Overzicht Geschiedenis Missie Grootte Structuur SB Concurrentie en leveranciers Slot Dankwoord.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Module O P L E I D I N G Met een HART voor Kiwanis De tout mon COEUR pour le Kiwanis.
Advertisements

Budgettering voor KMO’s: Agenda
Nieuw verdienmodel van de BIBLIOTHEEK Klas B - Groep 7 Dennis van Vliet Isabel Vonk Laura de Waal Wais Yousuf.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Introductie tot het boekenvak : een bedrijfseconomische benadering
Kamer van Koophandel Haaglanden
Olympische winterspelen
Informatiebijeenkomst mei 2010 voor medewerkers gezondheidscentra.
De onafhankelijke boekhandel Actuele vraagstukken Yvonne Steinberger.
Cijfers en uitdagingen Luc Hamelinck. te veel te duur te traag … dynamisch? efficiënt? modern? klantgericht? …
Jaarverslag 2006 Dorpsraad America. Taken en bevoegdheden Behartigt belangen dorp Doel: –In stand houden, cq bevorderen welzijn bevolking in breedste.
Macropus CVBA Mathias Lang Voorzitter Macropus CVBA
Hoofdstuk 10 Concurrentievoordeel creëren
Figuur 16.1 Factoren die van invloed zijn op de prijszetting
Voornaam NaamVoornaam Naam Overzicht Geschiedenis Missie Grootte Structuur SB Concurrentie en leveranciers Slot Dankwoord.
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Financieel economische crisis, faillissementen, weinig start-ups, sociale bloedbaden, … Dagelijkse actualiteit!
De toekomst van de industrie Jules Theeuwes SEO - UvA SIC Lezing, Vakbondsmuseum 6 november 2001.
Management : situering en begrip
Missie, visie en doelen Concept. Juli Lisette Stamsnijder.
De gids tussen computer en gebruiker
De gids tussen computer en gebruiker
H8: Distributie.
Measuring of Organisation Structures D.S. PUGH Nele Van Dooren 2 de Bachelor Sociologie 28 maart 2006.
Jeroen Meurs 3 BO.
Onderneming van het jaar 2003
VOKA - VCG - Jos Borremans - jborrema Page 1 08/12/2009 Zelfsturende teams.
strategie als een proces
Hoofdstuk 10 Concurrentievoordeel creëren
De onafhankelijke boekhandel Actuele vraagstukken Yvonne Steinberger.
Uitgeverij en boekhandel: actuele vraagstukken Keuzevak IBW 2011−2012 « Introductie tot het boekenvak »
Uitgeverij en boekhandel: actuele vraagstukken Keuzevak IBW 2010−2011 « Introductie tot het boekenvak »
Schitterende Organisaties®
Door Stéfanie Briot OF 1HB Informatica Bedrijfspresentatie.
WIJNEN - MD BTW : BE WIJNEN-MD Houtemstraat 149, 3300 TIENEN Tel : 0498/ Fax : 016/
International Business Adviser
6 DE LEERJAAR VERSIE 1 Woordpakket 17 Kijk goed en schrijf het woord. www. Sclera.be.
6 DE LEERJAAR VERSIE 2 Woordpakket 17 Luister goed en schrijf het woord. www. Sclera.be.
Visie op jeugdbeleid Fencing Move 22 januari Gent Vlaamse Schermbond vzw Olivier Antonis.
Visie Missie Analyse fase SWOT analyse Strategische fase Operationele
HTML LEON KLOOS,AMO1B.. INHOUDSOPGAVE Over HTML. Coderingen. Geschiedenis van HTML.
Alex.
ONTWIKKELEN VAN EEN MANTELZORGVRIENDELIJKE VISIE
Goederenverwerking H25 Relaties Manager Handel.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op?
| Overzicht onderzoek en activiteiten Lerarenopleiding Geschiedenis Rijksuniversiteit Groningen Donderdag 20 november 2014 Paul Holthuis & Tim.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Casebespreking startups Groep 7; Jehan van Iersel Dennis de Bruyn Erwin van Helden.
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Hoe werkgevers benaderen? Overtuigen met USP’s of samen op zoek gaan naar de UBR? Handvaten en tips bij doorstroom voor sociale ondernemers en trajectbegeleiders.
1. Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie.
Nu even niet misschien later wel.
24/06/ Vlaamse technologiebedrijven met buitenlandse filialen groeien sneller.
Kansen en bedreigingen Interne analyse
Vestigingsplaatsonderzoek
Voorlichting profielen leerlingen en ouders klas 2
Uitgeverij en boekhandel: actuele vraagstukken
Een informatief Artikel schrijven
Degene die de presentatie verzorgt
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Voeg hier het organisatie onderdeel in
Naam achternaam Functie Protime Nederland Klantnaam
Bitter Sweet Candy Company
District Grant Er zijn twee soorten Grants: de District Grant en de Global Grant. De District Grant wordt jaarlijks door het district toegekend voor.
Bedrijfsnaam Datum Ondernemer Versie
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Naam achternaam Functie Protime Nederland Klantnaam
Transcript van de presentatie:

Overzicht Geschiedenis Missie Grootte Structuur SB Concurrentie en leveranciers Slot Dankwoord

Geschiedenis 1919 oprichting vennootschap 1924 oprichting Standaard Boekhandel Dynamische uitgeverij Uitbreiding filialen 1997 onderneming van het jaar

Missie Belangrijkste leverancier Breedste assortiment Optimale service Klantgerichtheid

Grootte 98 verkooppunten 17 filialen 81 contractanten Personeelsleden SB even internationaal Dochteronderneming SBL

Concurrentie & Leveranciers Concurrenten Fnac Club Onafhankelijke boekhandels Leveranciers Verschillende uitgeverijen

Slot Jaarlijkse stijging: 10 % Marktleider Werksfeer Persoonlijke visie