Verkoper of Accountmanager: Sales Force Automation Callcenter- agent Direct: Website Fax E-mail Direct: Telefoon Direct: Kiosk Intermediair: Extranet Kantoor/outlet:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
13/09/2004 Voice over IP/ IP Telephony Erwin Manshoven VoIP / IPTelephony.
Advertisements

The customer centric software company
Help, ik moet naar Office 2007!?. Wat horen wij bij klanten Training “New UI will cause too big of a loss in productivity” Training “New UI will cause.
Agenda Blok 1 - Evolutie van Cloud Computing
Atos, Atos and fish symbol, Atos Origin and fish symbol, Atos Consulting, and the fish itself are registered trademarks of Atos Origin SA. August 2006.
Informatietechnologie (IT)
Internet College 2 Architecturen. Architectuur van netwerktoepassingen •Peer to peer –Windows werkgroep •File- en printer sharing •Internet connection.
INTERNET EN UW DAGELIJKSE BEDRIJFSVOERING Wim de Rave De BedrijfsAdviseur.
Checklist voor de Cloud
E d u. A s s i s t H O ST I N GE – L E A R N I N G C O N S U L T I N G Meten is weten Proactief beheer van
Service Coordination Protocols ● Noodzaak (Eddy) ● Coordination protocols (Eddy) ● Infra-structuur (Eddy) ● WS-Coordination (Eddy) ● WS-Transaction (Pepijn)
Internationale marketing
Proces tot standkoming architectuur
OPTIMIZING YOUR ICT Unified Communicatons UNIZO. Fonitel… uw totaalpartner voor telecommunicatie Fonitel is een flexibele ICT integrator die op maat van.
24 oktober 2004Erwin Manshoven, Simag Consult VERA ASP-model voor IP-telefonie Leuven, 24 oktober 2005 Erwin Manshoven Simag Consult.
Customer confidential
Providing your knowledge, skills and business contacts Whitepaper Marketing 5 gouden tips uit de praktijk In 30 minuten.
Bedrijfs processen overzicht
Marktonderzoek in mobiel Internet Een onderzoek naar de belangrijke factoren van mobiele Internet diensten en de mogelijkheden voor marktonderzoek Colloquium.
Gezondheidszorg Microsoft Dynamics Harco van Polen
Advanced Business Information Solutions Webvertising.
Business Productivity Online Suite
VERA iVPN ICT-forum 5 en 8 mei 2003 Asse en Lubbeek Carl Possemiers.
Samen vissen naar business succes in Core Infra Frank Muller Specialist Sales Manager Core Infra 4 februari 2010.
Hoofdstuk 5 Sportsponsoring en direct marketing
Vaardig? Een spectrum aan vaardigheden! Van informatie- naar media- naar exploratievaardig? Of e-Research & e-learning literate? Collaboration literate??
Social Technology How to get the end-user involved Carl Bik Capgemini Nederland bv.
1 HOORCOLLEGE Hoorcollege CRM en Interactieve marketing (Thema Marketing & Communicatie Sjo Smeets)
1 HOORCOLLEGE Customer Relationship Management
Item Solutions Niels Van der Wildt Rik Van Camp Kristof Renders
Enterprise Application Integration Walter Moerkerken Ilona Wilmont Integratie Software Systemen 8 mei 2006.
College 8 College MCI 6 maart 2002 Hoofdstuk 13: Groupware systems Hoofdstuk 14: CSCW and Social Issues.
ISV Royalty License Agreement
SPLA Service Provider License Agreement
© 2002 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied,
Microsoft Partner Programma & Applicatie testen
WinFX Overview Martin Tirion Senior Consultant Microsoft Services.
27 januari Werkplek Strategie Van Dromen naar Werkelijkheid Rob Elsinga Enterprise Strategy Business Microsoft Nederland.
Client Management met ConfigMgr Jannes Alink – Management.
Het. Het Nieuwe Werken Samenspel tussen IT en business.
Rob Elsinga Business Group Lead Information Worker Microsoft Nederland 18 maart 2009 Infrastructuur voor Het Nieuwe Werken.
CEBP Danny Burlage.
Advanced Business Information Solutions
Advanced Business Information Solutions Interactieve marketing.
3.6 Architecture of HIS. 3.7 Integrity & Integration within HIS Suraja Padarath /10/2007.
Ruysseveldt Jimmy Commissaris Diensthoofd dispatching - informatica
ICT & Organisatie 3: Business Applications
E-Team 2003 E-Government Dordrecht Mark Voogd, programma-manager e-government Corné Dekker, informatie-architect e-government Information Retrieval Day.
SURFworksSURFworks Voorbeeldomgevingen –DOEL –Showcase –VAT –(3D)Presence Technologieproeven –Samenwerking (presence, VR, conferencing) –Informatieontsluiting.
Microsoft’s Enterprise Project Management 2007 “The Next Generation” Johan Apperloo Olaf van KImmenaede.
1 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Seminar Voice over IP Tristan Schurgers.
Microsoft Operations Manager & Scripting
© Copyright VIMC 2009 Telecom Expense Management A Discussion Ed Vonk
1 Oracle InterConnect - Pagoni files - KC Server Development & Programming Languages 11 mei 2006 Harm Verschuren.
1. 2 Communicatie producten voor ISP's en ICT-resellers kennisoverdracht, support en logistieke oplossingen  Actief sinds 1993  Internet, security en.
WapliX CRM New generations of applications. Wat is WapliX CRM?  Contact Information Management Organisaties, contactpersonen en projecten worden beheerd.
Klantkennis Geïndividu- Relatie- Multi
Dick Dijkstra Azure Technical Specialist Microsoft
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Projectwijzer 8/9 H4 Promotieactiviteiten Middenkader Engineering.
Woensdag 12 november 2014 Google Services. Diensten die door Google worden aangeboden vanuit internet, vrij of gratis na aanmelding met een Google-account:
Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management.
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
SKYPE INTEGRATIE “Tools voor Database koppelingen en CRM integratie” SES Skype for Business Kennis Event Dinsdag 12 mei 2015 Michiel Moonen
Enterprise Service Bus IBK3ESB01
Les 7: BPM tot slot V2.0. Inhoud: 1. Protocollen 2. Object of service? 3. These + antithese = synthese 4. Soorten ESB’s (topologie) 5. Carrière.
MiContact Center Update & demo John de Breij & Hans de Jong 12 april 2016.
KNVI Congres Introductie BI.
TOR NETWERK.
Transcript van de presentatie:

Verkoper of Accountmanager: Sales Force Automation Callcenter- agent Direct: Website Fax Direct: Telefoon Direct: Kiosk Intermediair: Extranet Kantoor/outlet: Intranet Web- server Voice response- dialoog Open communicatie- infrastructuur Andere units Andere units Overige bestaande databases …. Product admini- stratie e.d. admini- stratie e.d. Backoffice Dataware- house Datamart CRM applicatie Netwerk- infrastructuur Update uit legacysystemen Gegevensopslag en -exploitatie Campagnema- nagementsysteem

Type A-adoptie Type B-adoptie Type C-adoptie Web Call Through Web Collaboration Contactcenter Web Text Chat Universal Queue ERMS Virtual Centers CTI Callcenter ACD IVR Bron: Gartner, 2003

Electronic commerce-applicaties Business service-infrastructuur Electronic publishing-infrastructuur Message distribution-infrastructuur Communicatienetwerkinfrastructuur

Data Mart Toepassingvoor eenspecifiekeafdeling Datawarehouse Eenduidigekijkopalle relevantedatavooralle afdelingen Directekoppelingmet bestaandedatabase Inkijkopeenoperationele toepassing Virtueeldatawarehouse Onlineactief datawarehouse Missiekritische datawarehouses DECENTRAALinvloedenaanpakCENTRAAL DUPLICATIE Minderactueel Actualiteitvan de data DIRECTE TOEGANG Zeeractueel Bron:Jonker, 1997

Klanten- datawarehouse Customer touch points KLANTKLANT Telefoon Web/ Face-to-face Direct mail Customer planning Campagne- management Klant- interactie Meten en evalueren Opportunity- identificatie Campagne- management- systeem