UiT in Berlare campagne met de kleine c
Wat vooraf ging Op papier UiTpartner sinds najaar 2008 Vertragende factor: lanceren nieuwe berlare.be Van cultuur naar communicatie: oktober 2009
Aanloop Voorbereiding UiT in Berlare sinds januari 2010 (overleg, retroplanning) bepalen lanceringsmoment (zondag 29 augustus 2010) twee grote doelgroepen: aanbieders – zoekers (en - 12 jarigen) Infogem: voorbereiden nieuwe bladpijler (januari) Infogem: eerste UiT-vermelding mei-juni 2010 Infogem: tweede UiT-vermelding juli-augustus 8 juni: opleidingsessie verenigingen invoer gestart na sessie 14 juni: nieuwe berlare.be online
Campagne 2010 – lancering UiT in Berlare
Verder UiT consequent gebruiken in gemeentelijke vrijetijdscommunicatie maandelijkse poster maken en verspreiden (A1 en A3) UiTagenda in Infogem Kostprijs affiches A3 Cultuurnet Vlaanderen (75): 95, ,00 euro prijzen zoekplaat: 275,00 euro (5 I-pods) + pm: interne prijzen 2 spandoeken + 3 roll-up banners: 570,00 euro + 540,00 euro 9 wisselkaders: 526,00 euro hosting UiTinBerlare.be: 17,00 euro/jaar totaal: 2.118,00 euro Werkbelasting verwerken UiTagenda in Infogem: 3 uur / 2 maand A1-poster: 1 uur / maand Uitleen roll-up banner + merk & logo bij derden: 0,5 uur / week Campagne 2010 – lancering UiT in Berlare
Samenwerking met Cultuurnet Vlaanderen: prima Stimuleren werkt: consequent zijn en belonen Extra inspanning: follow-up roll-up banner en logogebruik (intern/extern) Extra inspanning: UiT méér laten zijn dan een kalender (redactie en tips) Op termijn: UiTinBerlare.be moet aantrekkelijker Maandposter differentiëren Campagne 2010 – eerste bevindingen
UiT in Berlare – anno Infogem
Campagne 2011 Iets nieuws doen? Obstakels! -Klein budget -Tijdsgebrek in de zomer: ouderschapsverlof, tijdelijk plaatsvervangend secretaris, klaarstomen Infogem september Iets nieuws doen? Het kan! -Lokale helden op affiches met tips plakken -UiTtips van lokale helden in widgets 2.0 -UiTtips van lokale helden in Infogem