Gears of war alternatief Rts & 3rd person shooter PEGI 12+

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Aantal spelers : keeper Datum :
Advertisements

Samenvatting hoofdstuk 15-16
Multimedia Design: Game Design Sam³ en Jan. Inhoud • Game overview • Gameplay • Look & Feel • Setting, story and characters • Levels.
Sander Mager Roel Lafeber CE2A. Sinds een aantal maanden ben ik erg fanatiek de game ‘’Candy Crush’’ aan het spelen. Een klasgenootje van mij speelde.
Hoofdstukken 15 en 16.  als spelers meer keuze hebben kunnen nieuwe verhalen ontstaan. Hoe kan ik meer keuzes brengen?  Conflicten leiden tot meerdere.
De Junior Master Class Blariacumcollege JMC 2012.
Definieer het maar ruimtelijke interfaces Inhoud met als doel Definitie interface + ruimtelijkheid Eye tracking Motion capture and analysis Haptic.
The art of game design Hoofdstuk 17 tot 19. Trandsmedia worlds Games video's en speelgoed zijn poorten in trandsmedia worlds.
Dobermann Kiana Van Acker.
Redelijkheid en lichamelijkheid Marc Slors. Wat ik wil gaan beweren.....
Snelheid.
Game Architectuur Case. Game Architectuur Case - Requirements Hardware  het spel moet op een PC draaien met verschillende hardware; Input  het spel.
ZombieNation Sam Vanderstraeten Sibrand Staessens Bernard Spitz
Hovercraft Universe Groep 6: Dirk D., Kristof O., Nick D., Olivier B., Pieter-Jan P, Tobias V.B.
The art of game design Hoofdstuk 20 en 21.
The art of game design Hoofdstuk 15 en 16. Opbouw van een verhaal Tweevoudig: Sommige games hebben goede verhaalelementen Sommige games hebben goede gameplay.
The art of game design Blz Opbouw van een verhaal Tweevoudig: Sommige games hebben goede verhaalelementen Sommige games hebben goede gameplay.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Idee Generatie Wit Papier, Warcraft 3, Thrall, Hoofdpijn, denken, rare les, Karel aan het ijsberen, Schrijven, Opdracht, Schaken, Stappen, Oplichten, Vooruit.
Project Dream Methods of Development Thinking of Development.
Tim Nelemans GDD G1 Fijne Break gehad?. HTML  Nieuw programma  Eerste contact programmeren  Hardcore programmeren vs oppervlakkig programmeren.
Kinetische energie massa (kg) energie (J) snelheid (m/s)
The Commons Game. Prinses op de ERT Bespreek de volgende punten in 4-tallen: 1. Het spel Was het gedrag van de spelers succesvol? Is er een winnende.
Oorlogsvoering Tom Simoens.
Ik doe mijn presentatie over het spel halo 3,omdat ik het zelf heb en ik ken er veel van.
Risicocommunicatie: een spel van invloed en beïnvloeden
Presentatie voor PDOO januari ‘08 Jan 08Maayke Nabuurs ICS.
Case 1.3 Roland T. & Anouchka S..   Running Game, Platformgame  Inspiratie: Ninja run, Jak & Daxter, … Thema.
Sander in 't Zandt CE1A.
Gameplay. Bedoeling Dorp stichten Groeien Troepen (leger) maken Andere spelers aanvallen en overnemen Nog meer groeien Zo groot en sterk mogelijk worden.
Game Concept Samenvatting hoofdstuk 19. Vijf manieren die designers gebruiken om hun game spaces te organiseren. Lineair (bv: monopoly, super mario bros)
Game concept Samenvatting hoofdstuk 20 & 21. De waarde van esthetiek Het kan spelers aan trekken die het spel anders niet hadden gespeeld Het kan jouw.
Experience Design Opdracht 1 Advies voor Bionade
Het coachen van voetballen
Management & Entrepreneurship 4 6 oktober 2014 Karen Sikkema
Winterkost Reflecties prof. Paul Rademaker, STT Winterschool, 30 januari 2015.
The Sport Company Startpresentatie. Over het spel Managementsimulatie over handelsonderneming Strategie als aangrijpingspunt Extra opdrachten Moeilijkheidsgraad.
Hoofdstuk 8: The game is made for a player. Ken de spelers  Einstein: Leer luisteren naar je publiek en weet wat je doet.  Project yourself: Plaats.
Modding Unreal Tournament Valentijn Geirnaert
Case 1.3 Game concept Kenneth Thijs Jeff VandeweyerDylan Daniels.
Liliane de Voogd CO1K, Fontys ACI Mei  Opdracht: speel een aantal uur een serious game  Activiteit: speel de game mee en haal een level.
#1Thinking of Development. - Thinking of Development - Methods of Development - Interactive Development.
App voor rijschool.
Game development. Inhoud Inhoudsopgaven Wat is gamedevelopment? Proces gamedevelopment Welke beroepen vallen onder gamedevelopment? Wat is de toekomst.
Wat was je verwachting vooraf?  Veel vechten, vechten staat centraal  Grafisch niet heel erg spectaculair  Een vage verhaallijn  Verslavend  Onduidelijk.
Bouwstenen van Materie
ROEL LAFEBER SANDER MAGER CE2A Call of Duty Modern Warfare 3.
Project Rewind Team negen Onze game Maak een game over het opraken van grondstoffen.
Methods of Development #2: Logistiek. Conceptfase Pre-productiefase Productiefase Post-productiefase.
League of Legends Presentatie.
Presentatie Nick Visser, Steve Zonneveld, Jeffrey Beckers, Desirée van den Berk & Christel Wortman.
Mahatma Gandhi,
Kengetallen.
Oscar Schuurman Geert Beuneker Tim Janssen Piotr Tekien Usability/Playability Jaar 2.
Hoe maak je een goede educatieve game??? Van een educatieve game leer je iets!!!! Gebruik gamemaker.
Presentatie Vliegen Paul Hu T4B. Inhoudsopgave Geschiedenis van luchtvaart De wet van Bernoulli Krachten Motoren Wat heb ik geleerd?
Inspiratieboek Gevoelens Jackey Koopmans Spatial Design 2.
1 GAMIFICATION BANKIEREN & SPELEN? 10 SEPTEMBER. 2 WIE BEN IK?
ET Werkoverleg April 2015 April /2015 ET werkoverleg.
Een (korte) Introductie op Educatieve Spellen
Gameprogrammeren: Platform-games
Zorg (voor) robots Lectoraat Robotica | Windesheim Flevoland
Kodu Visueel programmeren.
ICT ICT & MEDIADESIGN INFORMATICA
Death by Scrabble Britisch short story by Charlie Fish.
startkaart wat? waarom? hoe? tips!
Sterkten versus kansen Zwakten bedreigingen Kansen Bedreigingen.
Studie van de levende en de niet-levende natuur
Een lerende en adaptieve organisatie
CO2-footprint op de blockchain
Transcript van de presentatie:

Gears of war alternatief Rts & 3rd person shooter PEGI 12+

Geheim experiment Levende materie Totale chaos Hive mind

Gevaar voor de wereld Organische robots Houd ze tegen!

nest cocoon

Stages Difficuly curve

Score Multipliers : - Aantal robots - Snelheid van aanvallen tijdsdruk

Adaptieve audio Intensiteit : Aantal actieve vijanden & aanvallende robots Dsp effecten : Aantal levende robots

highlights Balans tussen schieten / strategie Score als stimulans en uitdaging Destruction!

Vragen? Game designer Adriaan de Jongh Artist Pieter dirk Greeuw Level designer Roel bartstra Character design Tim remmers Environment Artist Ronald houtermans programming Berend Klein haneveld Ulas ulgen Dillon de voor