Helpdesk Laat van je horen …
Vragen?
Inhoudstafel Hoe Een filmpje Wie - Waarom Achter de schermen Cijfertjes
Wie - Waarom Studenten Personeel Infodesk Klanten Praktische vragen ~ werking bibliotheek Brocade gebruikers Helpdesk Software ~ Bugs, metadata Data ~ catalografie
Achter de schermen SPAM-filter (= 10-tal/dag) 1 ste actie (automatisch): Brocade gebruikers Helpdesk Anderen Infodesk
Achter de schermen 2 de actie Berichten doorsturen naar de executives Automatisch door software Onderwerp: “[ualeencst]” Walter V.M Manueel door administrators
Achter de schermen Executives Geven beschikbaarheid aan Alertering via mail Ook vraagsteller krijgt bericht Lossen probleem op / communiceren met “vragende partij” via Brocade
Cijfertjes Helpdesk # behandelde berichten per instelling
Cijfertjes Anet Helpdesk Type problemen
Cijfertjes Helpdesk Responstijden ~ ANET
Cijfertjes Helpdesk Oplostijden ~ ANET
Cijfertjes Helpdesk Oplostijden ~ data - catalografen
Cijfertjes Infodesk # behandelde berichten per instelling
Cijfertjes Infodesk Responstijden
Cijfertjes Infodesk Oplostijden
Vragen?