Museumkids.nl Antoinette Beijen en Joke Bosch. Wat is het? Een digitaal platform met als doel: toename van interesse in en bezoek aan musea door kinderen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Tienerclub | 4 januari AJV Zaalvoetbaltoernooi | 11 januari Plantersweekend | 24 januari Landelijke evenementen januari.
BIM vraagt om integraal samenwerken
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie scheidsrechters Versie sept 2013.
Hoe ruim ik mijn kamer op?
Voor de Klas Thema: Identiteit.
Experiment 7: Het effect van het bezit van een Museumkaart bij leerkrachten Leerkrachten in experiment 7 € 0,00.
Totaljobs.nl Olivier van Duijn. Totaljobs Group Snelste groei • 5 miljoen bezoeken van 3.2m kandidaten per maand • Iedere 2 seconden een sollicitatie.
Lifestyle-bladen voor de vrouw
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Een Website Voor Je School FrontPage Door …  Hans De Four  KlasCement:  Classy:
1.  ° 17 november 1963 te Poperinge 2  Hoogleraar aan de universiteit van Gent in psychologie en pedagogie 3  Schreef verschillende boeken zoals ‘Digitaal.
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Profiel- en privacy-instellingen bijwerken j en druk daarna op F5 of klik op Diavoorstelling > Vanaf begin om de cursus te starten. Klik op de berichtenbalk.
VMBO osb in de onderbouw loopbaan oriëntatie in de bovenbouw
Internet Annemarie Havinga, Robert Kamminga
Landelijke Open Imkerijdag
’n app a day ‘n App a Day doe je voordeel er mee Noordwijkerhout, 1 februari 2014 Vincent Jonker, Freudenthal Instituut.
‘Het spel waarbij je supersnel een beroemd persoon moet raden!’
Inhoud 1.Doel 2.Wetenschap versus Marketing 3.Het ABC van de menselijke motivatie 4.De campagne (6-stappenplan) 5.Cijfers.
Google Analytics. Google Analytics: waarom Google analytics meet hoeveel mensen er op de site komen, brengt in beeld wat we weten van dit mensen en wat.
10 Topstukken Verhalen Expo en experiment Herman Tibosch – november 2013.
De Ruyterkade 112 C 1011AB Amsterdam Energiegedrag en -investeringen.
hamsterwereld.nl Kindersite voor Albert Heijn rondom de Hamsterweken.
Beeld van mantelzorg in de provincie Groningen
EU Back to School Naam Gastdocent Titel / Functienaam.
de ouderbetrokkenheid vergroten
Ik zal me even in het kort voorstellen….
Middelhuis & Wopereis BV Venneslatweg AB Eibergen
Kwartaalpublicatie POD Maatschappelijke Integratie Persconferentie 31 januari 2014.
Sneak Preview Socious Neem een kijkje in de nieuwe community van Ngi-NGN.
Dag van de CultuurCommunicatie De marketingaanpak van het In Flanders Fields Museum in Ieper.
Goedemorgen.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Vernieuwing beroepsgerichte programma’s vmbo
First ID project Huygens College
Koe & Ondernemer in Balans Jørn Kjær Madsen “Grote stappen veel resultaat”
Zelfde behoefte, ander spel Oscar Diele - CMO. MakkelijkMakkelijker.
De Museumvereniging en het HGIS-C bezoekersprogramma Margriet de Jong Amsterdams Historisch Museum, 26 juni 2007.
Titeldia Beren in verschillende werelden Ruud Huirne, Directeur Food&Agri Nederland.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
G!DS Basismodule Trainingsdag 2 Naam, functie Datum, plaats.
Effectief adverteren op Marktplaats.nl Gericht communiceren met een relevant publiek.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
concept Interactieve game waarbij de gebruiker in de huid van een prostituee kruipt. Doel van het spel is om zo efficiënt mogelijk geld te verdienen.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
{ World of Warcraft. Wat zijn je verwachtingen? Wat is je ervaring? Wat is het verschil? Opdracht Opdracht.
LOB-activiteiten Havo 4 en vwo 5
Aan de slag met de BETERapp
12262-WON p CP De nieuwe woningnood Den Haag, 11 april 2013.
MUSEA.
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Introductie Ouder- en kindadviseur [Naam spreker, gelegenheid, datum, plaats,]
Hoe word jij onderdeel van HET SUCCES? DOE DE TEST HET SUCCES van Den Bosch.
HANDIGER MET WORD Les 1A. Onderwerpen  Kennismaking en verwachtingen/wensen  Op één lijn komen  Verschillende versies van Word  Sneltoetsen  Het.
Web analyse Herent 17 juni 2008 VLUG presentatie Jan Vangrinsven.
Uitdaging De Museumvereniging wil het mogelijk maken dat zo veel mogelijk inwoners van Nederland toegang hebben tot allerlei interessante musea. Musea.
Agenda Informatie over pesten Wat doen kinderen online?
* Wie ben ik? * Wat doe ik? Ik ben Jay Michilsen, Ik ben bijna 14 jaar. 25 Augustus ben ik 14! Wat doe ik? Ik game altijd. Ik speel meestal Black Ops 2.
Regobert Eijkelkamp SAMENWERKING MET KNSB. Sinds november 2011 DE WERELD VAN HUGO (11 JAAR)
}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein
Experiment 2: Museumbezoek in schoolverband. Vooraf Dit receptenboek is bedoeld voor musea die de resultaten van de experimenten willen toepassen in de.
TNS NIPO MuseumMonitor | Studiedag Prijsbeleid binnen Musea | 13 december 2007 Agenda Wat is en doet de MuseumMonitor Wat heeft men over voor museumbezoek.
Experiment 3: Stimulering museumbezoek via social media en games.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
Experiment 5: Museumbezoek door evenementen. Vooraf Dit receptenboek is bedoeld voor musea die de resultaten van de experimenten willen toepassen in de.
Naam: 1 Vul je naam in Druk op de startknop om te beginnen Beantwoord de vragen door de juiste digitale tijd te kiezen Kijk aan het eind hoeveel je goed.
Gino Vanherweghe. -Een aanzet tot… mogelijkheden en suggesties aanbieden, geen ‘volledigheid’. -Snel evoluerende wereld -Opkomst tablets-iPads -Focus.
Sneak Preview voor CV&V Yvonne de Boer
Transcript van de presentatie:

Museumkids.nl Antoinette Beijen en Joke Bosch

Wat is het? Een digitaal platform met als doel: toename van interesse in en bezoek aan musea door kinderen t/m 12 jaar ‘Levendige, digitale proeftuin voor musea’

Museumkids.nl live sinds augustus 2013 Kernelementen: 4 tabs, caroussel, museum profiel pagina, achtergrondfoto, themabalk, tabletproof

Wat bereikt Museumkids? En hoe doen we dat? unieke bezoekers sinds 12 augustus bezochten pagina’s 14% klikte door naar de detailpagina van een museum Belangrijkste trekker: games

Sneak preview

Drie vragen en drie soorten reacties 2 groepen: Evert: Wil je er (misschien) mee gaan beginnen? Hoe ontwikkel je een game? Wat doe je wel en niet? 5 stellingen Chantal, Marthe, Antoinette: Ben je al bezig of klaar? En nu? Hoe wordt die game een succes? 5 tips

Vragen, opmerkingen en suggesties? Antoinette Beijen/Joke Bosch