MARNIK DHOORE BRUGGE 1972 HISTORIEK BOEREN VEERLE JULL ENRIQUE LONDON PARIJS SALESEVENTS ONLINE 1998 PIONIER SEM OPRICHTER BSEEN / BLOOVI … CO-FOUNDER.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat moet ik met Sociale Media in mijn KMO? Mic Adam – Nadja Desmet.
Advertisements

Menno Karres Lead Auditor
Vertrouwen als voorwaarde voor “partner in business”
AnaXis – uw internet à la carte Entrepeneurship vs Intrapeneurship.
Brugge: NOT the place to be -Geen universiteit -Geen industrie of headquarters -Geen media,mode, cultuurMAKERS -Te bescheiden -Te veel “zagen”
IN BRUGGE Gezien door een marketingbril Brugge Donderdag 08/09/2011 Georges Van Nevel CEO DVN & Calidat.
Workshop Social Media Laat jij jouw bedrijf op z’n kop zetten door Social Media ?
README TXT This slideshow has been developed for running an on-line video on slide 6 using WMP. If you don’t have access to internet during the presentation,
Leerarchitecten in leiderschap en ondernemerschap Leer door afstand te nemen van wat je al wist.
Stelling De wereld verandert, het gedrag van mensen verandert en dus moeten HRM mee-veranderen.
Appreciative Inquiry of Waarderend Onderzoek als basis voor gesprekken op het marktplein over waarden 1.
Kwaliteitszorg als meerwaarde
Korte peiling Wie vindt zichzelf sociaal ondernemend?
Een startersgids voor innovatie
Ludo Daems.
A CCELEREREN NAAR DE TOP V AN IN 3,8 SECONDEN Marcel Broersma Efactor E.vent,
VKS als brug tussen onderwijs en arbeidsmarkt De Vlaamse kwalificatiestructuur in perspectief
Stefan Kolgen – C.H.I.P.S. vzw 1. “ Web 2.0 is the business revolution in the computer industry caused by the move to the internet as platform, and an.
Onthaal op evenementen Organisatie van evenementen OPR studiedag Antwerpen, 21 februari 2005.
Veerkracht Myriam Bergmans OPZ Geel.
Ondernemendheid Persoonlijke en sociale vaardigheden van de commerciële professional 1.
Deltion College Engels C1 Schrijven [Edu/002] thema: CV and letter of application can-do : kan complexe zakelijke teksten schrijven © Anne Beeker Alle.
Deltion College Engels C1 Gesprekken voeren [Edu/004]/ thema: There are lies, damned lies and statistics... can-do : kan complexe informatie en adviezen.
Kansrijk Ondernemen 2 september 2010 Er is niets verkeerd aan verandering, zolang het maar in de goede richting is. - Winston Churchill.
Wat kan Linkedin doen voor jou? Peter Lakeman HvA Mens en Technologie.
PROJECT KEUZEPROCESSEN
Afronding van het project: ‘GGZ-clienten kiezen met wijsheid’ ERVARINGSWIJZER EVENT.
Veranderen: 2 verschillende benaderingen
Ontwikkelingen arbeidsmarkt en houding en gedrag essentieel onderdeel van personeelsplanning Business strategy Business results Talent strategy Talent.
Dwaande met je bedrijf Ondernemersvaardigheden
We all want to change the world “You say you want a revolution! Well, you know We all want to change the world” =AqC_Gma221M.
Ontbijtsessies Vrijwilligerswerk bij BILL. Zij hebben het mee-gemaakt Fernand, sinds 2010Armelle, sinds 2013.
Symposium 5 jaar poliklinische apotheek ASz
Deltion College Engels B1 Schrijven [Edu/003] thema: what have I done wrong…? can-do : kan s/ brieven schrijven over persoonlijke zaken © Anne Beeker.
Deltion College Engels A2 Spreken/presentaties [Edu/001] thema:Sight-seeing in Holland Can-do: kan een kort, eenvoudig, vooraf ingeoefend praatje houden.
Tatiana Constandse John Ouderling.
Nothing Is As It Seems Lesson 7 What’s the Story?.
Deltion College Engels B2 Spreken [Edu/001] thema: What’s in the news? can-do : kan verslag doen van een gebeurtenis en daarbij meningen met argumenten.
Why me Lord? Waarom ik Vader. What did I ever done? Wat heb ik ooit gedaan.
HOE DOE IK EEN SUCCESVOLLE DEBRIEFING NA MIJN MYSTERY VISIT? Global Mystery Customer Research.
Deltion College Engels C1 Gesprekken voeren [Edu/001]/ subvaardigheid lezen thema: What a blooper…. can-do : kan taal flexibel en effectief gebruiken voor.
Deltion College Engels B2 Schrijven [Edu/005] thema: Writing a hand-out can-do: kan een begrijpelijke samenvatting schrijven © Anne Beeker Alle rechten.
Keuzesessie 1 De aandachtsfunctionaris binnen de Wet Meldcode
Deltion College Engels B2 Gesprekken voeren [Edu/007] thema: ‘With this mobile you can…’ can-do : kan op betrouwbare wijze gedetailleerde informatie doorgeven.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op?
Strategie DAG 1: Missie : WAAR WE VOOR STAAN Waarom bestaan we, toegevoegde waarde, Waarin onderscheiden we ons? Visie : WAAR WE VOOR.
Future Tenses by Nathalie French ©. Just like in Dutch, we can talk about things that take place in the present, the past or the future
Minderjarigen, ‘oude’ en ‘nieuwe’ media: een blik op de toekomst Recente ontwikkelingen in de sectoren van het mediarecht, de intellectuele rechten en.
Omgevingsvergunning: betere dienstverlening door integratie en digitalisering vergunningsverlening? Durven met dienstverlening 15 oktober 2015 Ranja Van.
Mavo 4.  Goal(s)  Letter Puzzle  Write a letter  Check the letters  Do assignments 4A, 5A, 6A & 7 in Student Book page 50  Evaluation.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Een baan, groei in hun gemeente, kinderen vertellen wie Jezus is: dat zijn de dromen van jonge christenen wereldwijd. Het is Biddag! Bid je mee? Voor.
KENNISNETWERK HRM GROTE BEDRIJVEN. PROGRAMMA 13:30Opening 13:50HRM Future or past? 14:30Break 14:45Yuri van Geest 16:10Afsluiting.
Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.
E MPLOYER BRANDING Katrien Put. O VERZICHT Wat is employer branding? Waarom employer branding invoeren? Hoe employer branding invoeren?
De enige constante is verandering. Initiatief voor FESPA Nederland past in ontwikkeling van verandering Samen maken we de markt van visuele communicatie.
AtyJean & Kracht On Tour Samen on Tour in Goes op 12 oktober 2016.
Groeien!groeien! Quintin Schevernels. De groei van de ondernemer en de groei van de onderneming hangen zeer nauw samen!
Samen op reis ! GO! Barcelona, mei Samen op reis ! GO! Barcelona, mei 2015.
Rol van werknemers? “Wil een bedrijf ook in de toekomst succesvol zijn, dan moet het: zijn CO2-uitstoot, energie- en materiaalverbruik verminderen; zorgen.
Van documenteren naar afstemmen en terug…
MOBILITY OF THE FUTURE 12 – 14 oktober m² 3 dagen Brussels Kart Expo (Groot – Bijgaarden) Studenten, professionals, beleidsmakers, onderzoekers.
Hoe werk ik aan vertrouwen?
Vacature: Real Estate Agent (vastgoedmakelaar)
De taaltaak
Visie en strategie Les 3: Visie verdieping.
Werkvorm Vergaderen op kleur.
Dwaande met je bedrijf Ondernemersvaardigheden
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

MARNIK DHOORE BRUGGE 1972 HISTORIEK BOEREN VEERLE JULL ENRIQUE LONDON PARIJS SALESEVENTS ONLINE 1998 PIONIER SEM OPRICHTER BSEEN / BLOOVI … CO-FOUNDER NETLASH-BSEEN THINKING ABOUT THE FUTURE MARNIK DHOORE BRUGGE 1972 HISTORIEK BOEREN VEERLE JULL ENRIQUE LONDON PARIJS SALESEVENTS ONLINE 1998 PIONIER SEM OPRICHTER BSEEN / BLOOVI … CO-FOUNDER NETLASH-BSEEN THINKING ABOUT THE FUTURE

Brugge was : roots // voedingsbodem // inspiratie // gegroeid & ontwikkeld

Gent sinds 2007 centraal gelegen // oog op groei // aantrekking klanten & medewerkers

Gent = mekka voor BE internetbedrijven veel talent // nieuwe ontwikkelingen // initiatief // aantrekking webbedrijven // sector federaties // … Gent = mekka voor BE internetbedrijven veel talent // nieuwe ontwikkelingen // initiatief // aantrekking webbedrijven // sector federaties // … Internet events // internet opleidingen // ….

SWOT BRGG / WSTVLMNGN Werklust Ondernemerszin Visie Bescheidenheid Volgzaam Op zeker spelen Achter feiten lopen Anderen pikken in Stilstaan Toekomst plannen Leider zijn Meer durven Creatiever zijn

TOEKOMST PLANNEN tijd nemen // afstand nemen // TOEKOMST PLANNEN tijd nemen // afstand nemen //

Ontwikkel & volg je eigen weg Intuïtie volgen // research // berekende risico’s Ontwikkel & volg je eigen weg Intuïtie volgen // research // berekende risico’s

Meer durven uit comfortzone treden // springen // profileer jezelf Meer durven uit comfortzone treden // springen // profileer jezelf

Creatiever ondernemen ken & bevraag je klant zijn verwachting // meerwaarde creëren Creatiever ondernemen ken & bevraag je klant zijn verwachting // meerwaarde creëren

Lead, do not follow minder volgzaam zijn // trekker worden Lead, do not follow minder volgzaam zijn // trekker worden

Geef een Brugse toets verpakking // wees origineel // welke meerwaarde kan Brugge geven? Geef een Brugse toets verpakking // wees origineel // welke meerwaarde kan Brugge geven?

ONTWIKKEL NICHES focus op behoefte // volg trends & evoluties // ontwikkel je sterktes ONTWIKKEL NICHES focus op behoefte // volg trends & evoluties // ontwikkel je sterktes

Stel je flexibel opstellen marktomstandigheden // klantenbehoefte // (geo)ligging Stel je flexibel opstellen marktomstandigheden // klantenbehoefte // (geo)ligging

“To be or not to be” in Brugge ?

BEDANKT SUCCES ! BEDANKT SUCCES ! “You can find me