MARNIK DHOORE BRUGGE 1972 HISTORIEK BOEREN VEERLE JULL ENRIQUE LONDON PARIJS SALESEVENTS ONLINE 1998 PIONIER SEM OPRICHTER BSEEN / BLOOVI … CO-FOUNDER NETLASH-BSEEN THINKING ABOUT THE FUTURE MARNIK DHOORE BRUGGE 1972 HISTORIEK BOEREN VEERLE JULL ENRIQUE LONDON PARIJS SALESEVENTS ONLINE 1998 PIONIER SEM OPRICHTER BSEEN / BLOOVI … CO-FOUNDER NETLASH-BSEEN THINKING ABOUT THE FUTURE
Brugge was : roots // voedingsbodem // inspiratie // gegroeid & ontwikkeld
Gent sinds 2007 centraal gelegen // oog op groei // aantrekking klanten & medewerkers
Gent = mekka voor BE internetbedrijven veel talent // nieuwe ontwikkelingen // initiatief // aantrekking webbedrijven // sector federaties // … Gent = mekka voor BE internetbedrijven veel talent // nieuwe ontwikkelingen // initiatief // aantrekking webbedrijven // sector federaties // … Internet events // internet opleidingen // ….
SWOT BRGG / WSTVLMNGN Werklust Ondernemerszin Visie Bescheidenheid Volgzaam Op zeker spelen Achter feiten lopen Anderen pikken in Stilstaan Toekomst plannen Leider zijn Meer durven Creatiever zijn
TOEKOMST PLANNEN tijd nemen // afstand nemen // TOEKOMST PLANNEN tijd nemen // afstand nemen //
Ontwikkel & volg je eigen weg Intuïtie volgen // research // berekende risico’s Ontwikkel & volg je eigen weg Intuïtie volgen // research // berekende risico’s
Meer durven uit comfortzone treden // springen // profileer jezelf Meer durven uit comfortzone treden // springen // profileer jezelf
Creatiever ondernemen ken & bevraag je klant zijn verwachting // meerwaarde creëren Creatiever ondernemen ken & bevraag je klant zijn verwachting // meerwaarde creëren
Lead, do not follow minder volgzaam zijn // trekker worden Lead, do not follow minder volgzaam zijn // trekker worden
Geef een Brugse toets verpakking // wees origineel // welke meerwaarde kan Brugge geven? Geef een Brugse toets verpakking // wees origineel // welke meerwaarde kan Brugge geven?
ONTWIKKEL NICHES focus op behoefte // volg trends & evoluties // ontwikkel je sterktes ONTWIKKEL NICHES focus op behoefte // volg trends & evoluties // ontwikkel je sterktes
Stel je flexibel opstellen marktomstandigheden // klantenbehoefte // (geo)ligging Stel je flexibel opstellen marktomstandigheden // klantenbehoefte // (geo)ligging
“To be or not to be” in Brugge ?
BEDANKT SUCCES ! BEDANKT SUCCES ! “You can find me