GiffGaff.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

BUREAU VOOR i-COMMERCE
Hoe word je de beste verssupermarkt van Nederland?
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Salesmanagement Hoofdstuk 5 en 7.
SHOOS Paul Glorie, Koen Schaft, David Oldenburger | Klas Lila | Ondernemen.
MULTICHANNELING CE / SPM week 3.
Customer service en planvorming
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
Marketing Opportunities. Nieuwe Positionering/Merkmissie Living Technology.
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
Marketingmix & Concept
Do we help or do we hinder? Michiel Bähler GGZ -NHN
Marktonderzoek in mobiel Internet Een onderzoek naar de belangrijke factoren van mobiele Internet diensten en de mogelijkheden voor marktonderzoek Colloquium.
Commercialisatie Fietsen
Breechpocket-productdossier
Figuur 17.1 Vier prijspositioneringsstrategieën
4 P´s en 3 R-en MK01.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
Stap 1. Waarom een marketingplan?
MULTICHANNELING CE / SPM week 2.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
H1 – Welkom in de marketingwereld WAARDE CREËREN EN LEVEREN
Beleidsvoering naar groei
Product/marktmatrix Producten en markten waarop we actief zijn
ICT & Organisatie 3: Business Applications
College 4, jaar 2, Zomer 2010 Projectles Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
College 4, jaar 2, Winter 2009 Inzoomen op Businessmodellen Aangepast programma Deeltijd Jaar 2 Docent Toine Nagel.
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Marketing voor verkeerskunde
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
Breechpocket- productdossier Laura Danneels. Inhoudstafel  Voorstelling product  Segmentatie  Positionering  POD-POP  4 P’s  Conclusie.
Herman Krommendam 23 september 2009
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Filiaalmanager.
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Gefelicitaart.nl.
Hoofdstuk 3 Prijsbeleid
Studie van bedrijfsprocessen en E-business
A B Laag Hoog Leverancierswaarde voor klant Segment 1 Segment 2 Segment 3 Segment 4 Hoog Klantwaarde voor leverancier Laag.
College 3 Consumentengedrag
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Ondernemer detailhandel.
Rabobank …… en AOC-plaatsnaam
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
MARKETINGMIX.
5 e jaar 1. 1) Marketing & sales management 2) Financiering & financieel management 3) Logistiek & Supply Chain Management 4) Rechten 5) Wiskunde met.
Game till you shop Team 2 Joep Voorn Mike van Rossum
Marketing Patrick, Bjorn, Mitchell, Robert en Racha.
Marketing 5 havo.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op? Joost Verbeest 11u15 – 12u.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
Informatie management HC2
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Hoofdstuk 4 Distributie (plaats)
Hoofdstuk 6 Prijs- en inkomsten- management. 1Wat zijn de belangrijkste methoden voor prijszetting? 2Waarom is het vaststellen van de kostprijs zo moeilijk.
Start van een eigen Praktijk -- Eric Nak -- NBTP Congres 2014.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
 Blogs  Toepassing  Goede/slechte blogs  Kosten  Samenvatting.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Marketingstrategie.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Marketing les 4 Koopgedrag en marktaandeel Product-levens-cyclus
Sellogram J. Kamphuis AOC Oost 2018
Verkoopt en handelt verkoop af
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Snel en gemakkelijk eten.
Transcript van de presentatie:

GiffGaff

Inhoud GiffGaff Product-/marktcombinatie Doelgroep De 4P’s/4C’s Concurrentievoordeel Verdienmodel

GiffGaff Mobiel netwerk in Engeland Netwerk van 0² Intensieve relatie met de klant Community Payback points

Product-/marktcombinatie

Doelgroep Breed 10 – 80+ Segmenten Weinig of veel bijdrage aan community

4P’s Product Prijs Plaats Promotie

4C’s Consumer sollution Cost to consumer Convenience Communication

Concurrentievoordeel Lage kosten Weten wat de klant wil ….

Verdienmodel