Lancering van de Driekwarten
Getal dat met 1 begint mist 12 en past naar Vraagt de bal aan de buitenkant van geeft de bal aan 11 (binnenkant) en fixeert 12 van de tegenstanders 11 is de speler die door de verdegingslijn breekt Ook te gebruiken na een niet volledige line-out met packspelers die door de lijn breken
Getal dat met 2 begint mist 12 voor vraagt de bal aan de buitenkant van tracht vooruit te gaan in de vrije ruimte 11 volgt 13 en geeft hem support om de aanval verder te zetten of om het balbehoud te verzekeren
Getal dat met 3 begint mist 12 voor vraagt de bal aan geeft de bal aan de binnenkant aan 12 (13 viseert de binneste schouder van zijn 13) 12 zet de beweging verder met de spelers 15, 11 et 14
Uitkomst Voor bewegingen naar buiten toe gebruiken we oplossing 1..en mist 12 voor viseert de binneste schouder van zijn gaat naar 13 (rechte koers) en kijkt wat de 13 van de tegenstanders doet : Als 13 naar zijn 13 loopt, roept 12 voor de bal om aan de buitenkant met 15 te spelen ( 3…) Als 13 naar de buitenkant gaat, past 13 naar 11 die aan de binnenkant komt en de 12 fixeert van de andere ploeg (1...)
Getal dat met 4 begint mist 12 voor Geeft aan 15 aan de binnenkant 11 gaat zich aan de buitenkant van 15 begeven
Getal dat start met mist 12 voor 13 en volgt de bal tot roept de bal aan de buitenkant van geeft aan 10 aan de binnenkant 15 vraagt de bal op volle snelheid tussen 10 en geeft aan 15 die ervoor zorgt dat hij door de lijn breekt 11 geeft support in de as van 15 om de continuiteit te garanderen
Getal dat met 6 start 10 mist 12 voor 13 en volgt de bal tot loopt met 13 aan de buitenkant 13 geeft de bal aan 10 aan de binnenkant 10 geeft aan geeft aan 15 die de lijn breekt 11 geeft support in de as van 15 om de continuiteit te garanderen
Uitkomst Voor bewegingen naar buiten toe gebruiken we oplossing 5..en mist 12 voor 13 en volgt de bal tot 13 (die de binnenste schouder van 13 – tegenstander- viseert) 12 loopt met volgt het traject van 12 aan zijn binneste schouder en met diepte 13 geeft de bal aan de binnenkant van kijkt wat 13 van de tegenstanders doet: Als 13 drift dan geeft 10 de bal aan 15 tussen 10 en 12 (5…) Als 13 de 13 van de tegenstand viseert dan geeft 10 de bal aan 12 die verder speelt met 11 et 14