OHT 16.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Persoonlijke verkoop In dit hoofdstuk zul.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Energie uit het heelal”
Advertisements

Optellen en aftrekken tot 20
Er zit een gat in m’n emmer 1
WELKOM BIJ DIT SPEL VOOR HET EERSTE!!! DIT GAAT OVER: + en – tot 20 KLIK OP DE MUIS OM DE SPELREGELS TE LEZEN!!!
Leer de namen van de noten 1
Internationale marketing
A H M F K EB C x 8 Afwenden bij A en C. 1e secties C, 2e secties A. Vanaf 10 m splitsen en grote volte.
Wat denkt u bij het zien van deze vier foto’s? KLIK
Internationale marketing
Providing your knowledge, skills and business contacts Whitepaper Marketing 5 gouden tips uit de praktijk In 30 minuten.
NOC-NSF 14 januari Introductie Essentieel voor de marathon: Training Rust Voeding Materiaal.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Programmeren in Java met BlueJ
Project SILVER
1 Welk plaatje hoort bij de pols? 2 Welk plaatje hoort bij het gezicht?
2 Functional Requirements Project Projectbeschrijving Medewerkers en hun projectfunctie Inhuur materiekennis Resources Benodigde resources Activiteiten.
Leer de namen van de noten 2
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
Vergaderen Gebruikt materiaal Actie! Office3 bso blz. a Benoem het materiaal in de tweede kolom in je boek op blz b In de derde kolom.
ThinkQuest Projects Leerkrachten uitnodigen om een project te delen.
Destillatie.
Blok 2 les 1.
Goniometrie Tangens Sinus Cosinus Herhaling:
Registratie en certificatiesoftware bestaand residentiële gebouwen.
Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux H13 – Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring DE WAARDEPROPOSITIE.
De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.1 Geïntegreerde communicatie In dit hoofdstuk.
Public relations In dit hoofdstuk zul je het volgende leren:
OHT 3.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Hoe marketingcommunicatie werkt In dit hoofdstuk.
OHT 8.1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Mediaplanning In dit hoofdstuk zul je het volgende.
OHT 12.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Verkooppromotie In dit hoofdstuk zul je het.
OHT 7.1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Reclame In dit hoofdstuk zul je het volgende.
Marketingcommunicatie en ethische kwesties
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Breuken-Vereenvoudigen
Internationale marketing
Hoofdstuk 12 Beoordeling en ontwikkeling van medewerkers
Hoofdstuk 9 Het aansturen van teams
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
1 Welk plaatje hoort bij de hals? 2 Welk plaatje hoort bij het neusgat?
Welk plaatje hoort bij de herfst?
A H M F K EB C x 89 Sigarenbox : Afwenden bij M en K,over- zijde H en F splitsen. Daarna dames rechts.
C op de rechterhand M F het binnenste peloton buigt af en rijdt een volte op de andere hand. telkens een.
Voorwaarts in draf met tweeën linkerhand en aansluiten A H M F K EB C x.
A H M F K EB C x 87 Afwenden bij A en C, openen en doorlaten (rechtshouden, 1e peloton, dames tussendoor).
Dames (1e peleton) F-G-M rechts-om-keert (binnendoor) Heren (2e peleton) M-G-F links-om-keert (buitenom)
A H M F K EB C x 91 Van hand veranderen voor de X splitsen en Rechangeren. Met de nieuwe partner op.
A H M F K EB C x 85 Korte zijde bij C 2 e secties volte 14 m en op afstand komen ( 0,5 rijbaan)
A H M F K EB C x 88. Korte zijde bij A en C changement met gebroken lijnen (opsluiten!) Daarna rijden.
A H M F K EB C x 92 Galop Binnenruiters grote volte bij A en C -partnerruil- Volgende korte zijde in.
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
Ronde Nieuws & Actualiteiten
Voorrangsregels bij rekenen (1)
Nieuwe Meesters Delft Erfgoed = saai! 1. Nieuwe Meesters Delft Erfgoed = overal! 2.
OHT 9.1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Reclameonderzoek In dit hoofdstuk zul je het.
OHT 11.1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Sponsoring In dit hoofdstuk zul je het volgende.
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
Watervogels herkennen
350€ WC -1.1 Huurprijzen excl. 50€ vaste kosten 350€ WC € WC € WC € WC € WC €
75 jaar poldermodel: een spel in vijf bedrijven en een epiloog VHV-bijeenkomst 20 april 2013 Paul de Beer Henri Polak hoogleraar voor arbeidsverhoudingen.
USABILITY MYTHBUSTERS BASTIAAN KLOOSTER & PETER AKERBOOM CONGRES WEBREDACTIE 2011.
6,50 euro In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
ZijActief Koningslust
Voorwaarts in draf met tweeën linkerhand en aansluiten A H M F K EB C x.
Wandelen voor Water Lespakket “Water het blauwe goud” (school)
Tuinvogels herkennen.
Transcript van de presentatie:

OHT 16.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Persoonlijke verkoop In dit hoofdstuk zul je het volgende leren: De rol van persoonlijke verkoop in de marketingcommunicatiemix De voor- en nadelen van persoonlijke verkoop als marketingcommunicatiemiddel De fasen in het proces van persoonlijke verkoop Management van de verkoopfunctie Organisatie en planning van de verkoopfunctie Training, motivatie en compensatie van verkopers De effectiviteit van de verkoopfunctie

OHT 16.2 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Vormen van persoonlijke verkoop

OHT 16.3 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Voor- en nadelen van persoonlijke verkoop

OHT 16.4 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Fasen in het proces van persoonlijke verkoop

OHT 16.5 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Benodigde informatie over prospects

OHT 16.6 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Methoden voor het wegnemen van bezwaren

OHT 16.7 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Een deal afhandelen

OHT 16.8 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 De verkoopafdeling plannen en organiseren Figuur 16.3 Sales management

OHT 16.9 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Kosten van de verkoopfunctie

OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Voor- en nadelen van verschillende verkoopstructuren

OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 De persoonlijkheidskenmerken van verkopers

OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Op gedrag en uitkomsten gebaseerde besturingsstructuren

OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011