Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 3.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Advertisements

Elske Revelman de Vries
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
MEDMEC01 – Media en Creativiteit, module 1
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Medmec04 les 3 Engagement.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Les 7 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap ik en startformulering HKI > bedenk = keuze keuze.
Media & Creativiteit Pia Terstroet P. M.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet P. M.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Medmec03 les 1 Co-creatie.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
THEMA: Het creatieve proces
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 7.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 8.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 6.
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 4.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 4 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 3 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 2 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 7.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 3 Week 4.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Pia Terstroet (Terpm) les 1 Mail: Wiki: Media en creativiteit MEDMC101D Creative.
Identiteit MedMec02 les 7 Mail: Wiki:
Welkom het is Lente. Jippie Medmec03
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Pia Terstroet (Terpm) MEDMEC01 Mail: Wiki: Media en.
Media en creativiteit Identiteit les 1
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki) Altijd bij vragen de slides van de vorige.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Medmec04 les 4 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Media en creativiteit Identiteit
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Medmec04 les 1 Engagement.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 4.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Toelichting module: Les schema per week
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
MedMec01-2 Les schema per week
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Medmec04 les 1 Engagement.
Medmec04 Engagement.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media en creativiteit Identiteit les 7
Media en Creativiteit jaar 1 deeltijd 1 e semester Pia Terstroet daar alle slides van voorgaande.
Identiteit MedMec02 les 6 (8) Mail: Wiki: vakgroep: Media.
21dec. MedMec les 7 DT Mail: Wiki: vakgroep: Media.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Transcript van de presentatie:

Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 3

Weekschema Lesweek OnderwerpenHuiswerk 1 Inleiding module en werkwijze Inleiding opdracht 1 en 2 Bestuderen modulewijzer START opdracht 2 Dummy 2Werken in de les aan opdracht 1 Verder werken opdracht 2 Dummy 3Presentaties opdracht 2 Presentatie voorbereiden Inleveren opdracht 2 Dummy 4Geen lesDummy 5 Hoorcollege 'Rond Zuur en Geel – van idee naar concept' Dummy 6Geen lesDummy 7Geen lesDummy 8Geen les Doorlezen opdracht 2 ter voorbereiding van workshop 92-daagse workshopInleveren afronding workshop 10Herkansing medmec02

Opdracht 2 – Teamopdracht Bespreek met je team de gevonden informatie van het onderzoek Bereid een presentie van 5 minuten voor over de essensie van co-creatie – Verwerk hierin de gevonden informatie – Gebruik de praktijkvoorbeelden

Feedback geven Geef elkaar feedback over de presentatie – Bedenk bij iedere presentatie iets dat je goed vond – Bedenk bij iedere presentatie iets dat je voor verbetering vatbaar vindt Na iedere presentatie geven 2 personen feedback Verwerk je feedback!

Dummy Wat zetten we in de dummy? – Losse Ideeën, opmerkelijke vormgeving, alles wat in de meest wijde zin met de vakken hier op school te maken heeft. Marketing, nieuwe technologieën, trends, toekomstscenario's, een mooi font of poster, een gek gebouw, graffiti, nieuw speelgoed, artikelen in krant of tijdschrift, blogposts, websites, kunstwerken, opvallende dingen aan de museumnacht. – Kortom: Laat zien da tje ook buiten school bezig bent met je studie en alert bent op alles wat met die studie te maken heeft. Ontwikkel een professioneel zicht op media in de breedste zin van het woord. Voorbeeld: Deze week is Cebit – The world's foremost tradeshow for the digital industry

Dummy – Beoordeling Kwantiteit: Uitgaande van 1 item per dag, 8 weken lang = 56 items voorzien van commentaar Diversiteit: Laat zien dat je gretig bent en om je heen kijkt. Niet alleen websites, games, fotos of illustraties maar een samenraapsel van dit alles Originaliteit: Kom met dingen die een ander niet in zijn dummy heeft staan.

Volgende weken Week 4 – Geen les, zelfstandig werken aan je dummy Week 5 – Hoorcollege van Fedde van der Velde – Dit hoorcollege is verplicht, aanwezigheid wordt opgenomen bij de ingang. Tijdens dit hoorcollege wordt essenciele informatie gegeven voor de invulling van de workshop – Check de wiki voor locatie en tijd

Huiswerk voor vandaag Ga stemmen! – Gewoon omdat het kan!