Game Architectuur Case. Game Architectuur Case - Requirements Hardware  het spel moet op een PC draaien met verschillende hardware; Input  het spel.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hier iets over “Inleiding: ons proces: Wat is Gamification, Achtergrond, Voorbeelden, Model voor Onderwijs, Experimenten voor Honours, doorgroei naar HL.
Advertisements

Use Case Modelling.
Hybriditeit De Souza e Silva: • Het vervagen van de grens tussen fysiek en digitale ruimten • Het intreden van virtuele communities in de fysieke ruimte.
KM QUEST: een kennismanagement simulatie leerprogramma
ICT in Marketing & Communicatie Hoe gebruiken wij de ICT middelen binnen de afdeling marketing & Communicatie.
EMEG lijst: opdracht 12.
Netwerken. Wat is een netwerk? Je spreekt van een netwerk van zodra twee of meer computers met elkaar verbonden zijn. Je kan thuis een klein netwerkje.
- Inhoud Artificial Intelligence - Inhoud Wat is AI? OorsprongReasoningLearning • Wat is Artificial Intelligence.
FireWalls. Wat is een Firewall? Een Firewall is een programma wat jouw persoonlijke bestanden op jouw computer beschermt tegen buitenstaanders. Internet.
The art of game design Hoofdstuk 17 tot 19. Trandsmedia worlds Games video's en speelgoed zijn poorten in trandsmedia worlds.
Nieuwe Spelregels.
Auteursomgeving voor Digitale Componenten
Magento Speed Analysis
Software Engineering les Procesmodellen en Use Cases
Informatie Zoeken en Presenteren Week 15, CMC, 09/12/03.
TUDelft Knowledge Based Systems Group Zuidplantsoen BZ Delft, The Netherlands Caspar Treijtel Multi-agent Stratego.
Inleiding (Casper) Projectopdracht (Sander) Game Concept (Jonathan & Melvin) Uitbreidingsmogelijkheden (Alvin & Gabriël) Lesmateriaal (Casper & Sander)
GaPhAn Projectleden: Peter Frank Jos Mario Projectleden: Peter Frank Jos Mario.
ZombieNation Sam Vanderstraeten Sibrand Staessens Bernard Spitz
Project “Efteling Defense”
Agententechnologie Les 5: reactieve en hybriede agenten
Linux Workshop 3 Systeem configuratie. Na de installatie  Netwerkinstellingen controleren (ook proxy!)  Systeem software updaten  Hardware drivers.
Delft3D GIS integratie Jan Mooiman 18 mei SIMONA gebruikersdag2 Inhoud Waarom GIS? Gebruikerseisen Ontwikkelingen Demo.
Informatiesystemen in de Bouw
The Commons Game. Prinses op de ERT Bespreek de volgende punten in 4-tallen: 1. Het spel Was het gedrag van de spelers succesvol? Is er een winnende.
Deltion College Engels
Game Design Document Florian & Maurice Flints Project.
Wordt de materiële wereld beinvloed als veel mensen hun aandacht op hetzelfde richten? Global Consciousness Experiment Is bewustzijn ‘effectief’? An international.
FAR CRY 3GAMING “speel een game uit de top 100 een aantal uur”
Assassins Creed 1 Presentatie EMEG-lijst. verwachting Toen ik begon te spelen dacht ik dat het een shootergame was. Ik had niet veel verwachtingen verder.
EMEG lijst. Gaming: GunBound. Door Karlijn Dado. Vraag: speel een game mee en haal een level.
World of Warcraft Spelen tot level 20. Beeldvorming vooraf Niks voor mij Mooi vormgegeven Vecht game Vooral games interessant.
Bij wizard krijgt men het verkeerde type!!! Wissel dit bij hardware achteraf met Siemens 313C-2DP  6ES CF03-0AB0 7TSB  zie volgende slide.
LAGOONIA
Game concept Samenvatting hoofdstuk 20 & 21. De waarde van esthetiek Het kan spelers aan trekken die het spel anders niet hadden gespeeld Het kan jouw.
Samenvatting hoofdstuk 17&18
Business Source Premier (BSP) Bewaren van resultaten: mailen, printen, opslaan Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
Naam van het spel: GROEP : BOY VOESTEN GIANNI PUNT DANIËL POST.
IT - project Dominique Denie.
Eindproject informatica
Etherflow Voor het aansluiten van een flowmeter op een Ethernet netwerk Afstudeerpresentatie Michel van der Net Elektrotechniek Avans Hogeschool Breda.
BIOS en Opstarten.
Trogdor The burninator Ruben Middel Raymond Siudak.
Een kerstverrassing maken
Call of Duty Black ops.
EMEG-lijst Speel world of warcraft tot level 20 Marciano Timmermans CE2A.
PLANNING EN DESIGN MET VSTS2010 Lunchsessie ALM René van Osnabrugge
Bots en agents Inhoud Bewerkingen voor het daadwerkelijke animeren Implementatie Game Animatie Active Worlds Animatie.
Overzicht na implementatie Nieuw Hardware Software voor het gebruik van Quickbooks 2011 intern en extern.
Bestand in een map opslaan. Stap 1 Waar klik ik?
Minor Project- en Programmamanagement
Kevin van der Vleuten Technisch Informatica Leerjaar 3 16 januari 2015Stage Presentatie1 / 19 W2000 Stage Presentatie.
Hoe maak je een goede educatieve game??? Van een educatieve game leer je iets!!!! Gebruik gamemaker.
VISUALISATIE Rogier van der Linde & Davy De Winne, 2014.
Adrem Software.  Key Features  Monitoring  Visualisatie  Alerting  Reporting  Console  Praktisch  Server requirements  Databases  Licensing.
Informatie beoordelen If else Switch En Wiskunde.
Virtualisatie in de gemeente Vlaardingen
Nieuwe Spelregels Beschikbaar gesteld door Jeroen Bom, KHC Strawberries.
Unified Modeling Language 2.0
Het 24 spel.
GROEP 1 – TALENT CRUSH.
VNMG MX-Classic TOOLS.
Moving objects in a geo-DBMS
Unified Modeling Language
Death by Scrabble Britisch short story by Charlie Fish.
Workshop 2D Spelontwikkeling
GAME MAKER ONLINE Les 6 / Super Mario Michel Fiege.
Eindproject informatica
Wat je er mee kan doen en waarom het zo handig is.
Transcript van de presentatie:

Game Architectuur Case

Game Architectuur Case - Requirements Hardware  het spel moet op een PC draaien met verschillende hardware; Input  het spel moet bediend kunnen worden met verschillende bedieningsapparaten; Network  het spel kan met één persoon of met meerdere personen worden gespeeld, eventueel via een netwerk; View  een spelsituatie kan in verschillende ‘views’ weergegeven worden; Character, Behavior, Ai  het spel bevat verschillende spelkarakters met verschillend gedrag en visualisatie; Level, map  het spel bevat verschillende speelsituaties; Action to Points  verschillende acties leveren verschillende scores op;

Game Architectuur Case – De architectuur