VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 15 december 2011.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Agenda Voorstellen Aanleiding Vraagstelling Aanpak
Advertisements

Elektronische vreemdelingenkaarten
Schepen ruimtelijke ordening te Brugge
Onderdelen: Waddenzee en Noordzeekustzone
Woensdag 21 september : Welkom door Martijn de Bont (C1) 19.35: Ronald van Bruggen (rector) & Harrie van Steen (conrector onderbouw) 19.45:
Richtlijnen voor het ontwikkelen, aanleveren en toetsen van begrippen EduStandaard, juni 2012 Henk Nijstad, Kennisnet.
VIRGINIE LOVELING GEBOUW
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep ICT/Facilities 24 oktober 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Facilities 02/03/2012.
Revitalisering Wiltsangh
7 december 2011 Aangifte van adreswijziging via “mijn dossier”. Stand van zaken op 31/10/2011.
VAC BRUGGE JACOB VAN MAERLANTGEBOUW “ANDERS WERKEN”
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Projectstuurgroep 31 augustus 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 02 maart 2012.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Facilities 17/1/2012 Aanwezigheidslijst:
VAC Brugge - Stuurgroep 09 maart 2010
Werkgroep verhuis VAC Brugge Rode Poort Brugge 16/03/2011
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 1 december 2011.
Opstartvergadering VAC’spagina Opstartvergadering VAC’spagina 2 Opstartvergadering VAC’s
VAC Brugge Werkgroep ICT Dinsdag 13 september 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 16 november 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 17 januari 2012 Aanwezigheidslijst:
ICTB/NB Projectmanagement.
Integrale opdrachten-component voeding
AANVRAAGFORMULIEREN VAN A TOT Z Brugge, 12 november 2009.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG Facilities / Stuurgroep 15 december 2011 Aanwezigheidslijst:
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG-Facilities 16 november 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 16 november 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG-Facilities 1 december 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 15 december 2011 Aanwezigheidslijst:
12 december 2011 Opleiding “advies op plan” Welkom.
Jef Maes Hoofd Kenniscentrum Boek.be Stand van zaken Vlaams e-boek Platform (VEP) dd. 09/12/2010.
Naar meer rendement van het weidevogelbeheer Kerngebieden Weidevogellandschap, Tweede bijeenkomst met provincies 17 november 2011, Ede.
4de collegagroep voor zorgcoördinatoren
Vergadering Stuurgroep ICT Donderdag 19 december 2012.
10.00 u.Opening u.Deskundigheidsbevordering Lokale Belangenbehartiging u.Ontwikkelingen wonen voor ouderen in Brabant u.Meer woningen.
ScaldWIN, Internationale Scheldeweek 2011 De Schelde, rivierstroom als levensstroom.
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen Raadgevend Comité van 28 september 2011 Heffingen 2011 Federaal Agentschap voor de Veiligheid.
When rail means service > SPOORPROJECTEN IN DE HAVEN VAN ZEEBRUGGE SeaRail – 23 mei 2008 LUC VANSTEENKISTE Directeur-Generaal Toegang tot het Net.
Sportraad 3 december AGENDA n verslag 14/10/2008 n overlijden n ledenbestand n data AV 2009 n aanwezigheid sportraad n sportonderscheidingen n verificatie.
Strategisch Project Performante Interne Communicatie 2.0 Ondernemingsraad 27 november 2008.
15 februari 2011 Informatieavond werkzaamheden N329 Weg van de Toekomst.
RSW 2007 Infoavond 14/12/2006. Agenda Datum RSW, thema, terrein Voorlopig programma Werkgroepjes Werkavonden Diversen / Indeling werkgroepjes.
RSW 2008 Infoavond 29/11/2007.
Burgerschap E-leermiddel. uitgangspunten Burgerschap verplicht op alle MBO’s Nieuw vak Nieuw leermiddel Dus: met elkaar maken.
Samenwerking Wagenborgen September 2014
Informatiebijeenkomst Ambachtsschool 30 november 2009.
Vlaamse Reguleringsinstantie voor de Elektriciteits- en Gasmarkt Werkgroep netbeheer en decentrale productie Werkvergadering 13 december 2010.
PMO – F1 – Infosessie VREG – Stand van zaken 13 september 2010 Programma Slimme Meters Infosessie VREG – stand van zaken Brussel, maandag 13 september.
Het Nieuwe Werken in VAC Brugge maandag 29 september verslag
Vergadering softwareleveranciers 10 mei topics agenda personeel leerlingen EDISON debat toekomstvisies.
OPTIMALISATIE VAC Brugge Jacob Van Maerlantgebouw, Koning Albert 1-laan 1-2, 8200 Brugge Werkgroep Facilities –
Multi Media Management 2 Marcel Jansens 20 April 2011.
Bestuurlijke aanbesteding dagbesteding Walcheren 1 21 oktober 2015.
Woningwet - Prestatieafspraken Last en lust voor huurders.
ESF Regiobijeenkomst Verantwoording casemanagement april 2015.
Tafel 4: AFRONDING FASE 1. Agenda – Verslag – Toelichting tarieven Open eindjes uitgelicht – Doorlopen.
VERTROUWELIJK EN AUTEURSRECHTELIJK BESCHERMD Tafel 3 – Versnellen commercialisering cleantech Energieakkoord voor duurzame groei 18 november 2013.
WALCHEREN VOOR ELKAAR WOG 4: afronding fase 1 en doorontwikkeling AGENDA 1.Opening 2.Verslag/terugblik vorige overlegtafel 3.Afspraken proces en besluitvorming.
Quick Reference Guide Plandix versie 2.0 Plancoördinatie.
In Peel en Maas. WIE GAAN HET DOEN? - Werkgroep Kunstroute Lizette Hilkens, Trudy Hordijk, Auke van der Linde, Harry Jacobs - vertegenwoordigers uit.
Stand van zaken bestuurlijke aanbestedingen
Gebruik van e-health functies binnen Windoc
Startpunt fase 3 : verdiepingsfase (uitwerking plannen)
Proces en planning huurbeleid 2017
Infosessie VAC Leuven
INFORMATICA Hoofdstuk 13 - Projectmanagement.
[Projectnaam] Projectverslag

Algemene Ledenvergadering
Transcript van de presentatie:

VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 15 december 2011

Page 2 Slide 2 VAC-Brugge Stuurgroep:  Agenda: Globale planning: overzicht + update Bijkomende Afspraken Dossiers Fase 2: status en planning Resultaten werkgroepen Varia

Page 3 Slide 3 Globale Planning – Update:  Fase 1: “Bouw, Inrichtingswerken Huurder, Keuken” Mijlpaal: Voorlopige Aanvaarding: 30/09/2011 <= 07/10 <= 27/10/2011 <= 28/10/2011 (ca. 20h30) Bijkomende Afspraken: [28/10/2011 – 13/12/2011]  Fase 2: “Eigen werken – werken na V.Aanvaarding”  Fase 2.2: “Inhuizing v.d. Klanten”:  19-dec-2011 – 13-feb-2012 (planning bevestigd)  Gebruikers, meubilair, archief  Fase 2.1: “Voorbereiding Inhuizing”:  Meubilair  Facilities  Technieken / ICT

Page 4 Slide 4 Bijkomende Afspraken (1/2):  Verlichting  Wat: alle ndz. maatregelen om aan vereisten te voldoen (o.a. inregeling)  Timing: klaar tegen 09-dec-2011  SWW – Sanitair Warm Water productie  Wat: Vervangen productie-eenheid & circulatiepomp, legionella-attest  Timing: klaar tegen 09-dec-2011  GBS – Gebouwbeheersysteem  Wat: alle besteksmatige functies operationeel in GBS  Timing: klaar tegen 09-dec-2011  CZ – Computerzaal  Wat: alle technieken koppelen op GBS, verlichting, end-2-end testing  Timing: klaar tegen 18-nov-2011  Herkeuring gasblusinstallatie: klaar tegen 09-dec-2011

Page 5 Slide 5 Bijkomende Afspraken (2/2):  Fysieke beveiliging  Wat: Controle en evt. aanpassing alle aspecten van de binnenperimeter.  Timing: klaar tegen 24-nov-2011  Test door aFM: 28-nov-2011  Algemene restacties  Wat: lijst van opmerkingen bij voorlopige aanvaarding (algemeen)  Timing: Klaar tegen 13-dec-2011

Page 6 Slide 6 Dossiers Fase 2, status en planning:  Inhuizing van de Klanten:  Timing: 19-dec-2011 – 13-feb-2012 (planning bevestigd)  Gebruikers, meubilair, archief  Levering dozen e.d. bevestigd  Meubilair:  Kasten  Timing: 24-okt-2011 – 16-dec-2011 (planning bevestigd)  Tafels & bureaus  Timing: 14-nov-2011 – 16-dec-2011 (planning bevestigd)  Stoelen  Timing: 14-nov-2011 – 03-feb-2012 (steeds vooraf aan inhuizing – planning bevestigd)  Modulaire kastenwanden en lockers (gebruikers)  Timing: 12-dec-2011 – 03-feb-2012  Uitvoering soms parallel met inhuizing

Page 7 Slide 7 Dossiers Fase 2, status en planning:  Meubilair:  Rolarchief  UDN-RvS: arrest RvS positief voor aFM  Planning/Timing: loopt door tijdens verhuis  Uitvoering niet voor iedereen tijdig klaar (planning): tijdelijk rolcontainers gebruiken  Trolleys  Dossier vertraagd, raamcontract afsluiten  VAC-Brugge: afzonderlijk dossier om sneller te kunnen gaan  Doel: leverancier gekend tegen eind 2011  Algemeen zitmeubilair  Dossier vertraagd – nazicht offertes loopt (proefopstellingen)  Timing: Q  Vast restaurant meubilair  Dossier vertraagd – opgevangen d.m.v. extra stuk-meubilair  Timing: Q1-2012

Page 8 Slide 8 Dossiers Fase 2, status en planning:  Facilities:  Signalisatie  Globale klantbehoeften: volledig  Timing: start op 21-nov-2011 – 19-dec-2011  Warmedrankautomaten  Dossier vertraagd  Geen inschrijvingen op raamcontract  Toestemming IF voor onderhandelingsprocedure wordt gevraagd  Tijdelijke oplossing voor koffie en thee in kitchenettes beschikbaar  Warme maaltijden VAC-Brugge  Sectoraal akkoord: nagaan samenwerkingsovereenkomst met Fedorest  Timing: half 2012

Page 9 Slide 9 Dossiers Fase 2, status en planning:  Technieken-ICT:  Basisdossiers elektriciteit en bekabeling (CZ)  Timing: op schema voor verhuis  Telefonie  Timing: op schema voor verhuis  WAN (Vlaamse Fiber)  Timing: op schema voor verhuis  Operationeel tegen: 01-dec-2011 (op één fysiek been!)  LAN-GID  Timing: operationeel tegen 05-dec-2011  WLAN  Dossier vertraagd

Page 10 Slide 10 VAC-Brugge Stuurgroep – Varia:  Volgende Stuurgroepvergadering:  Stuurgroep VAC Brugge zal overgaan in Werkgroep Welzijn.