Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 maart 2009.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –14 september 2009.
Advertisements

SPECS: • Datum: 13 of 20 maart 2014 • Locatie: FLOOR Kohnstammhuis • Wie: Teams Hogescholen Nederland (met CE of CO opleiding) CONCEPT TEAMS: • Maximaal.
Elske Revelman de Vries
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –05 oktober 2009.
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
De Kalender en De Seizoenen Ellen Adriansens Gegradueerde in de ergotherapie BuSo – OV 2 – 2 e graad Algemene en Sociale Vorming Raamplan BuSo.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –21 september 2009.
College 6, jaar 2, Zomer 2010 Pitch à la Dragons Den Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
Concept Development – 4 januari 2010
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 23 november 2009.
Concept Development – 20 september 2010
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 8 mei 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –28 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 3 januari 2011.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 15 november 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 februari 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –12 oktober 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 11 oktober 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 06 maart 2009.
trendwatching Les 4: Kijken en zien
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 5.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Docent medmec = Wil Adolfs
Medmec03 les 1 Co-creatie.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
THEMA: Het creatieve proces
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en creativiteit Mail:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 3 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 08 Engagement Virtual democracy Elske Revelman de Vries
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Identiteit CMDMEC01-2 les 6 (7) Mail: Startpagina – vakgroep media en creativiteit- docentenpagina Pia Terstroet.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
12 jan MedMec01/02 DT Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 4.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Toelichting module: Les schema per week
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent Saskia Best.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 12 april 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 29 maart 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 27 maart 2009.
Pioniercursus Zondag 11 maart. Wat gaan we vandaag doen? Heel klein beetje theorie Heel veel praktijk.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
ontdek wat jij kunt bereiken
OFC28 mediawijsheid les 4.
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Identiteit.
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 26 april 2010.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 10 januari 2011.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –31 augustus 2009.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 7 juni 2010.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 14 december 2009.
Toedienen meststoffen
Transcript van de presentatie:

Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 maart 2009

Agenda Trendwatching – Coolhunt Battle of Concepts

Opdracht Coolhunting In twee- of drietallen op pad Ter voorbereiding: En je leest de 2 pdf’s op het blog

Indeling Lente 13 februari – Inleiding + SpinAwards 20 februari – Concept presentaties SpinAwards + Trendwatching 27 februari – Krokusvakantie 6 maart - Pitch SpinAwards +Trendwatching+ Conceptpres. Battle 13 maart – Geen les : Coolhunting en werken aan Battle 20 maart – Presentatie Battles 27 maart – Trendwatching 3 april – Trendwatching 10 april – Trendwatching 17 april – o.a. Feedbackles NB: 14 april uur deadline opdrachten

Opdracht Coolhunting Wat ga je nou doen? Je gaat coolhunten met een camera natuurlijk: foto en/of video Als achtergrond dient de ec/fin/kredietcrisis ontwikkeling Beeld je dan in dat je marketeer bent voor Nokia, Apple, Albert Heijn of Ikea Geef aan hoe je voor 1 van deze bedrijven rekening gaat houden met deze trend/ontwikkeling

Opdracht Coolhunting “Verzin” op basis hiervan een naam voor een trend Karakteriseer de trend in maximaal 250 woorden Visualiseer je jacht à la Trendwatching.com en onderbouw je keuzen Presenteer je bevindingen o.a. met een ouderwets moodboard (20 maart) En publiceer alles op je weblog

Presentatie Battles Maximaal 10 minuten

Marketingervaringen ???

Ciao Presentatie terug te vinden op startpagina.cmd.hro.nl