Who are stakeholders? Financiele gegevens? Omroep?
Tulse Luper Journey Een online multiplayer community die gebaseerd is op de filmtrilogie The Tulse Luper Suitcases van de regisseur Peter Greenaway. Het eindproduct bestaat uit een 15 games en 15 animaties, welke per twee met elkaar samenhangen.
Who are stakeholders? A stakeholder is any individual or group which can affect or is affected by an organisation’s activities, whether they are a local community who want to know that a factory will not be releasing harmful pollutants, consumers who want product information or investors who wish to see a company prosper.
Tulse Luper
Internationale Organisaties
Tulse Luper Internationale organisaties Local community
Tulse Luper Internationale organisaties Projectgroep- leden Local community
Tulse Luper Internationale organisaties Projectgroep- leden Local community Opdrachtgever
Tulse Luper Internationale organisaties Projectgroep- leden Local community Opdrachtgever Gebruiker
Tulse Luper Peter Greenaway Internationale organisaties Projectgroep- leden Local community Opdrachtgever Gebruiker
Tulse Luper Peter Greenaway Inhoudelijke Begeleiders Internationale organisaties Projectgroep- leden Local community Opdrachtgever Gebruiker
Tulse Luper Peter Greenaway Inhoudelijke Begeleiders Wij Internationale organisaties Projectgroep- leden Local community Opdrachtgever Gebruiker
De rol van Xchange Via Xchange-projecten doen studenten ervaring op in professionele opdrachtsituaties. Daarbij wordt kennis gemaakt met de mogelijkheden en moeilijkheden van het vak. Men leert omgaan met budgetten en deadlines, werken in een (multidisciplinair) team en communiceren met de opdrachtgever. In het geval van Tulse Luper Journey is Submarine de opdrachtgever. Xchange organiseert en coördineert het project en treedt tevens op als producent.
Wie zijn Submarine Submarine is een productiebedrijf dat gespecialiseerd is in de innovatieve en creatieve inhoud voor video´s, DVD´s, het internet en andere platformen. Het bedrijf werkt met een uitgebreid internationaal netwerk bestaande uit de meest innovatieve en creatieve schrijvers en gebruikt de nieuwste digitale technologieën om documentaires, games en interactieve projecten te produceren. Submarine onderzoekt nieuwe vormen van bewegende beelden en draagt dit op aan de volgende generatie creatievelingen en regisseurs.
Doelgroep Submarine Submarine beschouwt haar publiek niet als bankhangers, gemaks-shoppers, en vrijetijdchatters, maar als als individuen die van interactieve media amusante culturele ervaringen en betekeniskaders verlangen.
De Financiele gegevens Xchange en Submarine hebben een overeenkomst m.b.t. het produceren van onderdelen van de Tulse Luper journey. Als studenten fungeren wij als de uitvoerenden van de productie en Xchange als producent. Na de researchfase hebben wij, als uitvoerenden, de te maken kosten begroot. Deze begroting wordt ingediend bij Xchange en niet bij Submarine. Over de geldstroom tussen Submarine, onze opdrachtgever en Xchange, onze producent, hebben wij als uitvoerenden geen zicht.
Begroting Catering: 40 euro x 19 personen: 760,00 Telefoon: 17 euro x 10 personen en 20 euro x twee personen: 210,00 Opslagmedia: dvd’s. cd- r’s en dv-tapes: 190,00 Presentatiemateriaal: 100,00 Totaal: 1260,00 euro Aantal personen: 19