CREATIVE MARKETING jaar 2, Winter 2009 17 december 2009 Me, You and Me Brand Activation! Dimitri Hubregtse Saskia Best.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Vrijheid.
Advertisements

CREATIVE MARKETING Kickoff, jaar 1, Winter november 2009
Ondernemen en Ondernemerschap
CREATIVE MARKETING WC 6, jaar 2, Winter 2008 Business case en belevenisconcept Experience Economy Saskia Best.
CREATIVE MARKETING WC 6, jaar 1, Winter 2009
MEDMEC Les 1 Toelichting module
Aërobe dissimilatie.
 QI&feature=related QI&feature=related.
CREATIVE MARKETING WC 7, jaar 1, Winter 2009
Harajuku.
CREATIVE MARKETING Kickoff, jaar 1, Winter november 2009
Monopolistische concurrentie
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
Marketingmix Saskia Best, 9 oktober 2008
Presentatie Nieuwe Media
Waar ben jij heel goed in?
Spreekbeurt: De kip en het ei
Shocodip Focusgroep Studenten van TOP: (Talenten Ontwikkeling Programma) Lectoraat Diagnostiek Avans Hogeschool.
EFFIE – ROBIJN CASE 2012.
Je verleiding vertellen beste bloemist!
Zoek van het standbeeld “de verwoeste stad” foto’s die vanuit een hoog, een laag een dichtbij en een ver standpunt gemaakt zijn. Waar staat het beeld?
Jagers en Verzamelaars
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2008
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 23 november 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –28 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 3 januari 2011.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 februari 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –12 oktober 2009.
Nature / Nurture: Aangeboren ? Aangeleerd ?
Sociale media in de mix Wat zijn sociale media en hoe neem je ze mee in je marketing- communicatiemix Serge van Rooij Marieke Karssen
Taalkunde Grammatica A
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Docent medmec = Wil Adolfs
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Terracotta leger van Xi’an
MEDMEC Les 3 Presentaties opdracht 1.2 =cover, banner, poster, of anders. 2 min.p.p. Feedback opdracht 1.1 (mindmap, startformulering) Keuze bekend.
Godsdienst. Er zijn twee ‘middelen’ om God te leren kennen De bijbel De Schepping.
Godsdienst.
Godsdienst.

Wat vind jij leuk aan Kerst? Is hier een koningskind geboren?
Boekenbal HRM Fontys Hogeschool HRM Tilburg. Wij zijn… Renee Deborah Kim Renske Mede mogelijk gemaakt door Paul.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 1, Winter 2009
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Winter 2009 Stadia bij Belevenisconcepten, Business case en Belevenisconcept Experience Economy.
Inleiding CIW Analysecollege 7. Opdracht 1 In de tekst van Coupland and Jaworski staan deze auteurs uitvoerig stil bij het begrip discourse. Bekijk de.
z-0&feature=related z-0&feature=related.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent Saskia Best.
Let’s get started Marketing? Marketing!
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Waardecreatie Experience Economy Auteurs: Alexander Bakker en Saskia Best.
CREATIVE MARKETING jaar 2, Winter december Experience: Prijs en Story Saskia Best.
MedMec01-2 Les schema per week
Een onverwacht feest Les 2
Media en de massa.
Marketing Marketingoriëntatie
Hoe help ik mijn kind bij de studiekeuze?
College 3 Consumentengedrag Nieuwe conservatieven
Als je van iemand houdt, heeft alles nog meer zin!
Godsdienst. Ben jij een christen? Wat is een christen?
Les 1 – Jij en de media Vertel:
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 26 april 2010.
3H1 WHTSNXT?. Groep 1
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Transcript van de presentatie:

CREATIVE MARKETING jaar 2, Winter december 2009 Me, You and Me Brand Activation! Dimitri Hubregtse Saskia Best

Even terug phq0&feature=related

Brand Activation Ofwel hoe activeer je succesvol je merk?

Merkmodel

AH Kwaliteit Keuze Value Inspiratie Innovatie

BEN 1 van de beste merkintroducties ooit

Het moet passen

Dus Wees relevant Hou je merkbelofte in de gaten Zorg dat je hierbij aansluiting vindt bij je doelgroep Wee authentiek

Lever het bewijs De claims ’wast witter dan wit’, ’altijd dichtbij’, etc. zijn bekend maar het blijft reclame en dus vaak ongeloofwaardig Een Brandactivation programma levert het bewijs van de claim. Brandactivation maakt waar wat wordt beweerd. Denk aan Red Bull, Unox en de Nieuwjaarduik.

En een slippertje is zo gemaakt

GOED

NIET ZO GOED