Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en creativiteit module 8 Engagement
Advertisements

Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Media en creativiteit •Mail: •Wiki: • vakgroep: Media.
Elske Revelman de Vries
4. De Wereld na Toch ook echte oorlog.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 8 mei 2009.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 15 november 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 februari 2009.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 6.
Media & Creativiteit Pia Terstroet P. M.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
MEDMEC THEMA: Virtual Democracy. Elske Revelman de Vries Mail: Aanwezig: wo/do.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Medmec08 – Engagement Virtual Democracy Zomer 2010 – Les 2 Roelof de Vries r.n.de.vries [at] hro.nl.
Media & Creativiteit 5 - Trends MEDMEC05 – Les 7 Roelof de Vries Feedback.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 6.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 5.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 8.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 6.
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 4 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 3 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 2 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 08 Engagement Virtual democracy Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit medmed07 Privacy, reputation and control (voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
Trends Research Medmc3 les 1 Thema: Cognitieve dissonantie
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 08 Engagement Virtual democracy Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 3 Week 4.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 6 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Privacy, reputation and control
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 1 Thema: Cognitieve dissonantie.
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 5 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
Media en creativiteit medbv301D Virtual democracy
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Medmec08 – Engagement Virtual Democracy Zomer 2010 – Les 5 Roelof de Vries r.n.de.vries [at] hro.nl.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Literatuur XL Net even iets verder kijken…. Idee Groepjes van 2 Je schrijft een essay van minimaal 2000 woorden Of je houdt een presentatie van 15 minuten.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
MEDMEC THEMA: Virtual Democracy. Elske Revelman de Vries Mail: Aanwezig: wo/do.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Identiteit.
Medmec04 les 1 Engagement.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 26 april 2010.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –31 augustus 2009.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
E-health domotica E-learning
Inspelen op Innovaties
E health, Domotica en E-learning
Kritiek geven en krijgen
Transcript van de presentatie:

Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries

Kwartaal 3 Lente! Verdiepen / contextueel onderzoek – Onderscheid aanbrengen tussen bronnen Wie zegt wat met welk doel? – Binnen thema.. Big Brother of Little Sister Einddoel – Kennis over discours rond thema – Contextueel onderzoek

Vandaag Je hebt gelezen: Wired, Know Thyself We gaan kijken: The virtual revolution Jullie gaan doen: – Opdracht 3 - Toekomstperspectief – Geef je visie op de toekomst gebruik daarbij: Kwartaal 1, jaar 2: trendanalyse

Wired, Know Thyself? 1. Geef een korte samenvatting van dit artikel! 2. Hoe denk je zelf over dit onderwerp?

The virtual revolution Kijk opdracht: Noteer interessante uitspraken van experts!

The virtual revolution Wie is unieker Jan Jansen of nr ? From Big Brother to Little Sisters?

Opdracht 3 – Toekomstperspectief Visie ontwikkelen Vanuit – Communicatie – User Centred design – Technologie Start bij uitspraak uit documentaire. – Gebruik hypecylce en/of scenariomodel Gebruik minimaal 5 uitspraken uit andere bronnen Lever volgende week in OP PAPIER!

Zoek bij Google op: The virtual revolution, the cost of free (in delen te bekijken) Kijk in de modulewijzer van kwartaal 1 voor de hype-cycle of het scenario model…