Social Media. Vormen:  Fotosites: Fickr, Picasa, PhotobucketFickrPicasaPhotobucket  Microblogs: TwitterTwitter  Social Bookmarking: deliciousdelicious.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Advertisements

SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
BLOGGEN Op School.
De wereld draait door Uitzending De wereld draait Door.
Sociale media Hieronder een aantal voorbeelden van bekende sociale media: Fotosites: Flickr, Picasa, Photobucket Microblogs: Twitter, Tumblr, Jaiku Social.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Wegwijs in social media land
Veranderingen binnen communicatie door de komst van internet.
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
Internettoepassingen waarmee we niet (zo) bekend zijn
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
Beeld en Geluid museum Media park - Hilversum.
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Nieuw relatiemanagement / scrm
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Volgende stap in de loopbaan van …
GEMAAKT DOOR: Jay,Jeffrey en Thomas
Kennismanagement & Sociale media
Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.
Made by: BadBoysBroekhin
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Workshop sociale media Wat is sociale media? Docenten: Albert Gelderman Hans van Hest Koos Bronts Daphne de Bruijn.
OMAR EZZAT SHALAAN & SALAHEddine aithakki
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Iedereen gebruikt social media.
Pitch Sell it Mobiele escape room Team 17.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
“Google+ en Linkedin” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Sara, communicatieverantwoordelijke Sophie, arbeidsbemiddelaar.
WAT HEB IK AL? -Logo -Mijn eigen website - Daan Wolfs Music - Facebook pagina (zowel privé als zakelijk) - Facebook prive - Facebook zakelijk -LinkedIn.
SOCIAL MEDIA De rol van social media in marketing & internetstrategie
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
TopTalent Dressage Het platform voor jonge dressuur talenten in Nederland & België.
Schokkende beelden in de media Media begrip week
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Social media: Digitaal gereedschap om samenwerking te ondersteunen Adri Verhoosel, Leer- en innovatiecentrum.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Laat jezelf ZIEN bij je sollicitatie
Digitale tools: SlideShare
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Sociale media inzetten
De geschiedenis van ICT
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Sociale media omdat wij met dit project bezig zijn moeten we hier eerst een werkstuk over maken en daarna een PowerPoint over maken aan de hand van dit.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Filter bubble Mediabegrip week 6-7
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Transcript van de presentatie:

Social Media

Vormen:  Fotosites: Fickr, Picasa, PhotobucketFickrPicasaPhotobucket  Microblogs: TwitterTwitter  Social Bookmarking: deliciousdelicious  Social Networking (communitysites ofwel sociaalnetwerksites): Hyves, Netlog, Facebook, Google+ sociaalnetwerksitesHyvesNetlogFacebookGoogle+  Social Newssites: DiggDigg  Weblogs: Blogger.com, WordpressBlogger.comWordpress  Videosites: Youtube, Dailymotion, VimeoYoutubeDailymotionVimeo

Eisen:  Het moet voor een groot publiek toegankelijk zijn.  Goede communicatie naar de doelgroep mogelijk maken.  Gebruiksvriendelijk(zowel voor mij als lezer).  Snel aanpassingen kunnen verrichten.  Ik moet feedback kunnen ontvangen.

Doelen:  Veel mensen bereiken.  De mensen een duidelijk beeld geven van de persoon Robert-Jan.  Feedback krijgen.  Een baan verkrijgen.

Mijn voorlopige keuze: De vormen van social media die mij interessant lijken: Youtube: dit is in mijn ogen een perfect medium om Robert-Jan te laten zien aan de wereld. Groot bereik, niet alleen tekst maar ook bewegende beelden. Facebook: Ongeacht dat u deze liever niet ziet als keuze moet ik toch toegeven dat deze vorm perfect geschikt is. Wederom een groot bereik, tekst en beeldmateriaal en zeer makkelijk aan te passen. Linkedin: De reden dat ik deze kies als social media is vanwege de zakelijke inbreng. Dit is een medium wat vooral gericht is op de bedrijvenkant. Mooie manier om in te spelen op deze richting.

Mijn definitieve keuze:  Linked in De redenen dat ik voor Linked in heb gekozen: Dat het een lang en bekend medium is onder bedrijven. Zo krijgt een bedrijf een goed beeld van mij en hebben ze misschien een baan aan te bieden. Het is voor een heel groot publiek beschikbaar. Het is zowel voor mij als voor de kijker goed te gebruiken. Ze kunnen feedback geven op mijn posts.

Linked in  Opgericht  Gericht op vakmensen.  Meer dan 150 miljoen geregistreerde.  Beursgenoteerd bedrijf.