Varkens Vandaag Het echte verhaal in de media. Zo maar wat voorbeelden John van Paassen, varkenshouder in Deurne.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Fietsverlichtingscampagne 2011
Advertisements

Hoestemtpeelenmaas.nl Waarom kiezers stemmen of thuisblijven en wat lokale politici daaraan kunnen doen Onderzoek van de Rekenkamercommissie Peel en Maas.
In opdracht van … De provinciaalse Sportdienst Brugge Regio West-Vlaanderen.
Crossmedia Strategie en concept.
Hoofdstuk 4: Kopen is kiezen
Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
FRIESE HOUTWALLEN SEM: SOCIALE MONITORING Lectoraat in Service Studies: duurzaam gedrag 7/9/20141 |
Werksessie «Burgerschap 2005» Deelthema : Mediavorming Alex Fordyn Vlaamse Dagbladpers Senaat 26 APRIL 2005.
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
All Media are SOCIAL Eenleven zonder media, is dat mogelijk? Media spelen een belangrijke rol in ons sociale leven en zijn een primaire levensbehoefte.
•2005 versus 2000 •PC panel: database met huishoudens •600 vrouwen, 100 mannen, jaar •De Nederlandse digitale vrouw in kaart brengen •Uitsplitsingen.
Vera Dalm Directeur Milieu Centraal.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Bavaria Serveerdesk Zo. kan het ook!
Welvaartsverlies Pareto-efficiëntie.
Inhoud: Introductie Storytelling Case Vragen. Storytelling in werving & selectie Jeroen van Eck Doom&Dickson 24 april 2008.
Een keuze of de toekomst?
Presentatie Regiocommissie Verkeer en Vervoer 25 februari 2009.
Hoe kan het jou veranderen?
Cross Media.
Department of Marketing Faculty of Economics Het vangen van de ongrijpbare consument: Effectiviteit van multi-media campagnes Prof.dr Tammo H.A. Bijmolt.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Lieve vriend(in)!.
Hoe onderhoud ik de dialoog met mijn partners?. Samen werken voor meer publiek Tot UitinBrabant.nl, Uitmarketingburo, Brabants Bureau voor Toerisme.
(social) media monitoring bij De Nederlandsche Bank
PR & Communicatie BIG Challenge 2014
* FHK Docent Dans * Media: - TV, internet, smartphone, radio * Social Media: Facebook, WordPress, Whatsapp, Skype.
Ethiek in de Media.
Serving The Planet?.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
 Leiden van een organisatie  ontwikkelingen sturen en beïnvloeden  beheersen van processen.
Promotie maken Project H&A leerjaar 3 Mevrouw Timmermans ®
Uitdaging De Museumvereniging wil het mogelijk maken dat zo veel mogelijk inwoners van Nederland toegang hebben tot allerlei interessante musea. Musea.
Marketingcommunicatie
Artikelen, interviews, persberichten  Algemene media (dagbladen, radio, tv)  Vakbladen  Websites Effectief voor kennisdeling en valorisatie Publiciteit.
Project Betekenisvol Ontmoeten
PR & Communicatie BIG Challenge BIG Challenge deelnemers uit de veehouderij en andere agrarische sectoren die samen fietsen en strijden tegen kanker.
Beleidsnotitie De VR heeft op voordracht van de afdeling Twente een voorstel aangenomen tot het schrijven van een beleidsnotitie. In samenwerking met de.
Kennismaking M&O “Een eerste indruk”. Onderwerpen.  Persoonlijke ervaringen.  Motivatie  Beweegredenen.  Verwachtingen  Leervraag.
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Plaats- en Promotiemix Alleen zitten op neergeklapte stoelen Ron Weijens.
Lokale media in de dynamiek van technologie en markt Paul Rutten Universiteit Antwerpen Paul Rutten Onderzoek Presentatie voor Gemeenteraad Dordrecht Dinsdag.
Verkiezingen Beste Strandpaviljoen Doelstelling De strandpaviljoens langs de Nederlandse kust te promoten en het imago te versterken.
Skipr, 29 mei EenVandaag Radio 1 en TV, 1 juni 2015.
Hallo.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
PR & Communicatie BIG Challenge 2017
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Een goed product maken is niet genoeg …
…..LET OP…………. Deze powerpoint gaat over de “Burgers, de media en pressiegroepen”. De powerpoint bevat de basisstof die je moet kennen om het centraal.
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Meer stille autobanden
Informatie verdraaien
H1 Media en communicatie
Lokaal Bereiksonderzoek Contact April 2017 – November 2017
H2 Soorten media.
PR & Communicatie BIG Challenge 2018
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Praat eens met iemand die hetzelfde heeft meegemaakt.
Je weet welke soorten gedrukte media er zijn
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Varkens Vandaag Het echte verhaal in de media

Zo maar wat voorbeelden John van Paassen, varkenshouder in Deurne

De afstand tussen consument en producent wordt steeds groter

Varkens Vandaag maakt van een klein publiek, een groot publiek Kranten, Radio, TV en Internet Mond tot mond Big Challenge Activiteit

Media hebben meer invloed dan ooit

Publiciteit in media is efficiënt  Betaalbaar middel vergeleken met folders, advertenties, websites, spotjes op radio en TV  Groot bereik  Als onafhankelijk ervaren  Overtuigend

Zo maar wat getallen  Hallo Horst aan de Maas  Weekblad voor Deurne / Peelbelang  Omroep Brabant Radio luisteraars per dag  Dagblad de Limburger , internet  Telegraaf , internet zelfs

Media kun je beïnvloeden  Nieuwsmakers zijn elke dag op zoek naar nieuws;  Behulpzaam door nieuws over de varkenshouderij te signaleren  Onder de aandacht van de juiste media brengen;  Goed geïnformeerde media, vergroot de kans op het echte verhaal in de varkenshouderij!  Heel veel bedrijven, instanties en politieke groepen doen dat al!

Varkens Vandaag de stille kracht

Meer rendement uit wat we nu al doen