4 Bruikbaarheid 5 Reflectie bij assessment 6 Kader UDL.
Onlinehulptoepassingen in OCMW’s
Nationaal Platform Evenementen Vrijwilligers
Wie | Wat | Waar Ons Water
Alcohol Maaike Morang klas 2VA.
Direct 3. Direct Marketing Media
Training Presenteren Een project van: In opdracht van:
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Goed project maar geen geld? Fonds 1818 helpt!
Transcript van de presentatie:

Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan

Inleiding Probleem Doelgroep Doelstelling Boodschap Communicatieconcept Verwachte respons mediakeuze

Probleemstelling Asociaal rijgedrag 90% kop staart botsingen Jongeren Confrontatie met gevolgen

Doelgroep Beginnende bestuurders jaar Snelweg

Doelstelling Rijgedrag verbeteren Kennis overbrengen Minder bumperkleven

Communicatieconcept Interactief Websiteweetjes, polls, gastenboek Betrokkenheid confronterend

Verwachte respons Minder bumperkleven Bewust van het gevaar Testen met een poll

Mediakeuze Hoofdmedium print langs snelweg 2e mediumwebsite 3e mediumpromotieteams