Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 maart 2009
Agenda Trendwatching – Coolhunt Battle of Concepts
Opdracht Coolhunting In twee- of drietallen op pad Ter voorbereiding: En je leest de 2 pdf’s op het blog
Indeling Lente 13 februari – Inleiding + SpinAwards 20 februari – Concept presentaties SpinAwards + Trendwatching 27 februari – Krokusvakantie 6 maart - Pitch SpinAwards +Trendwatching+ Conceptpres. Battle 13 maart – Geen les : Coolhunting en werken aan Battle 20 maart – Presentatie Battles 27 maart – Trendwatching 3 april – Trendwatching 10 april – Trendwatching 17 april – o.a. Feedbackles NB: 14 april uur deadline opdrachten
Opdracht Coolhunting Wat ga je nou doen? Je gaat coolhunten met een camera natuurlijk: foto en/of video Als achtergrond dient de ec/fin/kredietcrisis ontwikkeling Beeld je dan in dat je marketeer bent voor Nokia, Apple, Albert Heijn of Ikea Geef aan hoe je voor 1 van deze bedrijven rekening gaat houden met deze trend/ontwikkeling
Opdracht Coolhunting “Verzin” op basis hiervan een naam voor een trend Karakteriseer de trend in maximaal 250 woorden Visualiseer je jacht à la Trendwatching.com en onderbouw je keuzen Presenteer je bevindingen o.a. met een ouderwets moodboard (20 maart) En publiceer alles op je weblog
Presentatie Battles Maximaal 10 minuten
Marketingervaringen ???
Ciao Presentatie terug te vinden op startpagina.cmd.hro.nl