Media en Creativiteit 6 - Identiteit

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 6 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Advertisements

Media en creativiteit module 8 Engagement
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Media en creativiteit •Mail: •Wiki: • vakgroep: Media.
Elske Revelman de Vries
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 4 Identiteit
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 2.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 3.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 5.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Medmec03 les 1 Co-creatie.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit.
Media en creativiteit Mail:
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 5.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 4.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 4 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 3 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 2 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 7.
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 3 Week 4.
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 6 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Identiteit MedMec02 les 7 Mail: Wiki:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Identiteit MedMec02 les 1 (3) Mail: Wiki: vakgroep:
MedMec Co-Creatie les 2 / Pia Terstroet P. M.
Identiteit MedMec0304 les 1 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Media en creativiteit medbv301D Virtual democracy
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media en Creativiteit MEDMEC01 Roelof de Vries Les 6.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Identiteit MedMec02 les 7 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Media en creativiteit Identiteit
Les 6 een goed 2010 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap ik en startformulering HKI > bedenk.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 4.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Les 5 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 3.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Identiteit.
Medmec04 les 1 Engagement.
Medmec04 Engagement.
Media en creativiteit Identiteit les 7
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
IK-File 18-11les 1planning ik-file 25-11les 2opdracht 1-cover/poster/banner 02-12les 3 opdracht 1-categorie les 4 opdracht 1-categorie les.
Transcript van de presentatie:

Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 2 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel

Vandaag Presentatie's opdracht 1 abc in duo's Korte uitleg Identiteit vs Imago Uitleg opdracht 1d

Presentatie's

Identiteit vs Imago - Organisatie Identiteit is het totaal van visuele en niet visuele middelen dat een organisatie hanteert om zich te profileren naar alle relevante doelgroepen Imago is het beeld dat de diverse publieksgroepen hebben van een organisatie. Imago is onder te verdelen in een kenniscomponent (naamsbekendheid) en een attitudecomponent (reputatie). http://www.kennisportal.com/main.asp?ChapterI D=3280

Identiteit vs Imago - Organisatie(2)‏ In de meest optimale vorm is imago gelijk is aan de identiteit van een organisatie. Komt vrijwel niet voor

Identiteit vs Imago - Organisatie(3)‏ http://www.eader.nl/overeader/onderzoek/identit eit&imago/inleiding.htm http://nl.wikipedia.org/wiki/Identiteit_%28eigenh eid%29 http://nl.wikipedia.org/wiki/Imago_%28reputatie %29 http://www.replytoall.nl/corporate- communicatie/communicatie-is-een- strategische-beleidsdiscipline-deel-5/ http://books.google.com/books?id=lVuetuML5h MC&lpg=PA14&ots=pazSdJLn3E&dq=identiteit %20imago&pg=PA15#v=onepage&q=&f=false

Identiteit vs Imago - Persoon De grondslag van het zijn, veel dieper dan het imago en onveranderbaar. De identiteit gaat niet over hoe anderen je zien maar hoe je bent Dit zijn bestaat deels uit je DNA, dat wat je niet kan veranderen, deels uit dat wat je geworden bent, wat je vormt. Je identiteit kan je, met heel veel moeite leren kennen en doorgronden, maar niet zomaar wijzigen. Het gaat om 'dat wat van nature in je zit'.

Identiteit vs Imago – Persoon (2)‏ Dat wat de buitenwereld denkt dat je bent. Het is een reflectie van de identiteit Gedrag: Je kan aardig (imago) doen terwijl je het niet bent (identiteit). In- en externe communicatie zijn stuurbaar Wanneer draag je casual kleding, wanneer nette? Imago is te regisseren, Identiteit niet

Identiteit vs Imago – Persoon (2)‏

Identiteit vs Persoon (3)‏

Module-opdrachten Opdracht 1: Kruip in de huid van.... a: Onderzoek welke opleidingen overeenkomen met de jouw huidige opleiding (in de klas) en vorm duo's b: Inventariseer alle aspecten van het imago van deze opleidingen en werk dit uit c: Verdiep je in de identiteit van deze opleidingen d: .... Haal de criteria uit de modulewijzer Volgende week inleveren en presenteren

Huiswerk Lees de modulewijzer en neem volgende week vragen mee Maak opdracht 1 a t/m c Maak een presentatie voor volgende week met je conclusies Check de literatuurlijst uit de modulewijzer en kijk wat je tot je wilt nemen (en verwerk dit in je eindresultaat)‏