Helpdesk Laat van je horen …. Vragen?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Gebruikersprocessen Marc Jeurissen.
Werken onderweg. Werken onderweg Maar eerst… Google Streetview.
ongewenste indringers op de computer
Planning Openingsuren: dag – avond – zaterdag/zondag Baliemedewerkers
12e Anet Gebruikersdag 3 december Universiteit Antwerpen
Bepaalt je inbox je dag? Hoe beslis je snel? Hoe krijg je snel antwoord? Meer tips & tricks.
Training voor beheerders
EBSCO DISCOVERY Els Schaerlaekens Tom De Mey.
Inforum Welkom Dit is een automatische voorstelling Gebruik de toets ‘Page Up’ of ‘PgUp’ van uw klavier als u sneller vooruit wil gaan. Gebruik de toets.
Beveiliging van de PC. 2 december 2004NBC Presentatie2 Waar aan denken?  Beveiliging van data  Beveiliging tegen stroomuitval  Beveiliging tegen ongewenst.
Op weg met e-Twist in 10 stappen
Electronic Resource Management (ERM) Els Schaerlaekens Anet Gebruikersdag 15 juni 2011.
Bibliotheken in beweging BROCADE RELEASE Bibliotheken in beweging Brocade : Release 3.80 Module Catalografie -Foutmelding ipv waarschuwing bij dubbel.
De herboren Anet gebruikersdag Jan Corthouts Anet Gebruikersdag 15 juni 2011.
Feedback Wat Soorten Door wie
Beheer van gebruikers en groepen lancering DSH Leuven 2-feb-2009 Jan Vangrinsven.
A-kaart en Erfgoedbibliotheek: Brocade als koppelaar van een mooi paar 12e Anet gebruikersdag – 2013 A-kaart en Erfgoedbibliotheek.
Opzoeken in catalogi Bibliotheek van Schoten. Catalogus van thuis uit te raadplegen diensten bibliotheek e-bibliotheek startscherm.
Holly Cheung, Mellissa Geustskens, Cindy de Gilder en Cleo Graaf klas Groen.
Art & Architecture Thesaurus en Anet, een goede match?
& mailings in Adlib Een overzicht van de mogelijkheden.
Veranderingen nav afschaffen Onderwijskaart
0 Anet onder de motorkap Luc Bastiaenssen Anet Gebruikersdag 15 juni 2011.
Archieftoepassingen in Brocade Jan Corthouts Anet Gebruikersdag 15 juni 2011.
Checklists Alain Descamps Anet Gebruikersdag 15 juni 2011.
De bezette leeszaal Anke Jacobs Anet Gebruikersdag 3 dec 2013.
Jan Corthouts – Anet gebruikersdag – 3 december 2013.
Inleiding voor cursisten Expertisetechnieken.
Digitale Bibliotheek Op de hoogte blijven van nieuwe publicaties Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
Incident & Probleem management
Infosessie Hosted mail – Exchange en 23 januari 2013 Kristof Brams.
en aanverwante zaken Presentatie Clubmiddag 21 december 2007 door Ab Wiegman Amstelland Senioren ComputerClub.
SPAM SPAM. Heeft u veel SPAM? Kan uw provider het niet tegenhouden?
Hulp op afstand Presentatie door Kick de Wolff Hulp op afstand Hulp op afstand Hoe kom ik van mijn SPAM af (afhankelijk van de beschikbare tijd) Hoe kom.
Veilige gast-toegang tot het instellingsnetwerk met 802.1X RADIUS server Instelling B RADIUS server Instelling A SURFnet Centrale SURFnet RADIUS server.
Internet het wereldwijde web ontdekken dag 3. Vandaag : e-card versturen (deel 2) oefenen en vragen stellen.
Belgacom Bizmail ONEway voor Leveranciers
Boomerang.
AGORA is méér dan een gebouw. Het is een concept: “een sociaal kruispunt van informatie, technologie en dienstverlening.” Dienstverlening Ruime openingstijden.
Meervoudige selectie van deuren
Philosopher’s Index Op de hoogte blijven van nieuwe publicaties Klik met muis = verder gaan.
Aan de slag met:. Door hier te klikken komt u op het inlog scherm.
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Een contactpersoon toevoegen Via uw lijst met contactpersonen kunt u gemakkelijker communiceren.
Gebruik OUTLOOK Inloggen Mail Agenda.
Instructie weblog. Start van je eigen weblog 1) Ga naar weblog.aocfriesland.nl 2) Je krijgt het volgende scherm te zien. 3) Ga naar inloggen, zowel links.
17 juni 2014 en 2 juli 2014 D.J.P. (Douwe) van de Goorberg BBA Concern inkoper CPD Informatiebijeenkomst TenderNed UOV De Kring.
Google GoogleGoogle. GoogleGoogle GoogleGoogle GoogleGoogle.
DIGITALE SALARISBRIEF
ONDERZOEK haalbaar & duurzaam organiseren van stages ONDERZOEK naar het haalbaar & duurzaam organiseren van stages opleiding leraar secundair onderwijs.
Hoe maak je een account aan via CMD (opdrachtprompt) © Robin Uters.
WAI-NOT Internet voor mensen met een mentale beperking
Virtual attraction Gastvrij met beacons en narrowcasting.
Werken met JOIN UT Tom Buys Maart 2016.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
Usermanagement ondernemingen en organisaties Auteur / section: Toegangsbeheer.
Marleen Schulte Praktische informatie Oversampling WoON 2015.
PROVINCIAAL BIBLIOTHEEKSYSTEEM [PBS] ANTWERPEN PROJECTLEIDING PROJECTWERKING WIE DOET WAT.
21 juni 2016 Omgevingsloket online: wijzigingen korte en lange termijn Marleen Koot, Maarten Lindenhovius & Sandhia Hoelas InfoMil RWS Leefomgeving.
Gids door Doccle Doccle. De Cloud 2 1.Wat is de Cloud? 2.Voordelen van de Cloud 3.Nadelen van de Cloud 4.Doccle is geen cloudapplicatie.
SharePoint Alles over versiebeheer In de Private en Public cloud.
SharePoint Alles over metadata In de Private en Public cloud.
Attenderingen instellen op tijdschriften (TOC alert)
Dataverse Network ‘Datalab’: software om onderzoeksdata tijdens het onderzoek op te slaan, te beheren en beschikbaar te stellen 1e stap in lange-termijnopslag.
29 juni 2017 De Behandeldienst in Omgevingsloket online
Attenderingen instellen op tijdschriften (TOC alert)
eHealth Box Wolf Wauters Project Manager eHealth platform
Doorleveren en retouren
Webinar SharePoint Standaard Werkstromen
Splitsen partijen in Ketenregister
Transcript van de presentatie:

Helpdesk Laat van je horen …

Vragen?

Inhoudstafel Hoe Een filmpje Wie - Waarom Achter de schermen Cijfertjes

Wie - Waarom Studenten Personeel Infodesk Klanten Praktische vragen ~ werking bibliotheek Brocade gebruikers Helpdesk Software ~ Bugs, metadata Data ~ catalografie

Achter de schermen SPAM-filter (= 10-tal/dag) 1 ste actie (automatisch): Brocade gebruikers  Helpdesk Anderen  Infodesk

Achter de schermen 2 de actie Berichten doorsturen naar de executives Automatisch door software Onderwerp: “[ualeencst]”  Walter V.M Manueel door administrators

Achter de schermen Executives Geven beschikbaarheid aan Alertering via mail Ook vraagsteller krijgt bericht Lossen probleem op / communiceren met “vragende partij” via Brocade

Cijfertjes Helpdesk # behandelde berichten per instelling

Cijfertjes Anet Helpdesk Type problemen

Cijfertjes Helpdesk Responstijden ~ ANET

Cijfertjes Helpdesk Oplostijden ~ ANET

Cijfertjes Helpdesk Oplostijden ~ data - catalografen

Cijfertjes Infodesk # behandelde berichten per instelling

Cijfertjes Infodesk Responstijden

Cijfertjes Infodesk Oplostijden

Vragen?