Media & Creativiteit 5 - Trends MEDMEC05 – Les 7 Roelof de Vries Feedback.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en creativiteit module 8 Engagement
Advertisements

Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Elske Revelman de Vries
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 februari 2009.
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 6.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 2.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 5.
MEDMEC01 Roelof de Vries Les 3 -
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Jaar 1 les 8 Het creatieve proces
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
THEMA: Het creatieve proces
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Media en creativiteit Herfst les 6. Dummies Wie vertelt er over zijn dummy Ruil van dummie met een klasgenoot: –Wat valt je op? –Geef feedback: Visueel.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 7.
Medmec08 – Engagement Virtual Democracy Zomer 2010 – Les 2 Roelof de Vries r.n.de.vries [at] hro.nl.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 6.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 4 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 3 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 2 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 7.
Media en creativiteit 08 Engagement Virtual democracy Elske Revelman de Vries
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 6 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
MedMec01 les 5 Mail: Wiki: vakgroep: Media en creativiteit.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Media en creativiteit Identiteit
Medmec08 – Engagement Virtual Democracy Zomer 2010 – Les 5 Roelof de Vries r.n.de.vries [at] hro.nl.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 4.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 3.
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Identiteit.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media en creativiteit Identiteit les 7
Leesvaardigheid Hoofdstuk 1 t/m 3
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
Effectief vergaderen Goed vergaderen is een kunst. Zowel van de voorzitter als van de deelnemers wordt een grote mate van vergaderdiscipline gevraagd.
Rapportagetechniek Wat moet er in een voorwoord?
Rotterdam, 00 januari 2007 Project 3 Vrijdag 21 november 2014 Verzamelen, analyseren en presenteren van gegevens.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
Rapportagetechniek Wat moet er in een voorwoord?
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek 12 Hafida El- Gharbaoui.
Opdracht 26 Uiteenzetting schrijven
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Inkopen van voeding Ranjana de Vries Wat gaan we doen deze les? Lesdoelen Inleiding op het onderwerp Opdracht Pauze Poster presentatie Kahoot.
LEZEN 5.4 BESCHOUWING. DEZE LES LEER JE: Wat de tekstvorm ‘beschouwing’ is. Welke tekstdoel een beschouwing heeft. Hoe een beschouwing is opgebouwd. Wat.
Opdracht Nederlands Je doet in een groepje van vijf personen een klein literatuuronderzoek. De uitkomsten van dit onderzoek beschrijf je in een verslag.
Rob Goossens Wat weten we nog?.
4 havo Schrijflijn les 4
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
Les 1: Introductie Marketing
Inleiding, slot, functies, samenvattend tekstverband
13/02/2017 Klinische simulaties Pijler 3 - introductie
Marketing & Management
Project English BOL niveau 4.
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
E health, Domotica en E-learning
Schrijven 2.7 en 2.8 Formuleren en stijl 3.1
Transcript van de presentatie:

Media & Creativiteit 5 - Trends MEDMEC05 – Les 7 Roelof de Vries Feedback

Vandaag In groepen praten over onderzoeksresultaten  Inventariseren welke onderwerpen overeen komen  Op basis van onderwerp groepjes bepalen In groepen brainstromen over ontwikkelingen met hoge onzekerheid en impact  Note: Wees realistisch

Rapportage - Onderzoek Inleiding  Situatieschets Onderzoek  Samenvatten van gevonden (statistische) gegevens  Bronnenvermelding dmv voetnoten (naam bron, schrijver, datum bezocht/datum van uitgave)‏ Conclusie  Wat concludeer je uit je onderzoek?

Rapportage - Totaal Opdracht 1  Gemaakte fotografie in moodboard  Beargumentatie groepering fotografie Opdracht 2  Onderzoek  Scenario's  Backcasting Reflectie

Presentatie in week 8 korte uiteenzetting trend-spot evaluatie onderzoek (op de 6 punten?)‏ Conclusie Vanuit conclusie  Scenario  Backcasting