Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 27 maart 2009.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
En…geniet je een beetje van je reis?
Advertisements

Wij hebben een woord -Het Woord- voor de wereld
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
30 maart 2014 Rotterdam 1. 2 Romeinen 4 17 (...) van die God Voor het aangezicht van die God, in wie hij geloofde, die de doden levend maakt en het niet.
Media en creativiteit •Mail: •Wiki: • vakgroep: Media.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –14 september 2009.
Elske Revelman de Vries
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –05 oktober 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –21 september 2009.
Als een goed voorbeeld van een ondersteunende factor vanuit de digitale hoek heb ik zelf een PowerPoint gemaakt voor het Thema Bloemen zaden vruchten.
Concept Development – 4 januari 2010
Loopbaangesprekken 11 december 2012.
Drugs, alcohol en roken Project van klas A2c Onderwerpen:
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 23 november 2009.
Concept Development – 20 september 2010
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 8 mei 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –28 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 3 januari 2011.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 15 november 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 februari 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –12 oktober 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 11 oktober 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 06 maart 2009.
trendwatching Les 4: Kijken en zien
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en creativiteit Mail:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 3 Week 4.
Identiteit MedMec02 les 5 Mail: Wiki: vakgroep: Media en.
Identiteit MedMec02 les 1 (3) Mail: Wiki: vakgroep:
Identiteit CMDMEC01-2 les 6 (7) Mail: Startpagina – vakgroep media en creativiteit- docentenpagina Pia Terstroet.
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 5 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Medmec04 les 1 Engagement.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Toelichting module: Les schema per week
Is vrijheid. een illusie. Bart Engelen. Nacht van de Filosofie
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent Saskia Best.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 12 april 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 29 maart 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 maart 2009.
Pioniercursus Zondag 11 maart. Wat gaan we vandaag doen? Heel klein beetje theorie Heel veel praktijk.
Media & Creativiteit.
Welkom…...
ontdek wat jij kunt bereiken
Welkom op donderdag 22 januari 2015 Vanaf 17:00 tot 19:00 uur (incl
Vakantie Bijbelweek Hardenberg \ Vakantie Bijbel Week Hardenberg 2015.
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Identiteit.
Medmec04 les 1 Engagement.
Samen naar het examen informatie voor ouders over periode 4
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 26 april 2010.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 10 januari 2011.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –31 augustus 2009.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 7 juni 2010.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 14 december 2009.
Transcript van de presentatie:

Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 27 maart 2009

Agenda Weekindeling Marketingervaringen Trendwatching

Indeling Lente 13 februari – Inleiding + SpinAwards 20 februari – Concept presentaties SpinAwards + Trendwatching 27 februari – Krokusvakantie 6 maart - Pitch SpinAwards +Trendwatching+ Conceptpres. Battle 13 maart – Geen les : Coolhunting en werken aan Battle 20 maart – Presentatie Battles 27 maart – Trendwatching 3 april – Trendwatching + Gastles Justien Marseille 10 april – VRIJ 17 april – o.a. Feedbackles + Synthese Lentekwartaal NB: 14 april uur deadline opdrachten

Marketingervaringen ???

SF Een kijkje in de toekomst The matrix trilogie Computersimulatie van de wereld zoals hij was in 1999, gemaakt om mensen onder controle te houden KI heeft de macht van de mensen overgenomen

SF

Ray Kurzweil

Transcendent man Kurzweil: Amerikaanse uitvinder Computers in 2029 zijn minstens even intelligent als mensen Artificiële intelligentie overstijgt de intelligentie van mensen Hersenimplantaten zullen worden gebruikt om de revolutie die ons te wachten staat te kunnen begrijpen.

Films Laten we nog even bij films: Minority Report

Nieuwe interactie Pattie Maes draagt een nieuwe gadget om haar nek die de toekomst kan veranderen. Het lijkt een beetje op augmented reality maar in plaats van door een scherm te moeten kijken projecteert maes_demos_the_sixth_sense.html maes_demos_the_sixth_sense.html

Zelfreflectie in tweetallen Hoe ziet jouw professionale leven eruit in 2025 Brainstorm er rustig op los

Heel oud maar toch…. -Een toekomstscenario waarin de combinatie Google & Amazon (Googlezon) uiteindelijk in 2015 machtiger wordt dan de hele traditionele uitgeverswereld. The New York Times zou in 2015 alleen nog maar een papieren krant zijn voor de elite en voor ouderen

Huiswerk Maak voor jezelf een scenario in de stijl van Googlezon

Ciao Presentatie terug te vinden op startpagina.cmd.hro.nl