Stefaan De Ruyck
POSITiONERING Historisch overzicht vanaf ’98, fusie BMCie/KNS tot op heden
POSITiONERING SWOT- ANALYSE positionering vanuit het beleidsplan
POSITiONERING: strengths strengths her- en opwaardering STADSTHEATER & REPERTOIRETHEATER JONGE THEATERMAKERS UIT DE MARGE NAAR CENTRUM ERVAREN THEATERMAKERS UIT DE MARGE NAAR CENTRUM OPNIEUW RUIMTE CREËREN VOOR JONGE MAKERS HERORIËNTERING THEATERLANDSCHAP 4 PIJLERS
POSITiONERING: strengths strengths TONEELHUISPRODUCTIES IN EIGEN SPEELPLEKKEN TONEELHUISPRODUCTIES OP REIS (BENELUX, EUROPA) RECEPTIEVE WERKING Theater Muziek Literatuur Variété (BENELUX, EUROPA) HERORIËNTERING EIGEN WERKING OP 3 NIVEAU’S
POSITiONERING: weaknesses weaknesse s RISICO VAN INVESTEREN IN JONGE MAKERS WISSELEND SUCCES GEEN MIDDELGROTE ZAAL GEEN EXTRA WERKINGSMIDDELEN VOOR JONG TALENT OPERATIONELE MIDDELEN
POSITiONERING: opportunities opportunitie snesses HERDEFINIËRING REPERTOIRETHEATER ANTWOORD OP COMMERCIALISERING EVOLUTIE SECTOR
POSITiONERING: threats threats DOMINANTIE & CONCURRENTIE COMMERCIËLE VRIJETIJDSBESTEDING MINDER MEDIA-AANDACHT VOOR CULTUURPODIA GLOBALE VRIJETIJDS- BESTEDING
PROFILERING PRIJS PLAATS PROMOTIE 2 PRODUCTEN MARKETINGSTRATEGIE VOOR CULTUURPODIA 4P’s + 1
PROFILERING MARKETINGSTRATEGIE VOOR CULTUURPODIA 2 PRODUCTEN BRANDING PRODUCTIES
PROFILERING COMMUNICATIESTRATEGIE = VERTALING SWOT INHOUDELIJKTECHNISCH COMMUNICEREN 4 PIJLERS & OP 3 NIVEAU’S STERKE & EIGENTIJDSE HUISSTIJL DIE ‘LADING DEKT’ ACTIVITEITEN (EIGEN PRODUCTIES + RECEPTIEF) TONEELHUISLABEL ALS GARANTIELABEL ARTISTIEKE KEUZES (JONG & ERVAREN - VERRUIMING TERM REPERTOIRE) INSPELEN OP BEELDCULTUUR GEOGRAFISCH BEREIK (EIGEN SPEELPLEK, REIS, RECEPTIEF OP INTERNATIONAAL NIVEAU) EVOLUTIE NAAR ONE-ON-ONE COMMUNICATIE