Rekenen Eigenvaardigheid

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
WAT IS FLIPPING THE CLASSROOM?
Advertisements

Inhoud Flipping the classroom? Waarom flippen? Praktische tips.
• •Vak: scheikunde •Titel: veiligheid in het lab •Leerniveau: havo-vwo •Leerjaar: 3.
Flipping the classroom
Filmpopulariteit Hoe populair zijn specifieke genres per periode?
KRITISCHE KOPER?.
Peter Van den Broeck • Instructietijd vs. Inoefentijd • Afwezige leerlingen (Kahn-Academy) • Screencast: opname van wat op scherm.
Website Lijm en Hechting Een rondleiding door de website en de Adobe zoekfunctie.
WORKSHOP E-THEMA’S VIDEO, PRESENTATIE, INTERACTIEF DIGIDIDACT.COM.
Gestructureerd programmeren in C
rsg de Borgen Locatie Ronerborg
Workshop Interculturele Communicatie
Creatieve technieken Joris Vangeneugden.
Zoek van het standbeeld “de verwoeste stad” foto’s die vanuit een hoog, een laag een dichtbij en een ver standpunt gemaakt zijn. Waar staat het beeld?
Fontys FELIX zoekmachine die alle Fontys databanken doorzoekt (dus: startpunt voor literatuuronderzoek) links naar mogelijke andere vindplaatsen van artikelen.
Extra English Lessons 7 & 8.
In punt P werken drie krachten: Fspan in de richting van het touw Fveer 15 N schuin links omhoog Gewicht recht naar beneden Hoofdstuk 3 som 20.
Medmec 1 herfst Les 3.
End Year Assessment Ruwan Heggelman. Smartdoel 1 Twee verschillende onderwerpen Filmroots liggen bij horror Twee compleet verschillende films Clown Vader.
Didactiek en een iPad Carla Upperman Docente Biologie
Bedrijfsinformatiesystemen 11e editie
Bedrijfsinformatiesystemen 11e editie
Dyscalculiebeleid in de praktijk:
Les voor groep 6 Pak je schrift en potlood en kom naar de instructietafel
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
Hoofdstuk 4 Waarom werken?. Voor deze les heb je nodig? -Etui -Aantekeningenschrift -Werkboek -Rekenmachine -aantekeningenschrift.
Welkom.
Rekenen Eigenvaardigheid
BAVARIA ZO. FESTIVAL 22 september Wie? Wat? Waar?  Bavaria presenteert 1 e editie Zo. Festival 2012  Lieshout 22 september 2012  Meer dan 3000.
Welkom Tips en Trucs H&M
Marketingoriëntatie Hoofdstuk 3 Markt en vraag
PASSEND ONDERWIJS Wat is er veranderd sinds vorig jaar?
Kruip in de huid van Chema Madoz. Chema Madoz himself oftewel Jose Maria Rodriguez Madoz.
KNPV debat Wageningen, 21 mei 2014 Fred Woudenberg Gezondheidsraad GGD Amsterdam Gewasbescherming en omwonenden: wie, of wat bepaalt?
@albertschot ICT in het onderwijs. Trends Digital Native.
Het Weer Ruben 6B.
Nike + Vera, Martje en Gaby.
WORKSHOP Vernieuwende Media (deel II)
Energie voor de toekomst? Opdracht A3. Inleiding Duurzame energie?  Energie produceren op een manier die blijvend gebruikt kan worden.
Vreemdetalenonderwijs in CLIL 27 mei 2010 CLIL in Europa.
Project college: Promotie Jaap Evenhuis.
Sociale media in je les
Kijkje in the Classroom Een andere kijk op (hoger) onderwijs: Het huiswerk samen maken in de klas en het bestuderen van de theorie met ICT buiten de les.
ICT design team STEM Smart! ICT in wetenschapsonderwijs Jouri Van Landeghem.
Workshop evalueren Dcp1 WORKSHOP Vernieuwende Media (deel I)
“Differentiëren aan de hand van uitleg filmpjes.”
Even voorstellen Merel Hoogendoorn & Ulrike Noordegraaf Wie zijn we? Wat doen we? Welke ervaring hebben we? En wie bent u? Schrijf uw naam op een naamkaartje.
Flipping the Classroom Principe: Studenten doen het huiswerk op school en volgen de colleges thuis Doel workshop: Ervaren hoe Flipping the Classroom werkt.
Start tutorlezen of stillezen WiFi: OCT_VLI_Leerlingen WW: HalloVlinder9 PowerPoint op de schoolsite- groep 7/8.
Workshop ‘Al eens gedacht om te flippen?’. Even voorstellen…. Patrick Logister.
MAVO - HAVO - VWO Vinden en arrangeren met Wikiwijs Maken Linda le Grand.
Digitale handigheidjes.  Symbaloo  Jing  Woordenwolk via Wordle of Taxcedo Web 2.0.
Ict-zaken in het mbo John Hanswijk, Kennisnet Over tabletgebruik, mobile devices en digitale middelen.
TERUGBLIK De koppeling naar de praktijk. Flipping the classroom.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 2 Mijn idee!
ICT Informeren, Communiceren en Technologie “Technologie inzetten om ons maximaal bezig kunnen houden met wat we leuk vinden, namelijk informeren en communiceren”
FLIPPING THE MEETING TO FLIP OR NOT TO FLIP MrsMatthew/English Department Beroepsonderwijs aan Zee 1.
Doorlopende leerlijnen MBO-HBO onderwijsassistent PABO.
Hoofdstuk 4 Elektriciteit. Weerstand van een draad weerstand in een draad.
Flipping The Classroom Taxonomie van Bloom
Met een schone lei Differentiëren in de godsdienstles
Hoofdstuk 10 Handig rekenen 2. Hoofdstuk 10 Handig rekenen 2.
Hoofdstuk Conflict en cultuur.
Rekenen met grote getallen
OPTELLEN & AFTREKKEN handig rekenen
Hoofdstuk 9 Handig rekenen 1. Hoofdstuk 9 Handig rekenen 1.
Links fokkerij en gezondheid
‘Flipping the classroom’
Transcript van de presentatie:

Rekenen Eigenvaardigheid Hoofdstuk 3: Verhoudingen

Flipping the classroom: verhoudingen

Extra filmpjes h3: verhoudingen http://www.educreations.com/lesson/view/rekenen-eigenvaardigheid-hoofdstuk-3/3072152/?ref=link http://www.educreations.com/lesson/view/rekenen-eigenvaardigheid-hoofdstuk-3/3072126/?ref=link